jonskukakkonen

341 10 16
                                    

Joannan pov:
Katsoin ylös ja siellähän ne tutut ärsyttävät kasvot näkyivät."no mitäs veeti?""eipä täs mitää mut luulin et rotat kuoli kesän lämpöön""ai no miks sit oot viel siinä?" Tunsin oloni vahvaksi tuon sanottua. Ja sitten laitoin kuulokkeet takaisin korviini. Näin sivusilmällä että veeti lähti. äärimmäisenvitunraskas ihminen. Miten joku voi edes kestää tommosta keskenkasvusta veetiä?

Joonaksen pov:
Olimme olleet studiolla vasta tunnin ja täällä oli jo täysi kaaos. Aleksi ja Olli sääti jotain, Niko soitti pianoa, Tommi katsoi kuuluisalla studion sohvalla puhelinta ja joel leikki valomiekalla ilmeisesti jotain taistelua isoa pahaa tyynyä vastaan. Ja minä katson puhelinta sohvalla.
Mitenköhän jonskukakkosella menee?

                   WHATSAPP
              
                    Prinsessa❤👑
Minä: mites on menny?:)

Prinsessa❤👑: ihan hyvin lukuunottamatta veetiä ja sen frendei.:/

Minä:vitun veeti! No mut enään 2h sä pystyt siihen!

Prinsessa❤👑:niin tuut sit ajoissa tohon pihaan. Etkä ulostaudu autosta!

Minä:Lupaan ja vannon✋

Prinsessa❤👑:Hyvä!<3

Minä:<3

"PORKO kenenkans sä viestittelet noin keskittyneesti?"kuulen nikon kysyvän"jonskukakkosen!"

Joannan pov:
Hh.. laitoin puhelimeni taskuun ja lähdin kävelemään ruokalaa kohti. Toivotaan että se keskenkasvunengorilla suostuu jättää mut rauhaa.
Otin tarjottimen, laitoin sen päälle lautasen sitten otin makaroonilaatikkoa yhden kauhallisen. Mitä? Ei ole nälkä.

Timeskip:2h
Lähdin juuri koulun lasi ovista ulos ja näin isäni koulun hakujonon ensimmäisenä joten kävelin autolle ja avasin pelkääjänpaikanpuolen oven. "Moi!"tervehdin isääni. "Moikka kulta! Mitä se veeti teki?""ei muuttanu kesänaikana pois"vastaan sarkastisesti sekä hiukan vittuuntuneena."jaha" isä vastaa selkeästi ymmärtäen etten ole juttutuulella.

Joonaksen pov:
"Mennään studiolle sit" joanna vain hymähti."nii siis käykö?" "joojoo" hyvä. Hetkenpäästä ollimmekin jo studiolla kun menimme sisääs pudistin päätäni ja nyökkäsin joannan suuntaan kun tämä ei nähnyt, merkiksi pojille etteivät kuin vain moikkaisi tätä.
He selkeästi ymmärsivät koska kaikki vain moikkasivat joannaa ja minua ja jatkoivat töitä.

                        288 sanaa

Jooh..näin mun unessa tämmösen kohan ja olin vaa JOO!!

my daughter//Joonas PorkoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang