Gözlerimi araladığımda Zeynep abla yanımdaydı.Elimi titreyen elleriyle tutuyordu.Korkmuştu gözlerimi açtığımda bana sıkıca sarıldı,Saçlarımı okşadı sonra telaşla konuşmaya başladı,
- İnci ne kadar korktum bilemezsin iyimisin?
Oda karanlıktı kolumda serum takılıydı bitmek üzereydi,terlemiştim kendimi hiç bu kadar kötü hissetmemiştim.Zeynep abla beni yavaşça kaldırdı üzerime giymem için kıyafet getirmişti.
-İnci bunları giy sonra konuşmamız gerek güzelim.
-Tamam.
Zeynep abla odadan çıktı sonra siyah eşofman takımımı giydim.Saçlarımı topuz yaptım içeriye kumral saçlı, ela gözlü bir doktor girdi .Bana gülümsedikten sonra yatağın ucunda duran sonuçlarıma baktı. Dikkatle hepsini inceledi cebinden kalemini çıkardı ve birkaç not yazdı.Dosyaları yerine bıraktıktan sonra bana bakıp konuşmaya başladı,
-Merhaba İnci ben Hazal senin okulundaki doktorum aslında burada çalışıyorum ama okulunuzdaki doktorun önemli işleri vardı sana yardımcı olacağım merak etme kısa sürede taburcu olacaksın.
-Teşşekür ederim.
-Rica ederim.
Bana bir daha gülümsedikten sonra odadan çıktı. Sonra odaya Zeynep abla ve genç bir adam girdi.
-İnci biliyorum anneni merak ediyorsun ama annen geçmişini unutuyor yakında çoğu kişiyi unutacak benide kardeşi olarak biliyor zaten o yüzden yanımda rahat .
-Annem beni unutuyor demek.
-Üzgünüm taburcu olucaksın sonra benim evime gideceğiz.
-Hayır evden almam gerekenler var.
-Ben hallederim sen ve annen bu gece evde kalın tamammı?
-Peki teşşekür ederim.
-İnci sen benim kardeşimsin annende ablam biliyorsun benim asla ailem olmadı bana teşşekür etme bu benim görevim tamammi?
-Tamam
Birkaç saat sonra Zeynep abla taburcu olmam için işlemleri yapmaya gitti Kenan abi ise eşyalarımı toparladı.Sonra beraber hastahaneden çıktık.
Zeynep ablanın evine vardığımızda annemi camdan bakarken gördüm gülümsedim.Annem camın önünden ayrıldı.Gözlerim dolduğu sırada Zeynep abla elimi tuttu.Yukarı çıktık beraber yemek yedik.Film izledik annem Zeynep ablama bakıp konuşmaya başladı.
-Bu kim Filiz?
-Bu öğrencim İnci.
- İnci demek bende hep kızım olursa ismini İnci koymak istemişimdir.
-Biliyorum abla bahsettin.
-İnci ile siz burada kalın ben eşyaları almaya gideceğim tamammı?
-Tamam Zeynep abla.
Zeynep abla ve Kenan abi evden çıktılar annemle baş başa kaldık o televizyon seyrederken ben dolu gözlerimle ona bakıyordum.Annem bana dönüp baktı.
-Annen nerede kızım?
Annemin kızım demesi ile benim hıçkırarak ağlamam bir oldu annem telaşla bana baktı.
-Yanlış bir şey söyledim kesin özür dilerim İnci.
-Hayır söylemedin merak etme sadece annemi özledim.
- Ben sana yemek hazırlayayım .
Annem ayağa kalktı yemek hazırlamaya gitti bende onu mutfaga giderken izledim.