Heräsin siihen, kun joku yritti herätellä minua. Katsoin edessäni seisovia Ollia ja Tommia. Pojat katsoivat minua hiukan huolissaan, kunnes tajusin nukahtaneeni lattialle. "Johan sä heräsit. Meni varmaa 5 minuuttia Saada sut hereille." Olli sanoi ja ojensi minulle kätensä. "Mitä ihmettä? Eiks Joonaksen ja Aleksin pitänyt nukkuu täällä?" Sanoin ja tartuin Ollin käteen, joka nosti minut ylös. Ylös päästyäni katsahdin Tommia sekä tyhjää sänkyä, joka oli nukkuvan Helmin vieressä. "Me ajateltiin poikien kaa, että tälleen selväpäisinä mun ja Ollin olis parempi tulla teijän nukkumaan." Tommi sanoi minulle ja käänsin sängystä katseen häneen. Tommi oli isokokoinen mies, joten miten hän ja Olli olisivat voineet nukkua samassa sängyssä. En jäänyt kysymään asiaa. "Okei." Sanoin Tommille ja katseeni siirtyi lattialla olevaan puhelimeen. Nostin sen ylös ja katsoin kelloa. 2.47.
"Okei no jos teitä ei haittaa mä voisin mennä nukkumaan." Olli sanoi ja katsoi jo kohti tyhjää sänkyä. "Veikkaan, et säkin Y/N unta tarviit ku lattiallakin jo nukut." Olli jatkoi hiukan nauraen ja otti paitansa pois päältä. Katsoin miestä hiukan oudosti, koska en ollut varautunut siihen, että pojat olisivat alkaneet riisuttua edessäni. "Et kai sä luule et mä nyt vaatteet päällä alkaisin nukkumaan." Olli sanoi minulle, kun huomasi katseeni. Samalla hetkellä vilkaisin omia vaatteitani. "Noh mä kai sit nukun vaatteet päällä." Sanoin Ollille ja kolautin hartioitani.
"Jos sä haluut nii mä voin lainaa sulle jotai mun t-paidoista, jos haluut käyttää yöpaitana sitä." Tommi sanoi minulle ja käännyin todella hämmentyneenä katsomaan Tommia. "Mä käyn hakee. Hetki menee." Tommi sanoi ja käveli huoneesta ulos. Tunsin Ollin katseen olevan minussa kiinni ja käännyin miehen puoleen.
"Olikos sulla jotain kerrottavaa?" Kysyin Ollilta. Olli naurahti. "Eipä oikee. Tommi ei vaa oo, koskaan käyttänyt ulkopuolisia kohtaan tolla tavalla." Olli vastasi minulle ja otti sängyltä tyynyn, jota hän alkoi halamaan.
"No siis en saanut tätä kerrottua Allas Sea Poolilla, mut Tommi näki mun paniikki kohtauksen. Varmaa siks se käyttäyty tollee." Sanoin Ollille ja istahdin miestä vastapäätä toiselle sängylle.
"Onks sull sit joku keino, jolla sä lievennät sun kohtauksia? Sori jos kyselen." Olli sanoi katse edelleen lukittuneena minuun.
Katsoin hetken aikaa Ollia ja Olli katsoi minua. Olli näytti siltä, että hän yrittäisi lukea ajatuksiani.
"Piano." Sanoin aika hiljaisella äänellä enkä tiedä saiko Olli siitä selvää. Olli katsoi minua ensin kysyvästi ennekuin hänestä näkyi, että hä tajusi.
"Soitatko sä pianoa?" Olli kysyi hymyillen ja todella innostuneesti.
"No joo, mut en mä mikään hirveen hyvä oo." Vastasin hiukan vaivaantuneesti ja aloin jo katselemaan oven suuntaan, jos Tommi olisi jo tullut takaisin.
"Sun pitää soittaa meille joskus. Tai jos se liikaa ahistaa niin vaan mulle." Olli sanoi ja samalla ovi avautui. Tommi käveli sisälle kädessään musta t-paita.
"Kokeileppas tota." Tommi sanoi ja heitti minulle paidan. Otin paidan syliini ja nyökkäsi hänelle kiitokseksi.
Nousin sängyltä ja kävelin vessaan. Laitoin vessan oven lukkoon ja hetken aikaa hengittelin lavuaaria vasten. Ruiskutin naamalleni kylmää vettä ja katsoin hetken aikaa itseäni pienestä peilistä. Pysytyin kuulemaan Ollin ja Tommin keskustelevan jostain. Puhdistin naamani loppuun vedellä ja kuivasin puhtaaseen pyyhkeeseen naamani. Katsahdin vessanpöntön päälle jättämääni Tommin paitaa. Aloin riisumaan vaatteitani ja laitoin Tommin paidan päälleni. Tommin paita ylettyi juuri ja juuri polviini, joten se toimisi täydellisenä yöpaitana, kun paita oli vielä löysäkin.
Avasin vessan oven ja yritin mahdollisemman nopeasti vaatteideni kanssa kävellä sängylle, jossa Helmi nukkui. Pojat hiljentyivät, kun näkivät minut ja katsoivat touhuani. Sukelsin äkkiä peiton alle ja tiputin vaatteeni eteeni. Katsahdin poikiin, jotka molemmat olivat ilman paitoja peiton alla kännykät kädessä.
"Sehä näytti ihan hyvin istuvan." Tommi sanoi ja katsahti minua. Tunsin punan nousevan poskilleni. Onneksi huoneessa oli pimeää, joten Tommi ei olisi voinut nähdä sitä, kuin vasta oikein läheltä.
"Noh öitä sitten vaa." Sanoin pojille samalla, kun katsoin molempiin.
"Öitä." Molemmat sanoivat minulle ja suljin silmäni.
YOU ARE READING
Show yourself - Tommi Lalli X reader
FanfictionYksinkertainen elämä voi muuttua monella tapaa mielenkiintoiseksi. Miten 22 - vuotiaan y/n elämä muuttuu yhden keikan jälkeen. Ja mitä tapahtuu, kun y/n alkaa kaveraamaan parhaanystävänsä lempibändin kanssa? Alkaako hänen ja bändinjäsenten kanssa tu...