"Bizim ki gelmedi mi daha Felix?"
"Hayır Hyung.Götüme benzemese bari."
"Mal bu çocuk valla kim sokuyor bunun aklına böyle şeyler."
"Geçen barda bir çocukla yatmış.Demiş ona keşke dudakların daha dolgun olsa sakson daha iyi zevk verirdi.Bu da mal takmış kafaya bulmuş bir tane doktor."
"Cidden salak."
Felix ve Minho çalıştıkları barda odasında otururken Hyunjin'i bekliyorlardı.Sahneye çıkmalarına 1 saat kalmıştı ama Hyunjin hala ortalıkta görünmüyordu.Öğlen estetik doktoruna gidicem diyip evden çıkmıştı.Akşam 9 olmuştu hala bara gelmemişti.Felix,Hyunjin ve Minho ev arkadaşlarıydılar.Üçü de gay barda striptiz yapıyorlardı.Buraya nasıl düştüklerini onlarda bilmiyordu.Lise arkadaşlarıydı üçü de,dansa merağı vardı hepsinin üniversite okumaya paraları yetmeyince bir kaç cafede çalışmışlardı.Daha sonra ilk Minho başlamıştı bu mekanda çıkmaya.Parası güzel olunca Felix ve Hyunjin'ini de zorla mekanda işe sokturmuştu.Mekanın sahibi Bang Chan'la arası iyidi Minho'nun.Chanla iki kere yattıktan sonra direk kıvama gelmişti ve arkadaşlarını işe aldırmıştı.
Hyunjin ağzını kapayarak odaya girdi.
"Neredesin lan sen sürtük! Kaç saattir arıyoruz açmıyorsun." Minho atarlanarak yerinden kalktı Hyunjine doğru.
"Bir de ağzını kapıyor bak bak Felix şuna bak.Göster bakayım,neye benzedi o siktiğimin dudakları."
Hyunjin dolu gözlerle kafasını iki yana salladı.
"Aç ulan." Minho sertçe elini indirdi Hyunjinin.Felixte yanlarında merakla bekliyordu.
"Lan! Lan! Bune!" Felix ileMinho gülmeye başladılar.
"Ananı sikeyim Hyunjin çok komik olmuş.Nerede yaptırdın bunu?" Felix gülmekten kendini yere atmıştı.
"Gülmeyin amına koyım ya.O siktiğimin estetikçisini şikayet ettim ama merak etmeyin.Beni ne hala getirdi ya ben nasıl çıkıcam şimdi sahneye offf!!" Hyunjin ağlayarak kendini koltuğa attı.Felix hala gülerken yerden kalkmaya çalışıp yanına geldi.
"Keşke düzgün yere gitseydin be Hyunjin.Adam resmen güzelim dudakların anasını sikmiş."
"Yapacağın işi sikeyim Hyunjin.Ne yapıcaz şimdi.Chan ibnesi görürse ağzımıza sıçar." Minho gülmeyi bırakıp odanın içinde sinirle yürümeye başladı.
"Bir şey olmaz bir kere yatarsın onla olay kapanır." Felix gayet normal bir şey miş gibi konuşmuştu.
"Oldu amına koyayım.Sizin için iki kere siktirdim zaten götümü sizin için.Bir daha hayatta yapmam böyle bişey."
"Ya nolur sen bulursun bir yolunu Minho.Çıkamam ben bu halde sahneye bu gece." Hyunjin yalvarmaya başlamıştı Minhoya.
"E bu gece hallettik diyelim bir şekilde yarın ne olacak."
"Bizim diğer çalışanlardan biri götüne silikon taktırmıştı gayette güzel olmuştu.Çok iyimiş işinde yarın ona mı gitsen Hyunjin.Ama baya bir pahalıymış,elit doktor."
"Parası neyse veririm lan böyle kalmaktan iyidir.Ucuz yere gittim de noldu patlicana çevirdi dudaklarımı.Bari dudaksız kalmasam şu halime bak."
"Tamam zırlama ben halledicem sen eve geç,Felix'in dediği doktoru araştır yarın ona gideriz hep beraber oda beceremezse anasını sikerim o doktorun bu sefer ben." Minho sinirle konuştuktan sonra odadan çıktı Chan'ın yanına doğru.
Chan'ın odasının kapısını çalığ kafasını uzattı içeri doğru.
"Channie,ne yapıyorsun?"
"Minho ne işin var burda sahneye hazırlanmanız gerekmiyor mu?"
"Şeyy.. Ben san bir şey söylemeye geldim."
"Ne söylicen güzelim?"
"Hyunjin hasta olmuşta bugun sahneye çıkamayacak."
"Ne demek çıkamayacak.Bu yaz günü hne hastalığı?" Chan sinirle yerinden fırladı.
"Sakin ol Channie 2 güne düzelir merak etme ben idare ederim.Daha dikkat çekici dans ederim yokluğunu kimse fark etmez."
"Ne diyorsun sen Minho! Hyunjin'in için kaç kişi geliyor her gece sen biliyor musun? Onun yokluğunu hemen anlarlar."
"E ne yapalım hasta hasta nasıl çıksın sahneye."
"Off Minho kaç kere kendinize dikkat edin dedim ben.Bir işi de düzgün yapın bıktım sizden! Bana para kazandırmasanız çoktan kapının önüne koymuştum üçünüzü de dua edin."
"Yani tamam mı? Sorun çözüldü."
"Tamam çık git hazırlan yarım saatiniz kaldı."
"Teşekkürler Channie." Minho yağcılık yapmak için gidip Chan'ın yanağından öptü.
"Şımarma Minho çık git."
Felix ve Minho eve geldiklerinde Hyunjin hala uyumamıştı.
"Niye uyumadın lan daha?" Minho kıyafetlerini odanın bir köşesine fırlatırken konuştu.
"Bu doktorun yorumlarını okumaktan uyuyamadım.Herkes yaptığı işten çok yakışıklılığını yazmış aq anlamadım ben bu doktor şimdi işinde iyi mi?"
"Bakayım yok mu fotoğrafı ben insanı gözünden anlarım." Minho merakla Hyunjin'İn yanına atladı.
"Al bak bu."
Minho telefonu eline aldı. "Bu muymuş doktor.Hahahah tipe bak lan bu sincapta hiiç düzgün doktor tipi yok."
"Niye öyle dedin şimdi bence sevimli biri gibi."
"Adı neymiş?" Felix te merakla yanlarına oturmuştu üstünü değiştirdikten sonra.
"Han Jisung muş.Bir sürü başarısı var.Cidden iyi bir doktor sikicek beni kesin kaç bin lira alır lan bu?"
"Valla 5 bini gözden çıkar sen."
"Nee!! 1hafta bir dudak için mi millete dans edicem ben şimdi.Off ya nerden gittim o merdiven altı doktora sikeyim onu hapislerde çürür inş."
"Hadi yeter zırladın yatalım yarın erkenden arar zorla gün içinde bir randevu ayarlarız.2 Günlük izin alabildim sadece sana akşam biz Felix ile yine gideceğiz."
"Tamam hadi yatalım."
(Gay Bar Sahibi CHAN)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanfictionGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...