Bölüm 10

400 37 143
                                    

"Oo Minho Bey eve gelmeyi başarabilmiş.Yine kimin evinde uyandın?" Hyunjin eve girdiği gibi Minho ile dalga geçmeye başlamıştı.

"Hyung'u rahat bırak Hyunjin.Sonra üstüne atlayınca hiç kurtar beni diye bağırma."

"Ne yapayım merak ettim.Akşam yemekte bir anda sinirle kalktı,Jisung'ta arkasından gitti üstelik." Hyunjin imalı bakışlarla konuşmuştu.

"Sanane Hyunjin! " Minho odasına gidip kapıyı sertçe vurmuştu.

"Üstünde ki kıyafetler senin değil fark etmedim sanma!" Hala salondan bağırıyordu Hyunjin.

Daha ortada hiç bir şey yokken onlara anlatmak istemiyordu.Gözü aynaya kaydığında üstündeki kıyafetlere baktı Minho.

Jisung ona siyah bir kapşonlu ve siyah bir eşofman vermişti.Tam bedenine göreydi.Yatağına yatıp dün geceyi düşünmeye başladı.Aklına görüntüler gelince istemsizce dudakları kıvrıldı Onu düşünmek bile Minho'yu mutlu ediyordu.Ama kapının arasından onu izleyen Hyunjin'i fark etmemişti.

"Hyung sen aşık olmuşsun." Hyunjin kapının ağzından ona gülüyordu.

"Hyunjin rahat bırak beni çık şu odadan."

"Hyung kendi kendine gülüyorsun.Kimi düşünüyorsun böyle?"

"Hyunjin bak sikicem şimdi seni defol şu odadan, sabrımı sınıyorsun!" Minho dişlerinin arasından sinirle konuşmuştu.

"Of hyung sende her şeyi saklıyorsun bizden.Oysa biz sana herşeyi anlatıyoruz.Dün gece ne oldu bil bakalım?"

"Ne oldu Hyunjin?" Minho gözlerini devirip bıkkınca konuşmuştu.

"Sen gittikten sonra işte biz oturmaya devam ettik, sohbet koyulaştı baya falan.Jeongin öyle tatlı konuşuyor ki onu orada yememek için kendimi zor tuttum resmen.Of şimdiden özledim onu.Sabah günaydın mesajı yazdım ama hala cevap vermedi.Hoşlanmıyor mu sence benden?"

"Sen bu kadar çok boğarsan çocuğu bıkar Hyunjin.Madem iyi anlaştınız bir sabret zaman ver sürekli darlama.Bırak o yazsın arasın."

"Ya aramazsa?"

"Senden etkilendiğini çok net gördük,kesin arar."

"Sen Felix'i görecektin bir de.Ay keşke gitmeseydin çok şey kaçırdın.Resmen Changbin'in ağzının içine düşecekti konuşurken.Amma flörtöz bu Felix varya."

"Felix'in beğendiği kişileri nasıl tavladığını çok iyi biliyoruz Hyunjin.O bu işte tamamen profesyonel.Adamları resmen etkisi altına alıyor."

"Yarın sabah kahvaltıya gideceklermiş."

"Oo Felix kafalamış adamı resmen."

"Sen anlat hadi bak ben sana herşeyi anlattım.Jisung ile ne yaptın gece?"

"Jisung ile olduğumu nereden çıkardın Hyunjin?"

"Hyung yalan söyleme bari bana seni onun arabasına binerken gördüm."

"Offf Hyunjin anlatmak istemiyorum hem anlatılcak bir şey yok "

"Nereye gittiniz?"

"Evine.."

"Neee! Seni eve mi attı yuh! Ee seviştiniz mi? Nasıldı ? Sen mi üstteydin o mu ? "

"Hyunjin ne diyorsun ya bir dur! Evet birlikte olduk ama çok hızlı gelişti.Film izliyorduk sonra bir anda beni öpmeye başladı."

"Oha! Jisung'ta amma hızlıymış.İlk buluşmada götürmüş seni.Hoşlanıyorsun dimi ondan ben biliyordum böyle olacağını zaten."

"Galiba hoşlanıyorum.Zaten oda benden hoşlandığını söyledi."

" Ee sorun ne neden suratın düşük?"

"Bilmiyorum Hyunjin.Korkuyorum sadece.Farkındaysan biz onlardan çok farklıyız, denk değiliz bir kere.Millete ne diye tanıtacak beni sevgili olduğumuzda? Gay barda dans ediyor sevgilim mi dicek?"

"Onlar öyle biri değil düşünme böyle."

"Nasıl bu kadar eminsin Hyunjin? Ya sadece kullanmak için bizimle birlikte oluyorlarsa? Duygularımızı kullanıp terk ederse nasıl toparlanırız."

"Bunu kafaya taktığını göre sen gerçekten Jisung'tan etkilenmişsin.Çünkü sen neleriyle takıldın hiç böyle düşünceli görmemiştim seni ."

" Sanırım kalbim ilk defa birine karşılık verdi Hyunjin."

"Oha bu harika bir şey Hyung.Sonunda birinden gerçekten etkilendin."

" Ne bağırıyorsun yine Hyunjin." Felix içeri girdiğinde Hyunjin ona da herşeyi anlatmıştı.Felix duydukları karşısında ufak bir şok geçirmişti.Çünkü Minho'nun birinden gerçekten hoşlanacağını hiç düşünmüyordu.

"Akışına bırak Minho,kendini fazla kaptırma ama uzakta durma.Mesela ben öyle yapacağım.Changbin çok hoş biri benimde kalbimi hızlandırıyor.Kendi kalbimi kontrol ederek ilerleyeceğim."

"Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum.Daha önce hiç kimseye böyle bir şey hissetmedim."

"Oy Oy kıyamam ben Hyunguma.Merak etme biz gözleriz Jisung'u.Eğer oynak birisi ise hemen uzaklaşırsın.Arkadaşlarının ağzından da laf alırız."

"Hadi kalk hazırlanalım bara geçelim saat yaklaşıyor." Felix'in itelemesiyle kalkmıştık yataktan.

Onlar benim herşeyimdi.Kan bağımız olmasa da kardeşim gibi görürdüm.Hep zor zamanlarımızda birbirimizin yanındaydım.Ne kadar birbirimize atışsakta kötü bir şey olduğunda yine birbirimize sarılıp ağlardık.Ailem beni yok saydığında onlar yanımdaydı.O günleri asla unutamam.

Hazırlanıp bara geldiğimiz de yine tıklım tıkıştı mekan .Gözlerim dans ederken etrafı taradığında o kişiyle göz göze gelmiştim.Yine buradaydı ve beni izliyordu.Artık bu durumdan oldukça rahatsız olmaya başlamıştım.

Dansımız bitip odaya geldiğimiz de sinirle üstümü değiştirmeye başladım.Üstümü değiştirdikten sonra kapımız çalındığında görevli elinde şampanyayla içeri girip bıraktı.Notu bana uzattığında kağıt parçasını açıp okumaya başladım.Bizimkilerde meraklanıp yanıma gelmişti.

"Jisung'tan mı?"

"Hayır sapığımdan.."

"Oha yine mi? Ne yazıyor sesli oku."

'Yine her zaman ki gibi nefes kesiciydin Lee Know.Seni izlemeye doyamıyorum.Umarım bir gün sadece benim için dans edersin.O günü sabırsızlıkla bekleyeceğim.."

Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin