"İnci sözü "

131 11 10
                                    

*2 ay sonra

Sabah kalktığımda ev kalabalıktı.Odamdan aşağıya indim.Fransada yaşayan amcam gelmişti gözleri kıpkırmızıydı.Babamın ölüsü veya dirisi hala aranıyordu amcam gözlerini bana çevirdi.

-Güzel kızım gel bakalım.

-Ne oldu amca?

-Güzel kızım sen odana çık hem ablan Berilde seninle gelir.

-Tamam

Beril ablamla tanıştığımdan beri onu çok severim. Onunla oynamaya asla hayır diyemezdim.

Amcamla annem aşağıda konuşuyordu anlaşılan annem amcamı soru yağmuruna tutuyordu.

-Abi nerde kocamın ölüsü veya dirisi nerede? Ölüsüde olsa bari mezarı olurdu .Hala nasıl bulunamadı aklım almıyor.

-Bende ondan gelmiştim zaten Ayla seni bu zamana kadar boşuna korkutmak istemedim. Ama bir ceset bulmuşlar.Seni teşhis için bekliyorlar eğer yapamam diyorsan ben gitmeye hazırım.

Buna istemeden de olsa duymuştum. Gözlerim doldu sonra ellerim titredi size yemin ediyorum hala bir umudum vardı babamın ölümünü hiç kabul etmedim küçük yaşıma rağmen herkese karşı çıktım bağırdım.

"BABAM ÖLMEDİ ."

Annem herkesten çok istiyordu yaşamasını ama o da ne yapacağını bilemedi sanki aklı gitmişti o gün jandarmalar geldiği gün, annem aklını kaybetti.

-Giderim ben ama İnci...

-İnciye biz bakarız hatta beraber gidelim onuda bir psikoloğa götürelim ihtiyacı var.

-İğrenç bir anneyim nasıl aklıma gelmedi .

Ben hala şok içindeydim.

-Bir ceset bulmuşlar.

-Bir ceset...

-Ceset...

Odamdan çıktım,hızlıca indim merdivenleri herkes bana döndü. Hastaneye gitmeye hazırlanıyorlardı.

-Bende geleceğim anne benide götürün.

Amcam atladı söze;

-Zaten sende geleceksin güzel kızım merak etme hadi arabaya bin hazırlanacaksan bekleyelim.

-Hayır böyle geleceğim.

-Tamam hadi Ayla .

Annem,ben ve amcam hazırlanıp arabaya bindik. Babam olmamasi için dua ettim yol boyunca hastaneye geldiğimizde amcam kapımı açtı. Annem indi etrafına baktı korkuyla amcam,ben ve annem içeri girdik.Ardından amcam danışmaya gitti, birkaç işlem halledip yanımıza geldi.

-Hadi iniyoruz.

Annemle amcamı takip ettim aşağıya indik Morg yazan yere baktım anlam veremedim.O da ne demek ?Amcam baktı bana

-Sen git Ayla ben bekliyorum.

-Tamam abi.

Annem görevliyle içeri girdi.Ardından bir çığlık sesi .Ömrümden asla silinmeyecek o çığlık ,amcam koşarak içeri girdi beni doktor durdurdu.

-TANER BUNU BANA NASIL YAPTIN TANER ?KIZINI NASIL BIRAKTIN SEVGİLİM ,TANER!

Çığlık durdu. Yere oturdum kulaklarımı kapattım hıçkırarak ağlamaya başladım oysa bugün doğum günümdü.

"Baba söz vermiştin."

Dedim kendi kendime. Gerçekten en kötü doğum günümü yaşamıştım.Annem için sedye geldi.Baktım.Tavşanıma sıkıca sarıldım.Amcam beni kucağına aldı. Elleri titriyordu .Amcamın boynuna sarıldım.Bildiğim tek şey ben gerçekten korkuyordum.

PUSULAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin