Lohimureke

219 6 6
                                    

Joannan pov:
Katsoimme After nimistä elokuvaa, ja nuo kaksi alkoi söpöstelemään jäätelönkanssa." Hei nyt turvat kii ja omille puolille!" Olin siis siirtynyt näiden keskelle jottei nämä söpöstelisi muttei se näköjään auttanut."no voii. Tuliko meän pikku sinkku kateelliseks?" Olli lässytti mutta tuo ei tiennyt että tuo oikeasti sattui sillä veeti ja häben apinansa olivat kutsuneet minua tuolla nimellä. En sanonut mitään olin vain hiljaa. Tiesin ettei olli sitä pahalla tarkoittanut. Mutta se sattui.
"Onks kaikki hyvi?" Tuo vielä kysyi." Joo on.. mä meen vessaa." Oikeastihan olin piilottanut vessaan terottimen sillä aiinä on se mitä tarvitsisin nyt. Viiltely.

Ollin pov:
Olin jo aika huolissani. Joanna oli ollut vessassa jo 30min. Olen aika varma että tiedän mitä tuo siellä tekee. Ei hän vessassa ainakaan ole. "Allu mä meen kattoo onks jonsku kunnos.""okei." Tuo vastaa. Koputan vessan oveen ovi ei avaudu mutta kuuluu pientä nyyhkytystä. Mä arvasin." Joanna..voisiksä avata tän oven? Täälä on olli ei muita ja mä oon sun tukena." Ovi alkaa avautua hiljaa ja olen jo ottamassa kahvasta kiinni ja riuhtaisemassa oven auki mutta yht'äkkiä se kääntyy taas punaiselle. Mitäs vittua." Joanna avaisit sen oven. Jooko?""EN!"" Jonsku pliis. Mä oon oikeesti yksin."" MÄ EN AIJO AVATA TOTA SAATANAN OVEA SULLE!""NYT AVAA SE HELVETIN OVI!" Sitten aleksi tulee ja kysyy"mitä te huuatte?"" TURPAKIINNI ALEKSI JA PAINU HELVETTIIN SIITÄ!" Huusin koska minua vitutti tuommoinen kysely turhaan. Oli yht'äkkiä hiljaista joten katsoin taakseni. Aleksi näytti säikähtäneeltä, pettyneeltä ja itkuiselta. Sanomatta mitään tuo kääntyi ympäri ja meni eteiseen. Sitten tajusin miten pahasti sanoin. "AlE ÄLÄ MEE PLIIS SA-" Aleksi keskeytti lauseeni lyömällä minua avokämmenellä ja sitten lähtemällä. Vihdoin kuulin vessanlukon aukeavan ja näen joannan tulevan sieltä ulos." Olli anteeks. Mihin aleksi meni?" Rehellisesti en tiennyt. Mutten voinut sanoa vain "en tiiä" joten päädyin vastaamaan, " Joo allulla ja mulla tuli vähä riita. Sanoin sille aika pahasti."" Joo mä kuulin.." Tuo sanoi ja näytti hieman surulliselta. Sitten tuon ilme kirkastui."LOHIMUREKE!" Tuo huusi." Anteeksh mitä?" Kysyin nauraen." Niin että tehään allulle illallinen ja se pää ruoka on lohimureke koska allu kerto kuinka sillon ku mä synnyin se oli masentunu ja söi lohimureketta, joten saadaksemme allulle paremman muiston lohimurekkeesta meän pitää tehä sille lohimureke illallinen." Tuo sanoi. Ihan vitun hyvä idea."JOO! Aletaa heti tekee!" Huudahdin. Ja niin aloimmekin.

Aleksin pov:
Olin lähtenyt ulos kun olli oli huutanut minulle. Eihän se kivaa ollut mutta laitoin kuulokkeet korviini ja aloin kuuntelemaan, Bring Me The Horizonin can you feel my hart. Se on hyvä biisi tälläisiin ragekävelyihin. Olin kävellyt jo 40min vaan eteenpäin, joten päätin kääntyä takaisin kotiakohti.

Timeskip Ollille ja Allulle
Avasin kotioveni. Minulla oli parempi mieli kun olin saanut olla rauhassa ragekävelylläni. Kun olin ottamassa kenkiäni pois haistoin lohimurekkeen.  Ei hyvä sillä minulla on siitä ruuasta huonoja muistoja, ja kyllä. Ruuastakin voi tulla huonoja muistoja. Sillä viimeksi kun söin sitä olin todella masentunut sillä minua koulukiusattiin rajusti Nuhakon koulussa. "Moikka muru!" Olli tervehtii ja hantaa pienen pusun huulilleni." Ai nyt et haluu et painun helvettiin." Vastaan ja vaihdan muka yllättyneen ilmeen kasvoilleni. Ihan vain vittuillakseni." Joo anteeks rakas tosipaljon siitä. Mut tuu kattoo mitä mä- taino me tehtiin sulle!" Tuo sanoo ja tarttuu kädestäni ja lähtee vetämään minua keittiötä kohti.
Kun pääsemme keittiöön leukani tippuu varmaan lattiaan asti."Vau! Kiitos tosipaljon." Nämä kaksi ihanuutta olivat järjestäneet minulle ja ollille romanttisen illallisen ja ilmeisesti pääruokana olisi lohimureketta. "Saanko kysyy..miks lohimureke?" Kyseenalaistan." Koska kerroit mulle sillo joskus ku olin jotai kaheksan ni et söit lohimureketta masentuneena yksin pimeessä keittiössä, joten haluttiin tehä sulle parempi muisto siit ruuast ja olli halus pyytää anteeks." Joanna selittää. Nämä kaksi ovat enkeleitä. Taino joanna on olli on herkkis badboy. Aivan kuten joonaskin."oi ihanaa kiitos<3""eipä mitää. Ja tosiaa anteeks vielä ku huusin sulle."
Olli pahoittelee." Ei se mitään." Vastaan lempeästi hymyillen.

                     Sanoja 626

Joo anteeks tosiaan ku tän luvun tulos kesti niin kaua. Ollu paljon kaikkee kiireit. Mut alotan pian toisenki kirjan joka on b×b mut ei blind channel aiheinen. Ja anteeks kaikki mun kirjotusvirheet.

my daughter//Joonas PorkoМесто, где живут истории. Откройте их для себя