Evde ki gürültüler Jisung'u uyandırmıştı.Felix'in ve Changbin'in kalın sesi evin içinde yankılanıyordu resmen.Kırkırdamalar arasında kahvaltı hazırladıklarını tahmin etti Jisung.Çünkü Changbin yumurta kabuğu içine düştü diye bağrıyordu.Gülümseyerek yatakta döndüğünde gözleri açık bir şekilde ona gülümseyen Minho ile karşılaştı.Uyuduğunu sanıyordu.
"Uyanmışsın." Jisung Minho'ya sokulurken konuştu.
"Uyanmamak imkansız bu seste."
"Uyandığımda ilk seni görmek çok güzel bir his." Jisung kollarını Minho'nun beline sararken mırıldandı.Burnunu boyun girintisine yaslayıp kokusunu içine çekti.
"Uyandığın da çok tatlı oluyorsun." Minho'nun dediğine Jisung kıkırdadı boynuna öpücükler bırakırken.
Kapı büyük bir gürültüyle açıldığında ikisi de yatakta sıçradı.
"Günaydın millet! Kahvaltı hazır." Beklenildiği üzere bu hareketi sadece Hyunjin yapardı zaten.
"Hyunjin kapı çalmak diye bir şey var biliyorsun dimi?" Minho sinirli bakışlarını ona göndermeye başlamıştı bile.
"Ay ne bileyim,Jisung'u unutmuşum ben." Minho yastığı Hyunjin'e tam fırlatacakken odadan kaçmıştı.
"Özür dilerim Hyunjin hep böyledir."
"Sorun değil,arkadaşların çok sevimliler."
"Ya öyle mi?Peki ben?"
"Hmm..Sen benim sevimli pisi pisimsin."
"Hahaha pisi pisi mi?"
"Evet öylesin,bazen sevimli bir kedi gibi görünüyorsun."
"O zaman bu kedi seni ısırmadan önce yataktan kalksak iyi olur." Minho ani br hareketle Jisung'u kucağına alıp banyoya taşıdı.İşlerini hallettikten sonra giyinip mutfağa girdiler.Dördü de kahvaltıya başlamışlardı bile.
"Günaydın."
"Günaydın hyung,kahvaltıya başladık kusura bakma sizi daha fazla bekleyemedik." Felix meyve sularını bardağa doldururken konuşmuştu.
"Ne çok şey hazırlamışsınız,normalde hiç böyle özenmezler." Minho Hyunjin ve Felix'e bakarak konuşmuştu.
"E misafirimiz var bu sabah ne yapsaydım kuru ekmek mi yedirseydim insanlara." Herkes gülmeye başlamıştı Felix'in dediğine.
Keyifli kahvaltıdan sonra öğlene doğru Jisung'lar evden ayrılmışlardı.Hyunjin ve Felix gittikleri gibi dedikodu yapmaya başlamışlardı bile.
"Otur Minho akşam ne yaptınız anlat?"
"Ne yapabiliriz konuştuk işte Hyunjin sonra da uyuduk."
"Ne konuştunuz işte?Kafan karışıktı ya en son düzeldi mi? Sevgili misiniz şimdi?"
"Sevgili değiliz.Daha doğru ikimiz de bir teklifte bulunmadık ama birbirimizden hoşlandığımızı itiraf ettik.Ona söylediğimde gözleri doldu biliyor musun mutluluktan.Çok şaşırdım bu kadar yoğun olduğunu tahmin etmiyordum."
"Oha! Cidden senden hoşlanıyor o zaman.Kaçırma Jisung'u Minho."
"Beni bırakın siz ne yaptınız hiç sesiniz çıkmadı gece."
"Ne yapacağız biz de konuştuk öyle sonra da uyuduk."
"Sadece uyudunuz yani emin misiniz?"
"Birazcık öpüşmüş olabiliriz."
"Tahmin etmiştim zaten Felix.Peki sen Hyunjin,saldırmadın dimi çocuğa?"
"Ne saldırması hyung yapar mıyım ben hiç öyle bir şey? Birbirimizi tanımak için sorular sorduk işte anlattık.Ailesi trafik kazasında ölmüş biliyor musunuz? Yurtta büyümüş.Duyunca içim parçalandı.Sımsıkı sarıldım ona bütün gece."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanfictionGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...