*7 yıl sonra
Sabahın erken saatlerinde kalktım.Çünkü bugün liseye başlayacaktım.Babamın ölümünden bu yana tam yedi sene geçti.Annemde bende piskolojik destek aldık. Zeynep ablayla hala konuşuyoruz ve evet hala bana sihirli çikolata veriyor. Bana pusula simgesi olan bir kolye bile hediye etti. Bana bu süreçte iyi gelen insanlardan...
Yatağımdan kalktım.Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra okul kıyafetlerimi giydim.Okul çantamı konturol ettikten sonra aşağıya indim.Annem bana kahvaltı hazırlıyordu.Anneme sıkıca sarıldım.
-Beni bugün merak etme İnci piskolog randevum var tamammı?Geç kalırsam yani
-Tamam annecim.
-Sen birşey isteyeceksin demi. Sabah sabah sarılmalar falan noluyoruz .
-Annecim bize bi mercimek köfte yaparmısın?
-Yaparım tabi
Annem benimle biraz daha uğraştıktan sonra okul için çıkma vaktim gelmişti.Hızlıca anahtarımı aldım.Ayakkabılarımı giyip okul için yola koyuldum.
Okulun önüne vardığımda okul müdürü öğrencilere sesleniyordu.Biandan yürüyüp biandan müdürü dinledim. Bahçeye girdiğimde nöbetçi öğretmen öğrencileri sıraya geçmesi için uyarıyordu. Arka sıraya geçtiğimde müdürü dinledim.Sabah bu enerjiyi nereden bulmuştu acaba?Sonra sırayla içeri girdik.Sınıfım 9-A idi.İçeri girdim boş sıralardan birine oturdum.Sınıftakilerin hepsi kendi halinde insanlardı tabi bu geçici süreli oldu
-MİNA ÇANTAMI GETIRSENE
-Yo
-Allahım sabır ver eğer içindeki ayran patlarsa seni tereyağı yaparım ha!
-Olur valla hemşerim.Tereyağı demişken ben acıktım.
-Asıl soru ne zaman doydun Mina ?
-Çok kırıldım Azra.
-Tamam be kızım kızma hemen hadi gel geçelim sana eve gidince meyveli pasta yaparım.
-Tamam affettim bidaha olmasın.
Bir süre sonra ders zili çaldı.Öğretmen içeriye geldi.Selamlaşmadan sonra tanışmaya geçtik.
-Merhabalar arkadaşlar öncelikle ben Koray edebiyyat öğretmeninizim ders ile ilgili detayları sizinle tanıştıktan sonra anlatıcam.Evet başla oğlum.
- Ben Sarp Yalçınkaya
-Memnun olduk hedefin neydi?
-Animasyon tasarım
-AYY NE GÜZEL BANADA HALAY ÇEKEN CİVCİV TASARLASANA!
Sınıf Mina'nın dediğine gülmeye başladı.
-Mina sussana !
-Ama Azra istekleri şimdiden diyelim işte sonradan bulamayız!
-Tamam Mina söz yaparım yanına tavuk falanda eklerim bak Sarp sözü.
Bu sohbete kimse daha fazla ciddi kalamadı ve herkes gülmeye başladı. Hoca daha sonra Azraya baktı.
-Peki seni tanıyalım.
-Hocam ben Azra meslek hedefim ise piskoloji.
Hoca daha sonra eliyle Minayı gösterdi.
-Hocam ben Mina hedefim gastronomi hayır yemeği çok sevdiğim için değil yemeği sevdiğim için teşşekür ediyorum.
Hoca daha sonradan bana baktı.
-Ben İnci hedefime şuan karar veremedim.
-Umarım en kısa zamanda karar verirsin İnci evet seni tanıyalım