Ötekileştirilme-Kim NaRae(김 나래)

31 5 62
                                    

İtalik:Karakterin Düşünceleri
Kalın:Diyaloglar
Düz Yazı:3. Kişi Ağzı
_________

Kim Na Rae

Lise 1, yeni bir ben, yeni arkadaşlıklar ve yeni anılar.

Geçen kilom yüzünden dışlanırken, tatilde 30 kilo vermenin gururuyla yürüyorum, umarım yeni "beni" severler.

Etraftan fısıltılar yükseliyor

"Duyduğum göre Im Hyun Joo bu sene bizim okulumuzdaymış. Baksana, şu kızda onun geçen sene ki yakın arkadaşı, sürekli Hyun Joo'nun yemek artıklarını yiyormuş. Hyun Joo bu sene arkadaş edinme standartlarında daha seçici olabilir umarım, kkkk."

Şu kız. "O" kız benim. Im Hyun Joo'nun köpeği gibi davranıyorlar. Başkalarının düşüncesini umursamayan insanlar bunlar.

Ayrıca, Im Hyun Joo bu sene dil okuluna gitmeyecek miydi? Yine "O" kız olmaya mecbur muyum? Bunu sevmiyorum.

Sıkıntılı bir nefes alarak yürüdü. Kalbi ağzından fırlayacakken omzuna kadar bile gelmeyen dalgalı, kumral saçlarının bir kısmını kulağının arkasına tıkıştırdı. Arkasında duyduğu heyecanlı nefesler ve adım seslerini göz ardı edemeyeceğini bildiği için, geriye doğru döndü. İki kız ona doğru yaklaştı.

"Merhaba! Sen Kim Na Rae olmalısın. Ben Soo Bin ve bu da Ae Cha."

"M-merhaba."

Tanrım, yoksa benimle arkadaş mı olacaklar?

"Numaranı alabilir miyim?"

"Tabii."

Titreyen bir nefes ve ellerle Soo Bin'in telefonundan kendi numarasını tuşladı.

"Tanıştığımıza memnun oldum ve sen de oldun. Görüşürüz."

Ona gülümsedim. Dönemin ilk arkadaşları, bingo!

***

Im Hyun Joo bizim okulumuzdaymış. Fakat farklı bir sınıfta,bu da bir şanstır, değil mi?

Ve şuan Soo Bin ile sohbet ediyorum. Arkadaşı Ae Cha'da benim gibi 'UniqueSwan' imiş. Mükemmel ötesi! Ya da en azından arkamdan gelen sesi duyana kadar öyleydi-

"Hey, Kim Na Rae!"

Bu onun sesi, Hyun Joo.

"Gel de yemek yiyelim."

Onun lafını ikiletmemeyi öğrenmiştim.
Onun isteğinin geri çevrilemeyeceğini öğrenmiştim.
Onun 'özel' olduğunu öğrenmiştim.
Fakat, biraz zor yoldan.

"G-geliyorum."

Yavaşça Hyun Joo'nun yanına yürüdü. Gittiği gibi Hyun Joo'nun kolunun omzunu bulması bir oldu.

"Vay! Bayan Kim, güzelleşmiş ve- ve zayıflamışsınız. Keşke zayıflamasaydın."

15 saniyeyi aşkın süre vücudumu süzdü. Sanırım, neden bu kadar zayıfladığımı anladı.

***

Ağzı doluyken konuşmaya başladı Ho Sook.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I'm SeventeenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin