Ollin pov:
Mietin Joonasta, Joannaa ja Alisaa, joku siinä estää asioita toimimasta, mutta mikä? Sanoisin Alisa, mutta he yrittivät ilman Alisaa eikä jomma silti toiminut. Joannaa ja Joonastakaan kun on mahdotonta erotta. Yritin myös miettiä riitojen aiheita, mutta en keksinyt niille yhdistävää tekijää. Nousin söngystä ja menin Aleksin luokse keittiöön. "Meen käymään Porkoilla." Kerroin ja lähdin eteiseen laittamaan kenkiä. "Aha. Onks niillä taas joku riita vai?" "Ei kai." "Okei anna pusu." Annoin pusun hanipöölleni ja lähdin.Joannan pov:
"VITTU ETKÖ SÄ YMMÄRRÄ ETTET SÄ VOI PÄÄTTÄÄ KENENKANSSA MÄ SEURUSTELEN!" huusin isälleni vaikka tiesin varsin hyvin että kyllä hän voi. Ja kyllä, riitelemme taas. "AIVAN HYVIN VOIN! JA SEN JÄTKÄNKANSSA SÄ ET SEURUSTELE PISTE!" "OKEI NO ET SÄKÄÄN SIT ENÄÄ SEURUSTELE TON LUTKAN KANS!" "SÄ ET PUHU MULLE NOIN!" "HAISTA VITTU!" "PAINU HELVETTIIN MUN SILMISTÄ OLIT MUUTENKI VAHINKO JA AIVAN HIRVEE SELLANE!" Hiljennyin ja katsoin isääni, kun kyyneleet valuivat poskillani. "Kiiti isä."sanoin ja juoksin huoneeseeni.
Joonaksen pov:
"Joanna en mä tarkottanu!" Voi helvetin helvetti! "Joonas?" Kuulin ollin kysyvän. Käännyin katsomaan taakseni ja näin parhaanystäväni siinä. Voihan vittujen vittu. "Millon sä tulit?" "Äsken, mut mitä sä et tarkottanu?" Olli kysyi aika tuomitsevasti. "Hh..sanoin jotain tyhmää Joannalle." Totesin rrhellisesti katse maassa. "Mitä sä sit sille sanoit?" "Ehkä parempi ettet sä tiiä.." "helvetti Joonas." Olli tuhahti ja marssi Joannan huoneeseen.
Ollin pov:
Menin joanna huoneeseen, jossa näin tytön itkemässä peitonalla. Istuin Joannan sängylle ja aloin silittämään tuota. "Haluisiksä kertoo mitä tapahtu?" Kysyin. Tuo nyökkäsi.
Timeskip: joanna on kertonu
"JOONAS PERKELE!" Huusin ja marssin ulos Joannan huoneesta. "Jooh. Mä tiedän." Tuo sanoi katse maassa. Huomasin kyyneleitä tuon poskilla. Siinävaiheessa rauhoitin itseni. Joonas selkeästi katuu. Istuin sohvalle tuon viereen ja otin tuon kainalooni ja aloin silittää tuon käsivartta. "Puhu mulle."
Sanoja 288
Soriii täs kesti liian kaua mut en oo oikee ehtiny kirjottaa.
ESTÁS LEYENDO
my daughter//Joonas Porko
FanficJoanna on 13 vuotias teini tyttö, jonka luullaan elävän täydellistä elämää. Onko se totta? Se selviää vain lukemalla. NAUTTIKAA -käytän varoituksia vain viiltelyssä,alkoholissa sekä väkivallassa Ja tän kirjan alku on aika tylsä mut kyl se sit muutam...