Tommin tiukentaen otettaan kädestäni minä tunsin taas perhoset vatsassani. Vilkaisin vuorotellen Tommin sinisiä silmä ja hänen kättään, joka piti omastani kiinni. Hetken päästä keräsin rohkeuteni ja otin myös miehen kädestä kiinni.
Tommi hiukan hämmentyneenä katsahti minuun, mutta alkoi hymyilemään minulle.
"Vai sellasta." Tommi sanoo minulle hymyillen ja nyökkään miehelle takaisin. Kauaa emme päässeet Tommin kanssa nauttimaan tästä hiljaisesta hetkestä, kun Joel palasi jo takaisin.
"Mitäs tääll tapahtuu?" Joel kysyy virnuilen, kun huomaa minun ja Tommin hymyilevän toisillemme.
"Aiheesta muualle. Porko ja Olli eksy." Joel jatkoi ja nousin nopeasti tuoliltani ylös paiskaten molemmat käteni pöydälle.
"Miten kukaa voi eksyä tolle matkalle?!" Alan huutamaan ja tajuan huutoni jälkeen, että sekä Joel että Tommi näyttivät järkyttyneen. Olin todella nopeasti kumminkin muuttunut hiljaisesta ja ujosta naisesta huutavaksi ja päättäväiseksi.
"Sori." Sanoin tajuttuani virheeni ja palasin takaisin hiljaiseen persoonaani ja istuin takaisin tuolille. Tommi saman tien otti kädestäni kiinni ja silitteli sitä rauhoittaakseen minua.
"Missä ne o?" Tommi lopulta kysyy ja kääntyy katsomaan Joelia. Joel edelleen katsoi minua järkyttyneenä eikä tuntunut kuulevan Tommia. Onnistuin kohtanaan Joelin siniset silmät, kun katsoin häneen ja hänen ilmeensä tuntui muuttuneen.
"Hokka!" Tommi huutaa ja Joel palaa maantajulle katsoen Tommiin. Joel katsoo hetken aikaa Tommia miettien, että mitä tämä oli sanonut hänelle.
" Missä Porko ja Olli on?" Tommi toistaa kysymyksensä Joelille, joka huokaisee helpotuksesta.
" Ne oli jossain metsässä." Joel sanoo Tommille ja päätän nousta tuolilta ylös.
"Käyn vaihtaa vaatteet nii mennää. Taijan tietää miss ne o." Vastaan miehille ja lähden kävelemään kohti huonettani jättäen Tommin ja Joelin keittiöön juttelemaan.
Otan pari juoksu askelta kohti huonettani ja nappaan kaapista farkut ja sukat. "Miten kukaa voi olla noi tyhmä! Miks mä annoin Joonakselle ja Ollille Lunan." Mietin mielessäni samaa aikaa, kun vaihdan toiset housut jalkaan ja laitan sukkia paikalleen.
Tommi ja Joel ovat edelleen keittiössä, mutta Joel puhuu puhelimessa jonkun kaa. Katson Tommi hämmentyneenä.
"Porko." Tommi vastaa minulle, että kenen kanssa Joel oli puhelimessa. Puhelun loputtua Joel kääntyi katsomaan meihi.
" Joko mennää?" Joel kysyy ja lähdemme eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan. Ennen kuin lähdimme ulos kävin nappaamassa puhelimeni ja avaimet ja laitoin ne hupparini taskuun. Suljen perässäni oven ja tarkistan että minulla oli avaimet ja puhelin mukanani.
"Seuratkaa mua." Sanoin Tommille ja Joelille, kun lähdin heidän edellään kävelemään kohti parinsadan metrin päässä olevaa metsää.
Ollin ja Joonaksen löytäminen ei vienyt kauaa, koska miesten huudot kuuluivat jo kaukaa. He kuulostivat todella vihaisilta ja syyttelivät toisiaan.
"Sun vika!"
" Sähän se olit, jonka piti kattoo sen perää!"Joonas ja Olli huusivat toisilleen ja eivät olleet huomanneet meitä, kun saavuimme heidän viereen.
" Moikka! " Sanoin miehille ja samalla hetkellä he kääntyivät järkyttyneinä katsomaan minua. Hymyillen aloin katseellani etsimään Lunaa.
"Missäs Luna o?" Aloin kysymään huolestuneena, kun Lunaa ei näkynyt kummankaan miehen lähellä.
Joonas ja Olli molemmat näyttivät todella hermostuneilta. Olli kääntyi katsomaan Joonasta ja käänsi katseensa pois päin minusta. Samalla Joonas taas alkaa hermostuneena raapimaan päätään.
" Luna...öööh...katos..." Joonas tokaisee ujosti ja meinaan pudota jaloiltani, kun kuulen tämän. Onneksi takanani olleet Tommi ja Joel ottavat minusta kiinni.
"Joonas Henrik Porko! Miten sä voit hukata mun koiran?!" Alan huutamaan Joonakselle, kun saan itseni irti Joelin ja Tommin otteesta. Olin muuttunut punaiseksi, mutta tällä kertaa vihan takia.
" Ai sä tiiätkin mun syntymänimen. " Joonas tokaisee minulle virnuillen ja tästä hyvästä alan tuuppimaan miestä. Olin niin vihainen hänelle!
Olli ja Tommi joutuivat tulemaan minun ja Joonaksen väliin etten kiukuspäissäni olisi aiheuttanut isompaa riitaa.
Tommi ottaa minua kädestä kiinni samaan aikaan, kun Olli rauhoitteli Joonasta Joelin kanssa. Tommi vei minut hiukan syrjempää Joonaksesta samalla, kun yritin tapella häntä vastaan. Tommi kuitenkin helposti torjui yritykseni päästä karkuun omalla kehollaan.
" Y/n nyt rauhotu. " Tommi sanoo ja ottaa molemmista käsistäni kiinni yrittäen saada minut keskittymään häneen. Lopulta hän onnistuu siinä ja katson suoraan Tommin kauniita kasvoja ja sinisiä silmiä.
" Kyllä me Luna viell löydetään. Nyt pitää rauhoittua ja alkaa etsimään Lunaa ennenku täällä alkaa hämärtää." Tommi sanoo minulle, kun huomaa rauhoittuneeni.
Hengitän syvään henkeen edelleen pitäen Tommin kädestä kiinni ja hän päästää minusta irti. Kävelemme yhdessä kolmen muun miehen luokse.
" Jos Lunaa ei löydy niin sulle käy kalpaten." Sanon Joonakselle suoraan katsoen hänen silmiinsä ja mies näyttää hiukan pelokkaalta.
" Y/n paljastuu uusia puolia. " Olli sanoo hiukan nauraen samaan aikaan, kun olen juossut jo pusikkoon huutaen Lunaa. Tommi lähtee perääni ja seuraa merkkiäni. Hetken päästä olemme kaikki lähteneet eri suuntiin ja huusimme Lunaa.
Kävellessäni eteenpäin en huomannut pientä alamäkeä rinteessä ja kaadun. Myös perässäni tullut Tommi kompuroi samaan kohtaan, ja hetken päästä löydän itseni maassa puoliksi Tommin päältä. Letkahdin välittömästi nolostuksesta punaiseksi ja Tommi tuijotti minua hiukan nauravalla ilmeellä.
YOU ARE READING
Show yourself - Tommi Lalli X reader
FanfictionYksinkertainen elämä voi muuttua monella tapaa mielenkiintoiseksi. Miten 22 - vuotiaan y/n elämä muuttuu yhden keikan jälkeen. Ja mitä tapahtuu, kun y/n alkaa kaveraamaan parhaanystävänsä lempibändin kanssa? Alkaako hänen ja bändinjäsenten kanssa tu...