Jisung hazırlandıktan sonra Jeongin'i almak için arabasına binmişti.Aşırı heyecanlıydı bu gece bara gideceklerdi.Jeongin'in evinin önüne geldiğinde apartmanın önünde onu beklediğini gördü.Jeongin hızla koltuğa yerleşirken üstündeki kıyafetler dikkatini çekmişti.
"Çok şık olmuşsun Jeongin." Jisung kıkırdarken Jeongin gözlerini devirmişti.
"Bana diyene bak kendisi nasıl özenmiş gece için.Tıraşta oldun mu bari." Jeongin kahkaha atarken Jisung hızla omzuna yumruk indirmişti.
"Terbiyesiz çocuk."
"Changbin'i arayım ben."
Jeongin telefonunu çıkarıp Changbin'i aradığında kısa sürede açılmıştı.
"Neredesin hyung?"
" Yoldayım varmak üzereyim,siz geldiniz mi?"
"Bizde yaklaştık hyung.5 dakikaya ordayız."Kısa sürede otoparka geldiklerinde Jisung'un heyecanı gittikçe çoğalmıştı.Changbin de yanlarına geldiğinde Jisung dayanamayıp ayılıp bayılmaya başlamıştı.
"Ben çok heyecanlıyım lan,kalbim yerinden çıkacak."
"Sakin ol Jisung amma abarttın he sanki ilk defa geliyoruz."
"Aptal önceki gelişlerimizde onlar bizi görmedi.Mİnho ile karşı karşıya gelirsen ne konuşacağım?"
" Hayat hikayesini sorarsın Jisung.Yürü iyice mallaştın."
Changbin ite kaka barın kapısından sokmuştu beni.Jeongin ise yanımızda bana gülüyordu.
Adımızı söylediğimizde bize ayrılan özel masaya geçmiştik.Tam sahnenin dibindeydi masa."Bu kadar yakından ayarlamasalardı keşke ya." Jisung heyecanlı bakışlarla etrafı süzüyordu.Oldukça kalabalıktı.
"Daha yakından izleyeceğiz işte daha ne istiyorsun."
"Ne bileyim gözgöze gelirsek kesin kıpkırmızı olurum ben."
Jisung konuşmasını bitirir bitirmez yan tarafta onları görmüştü.Üçü birlikte masaya doğru geliyorlardı.
"Gelmişsiniz çok sevindim.Nasıl beğendiniz mi masanın yerini? Beğenmediyseniz hemen değiştireyim."
Hyunjin gülümseyerek konuşuyordu.Felix ise Changbin'i gözleriyle yiyip bitirmişti şimdiden.Minho'ya çaktırmadan baktığın da asık suratıyla başka tarafa bakıyordu.
"Teşekkür ederiz davet ettiğiniz için masanın yeri güzel." Jeongin sevimli gülümsemesiyle yanıtlamıştı.
"Umarım bu gece eğlenirsiniz." Felix'in dediğine Changbin hemen atlamıştı.Felix'i baştan aşağı süzerek konuştu.
"Eğleneceğimize eminim."
Bu dediğine Minho göz devirmişti.Bunu fark eden Jisung geldiğinden beri selam bile vermeyen adama laf atmak istemişti.
"Arkadaşların senin adına özür dilemek için bizi buraya davet etti ama senden bir selam bile alamadık." Jisung'un konuşmasıyla Minho sert bakışlarını Jisunga göndermişti.Resmen bakışlarıyla onu parçalamıştı.
"Ne yapmamı bekliyorsun? Özür dilemek için kucak dansı mı yapayım?" Jisung bu cevaba hemen kızarmıştı.Changbin ve Jeongin gülmemek için kendini zor tutuyordu.Hyunjin Minho'nun kolunu dürtmüştü.Oda omzunu silkip kafasını çevirdi.
"Ooo kimleri görüyorum burda,geleceğinizi söylemediniz hiç?"
Chan Seungmin ile beraber masaya gelmişti.Changbin ayağa kalkıp Chan'a sarıldı.
"Dansçıların davet etti bu gece.Klinikte ufak bir olay yaşandıda onun için özür maksadıyla davet ettiler."
Chan duyduklarıyla kaşlarını çatıp üçüne döndü.
"Neler oluyor Minho?" Minho bıkkınca bir nefes verip diğerlerine baktı.
"Önemli bir şey değil patron.Hyunjin'in yine saçma sapan hareketleri işte."
"Emin misin? Bana hakaret ettiğini unuttun herhalde." Jisung'un dediğiyle Chan iyice sinirlenmişti.
"Kavga mı ettin sen benim arkadaşlarımla?"
"Patron olay tamamen farklı öyle göründüğü gibi değil, zaten özür maksadıyla buradalar.Ben sana detaylı sonra anlatırım vaktimiz kalmadı."
"Senden bir özür duyamadık ama neyse." Jisung'un dediğiyle Minho sinirle bakmıştı Jisung'a.
"Siz eğlenmenize bakın istediğinizi sipariş edebilirsiniz biz hazırlanmak için odaya gidiyoruz,belki sonra yanınıza geliriz isterseniz." Hyunjinin dediğinr Jeongin hemen atlamıştı.
"Tabi gelin beraber otururuz."
Onlat yanlarından ayrıldıktan sonra Chan da vedalaşıp Seungmin i kolunun altına alıp uzaklaştı.
Kısa süre sonra alkışlar eşliğinde üçü teker teker sahnede yerini almışlardı.
Jisung ağzını bir karış açarken Minho ile göz göze geldiklerinde Minho alayla gülüp seksi bir şekilde dilini de çıkarmıştı.Bunun üstüne hızla bakışlarını kaçırmıştıChangbin ise koltukta yayılmış bir şekilde içkisini içerken Felix'e daha şimdiden yükselmişti.Felix ise gözlerinin içine bakarken sadece gülümsemişti.
Jeongin ise gözlerini kaçırmaya çalışsa bile Hyunjin'e bakmaktan kendimi alamıyordu.Kısacası üçününde dibi düşmüştü.Sahnede ustaca dans etmeye başladıklarında diğer izleyiciler şimdiden çoşmuştu.Jisung Minhoyu izlerken nefes almayı bile unutuyordu neredeyse.
Zaman ilerledikçe dans daha çok ateşli bir hal almaya başlamıştı.Alkolünde etkisiyle Jisung iyice alev almıştı.Elini düğmelerine getirip iki düğmesini açmıştı.
Changbin içkiyi su gibi içiyordu Felix'i izlerken Daha şimdiden alt taraflarında bir hareketlilik oluşmuştu.
Jeongin alkolün etkisiyle bütün utangaçlığı gitmişti şimdi gözleriyle Hyunjin'in yaptığı tüm ateşli hareketleri gözünü kırpmadan izliyordu.
Felix direkten ayrılıp öne doğru geldiğinde seksi bir şekilde üstünde ki cropu sıyırıp çıkardığında tam da Changbin 'in kucağına gelmişti.Changbin bu hareketle mest olurken cropu alıp burnuna götürdü.İçine çektiğin de vanilya kokusunu almıştı,istemsizce gözlerini kapatmıştı.
O anda Hyunjin de üstünü çıkarıp Jeongin'in kucağına atmıştı.
Minho ise alaylı bakışlarıyla üstünü çıkartıp direk sert bir şekilde Jisung'un tam da suratına atmıştı.
Jisung sinirle suratından kıyafeti çekip yere fırlatmıştı.Diğer seyirciler bu hareketleri coşkuyla ve hayretle alkışlayıp izlemişlerdi.
Chan ve Seungmin ise köşede dansçıların bu hareketlerine anlam verememişti.Üstelik bu hareketleri yaptıkları arkadaşlarıydı.Changbin ona onları tanıdığını hiç bahsetmemişti.
Chan kolunun altındaki Seungmin'e yaklaşıp
"Ne işler dönüyor yakında anlarız." Demişti.Buna karşılık Seungmin "Öğreniriz.." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanfictionGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...