Sabahın erken saatlerinde kapının sesiyle uyanmıştım.Kollarımda ki bedeni uyandırmadan yavaşça kalktım.Kapının deliğinden baktığımda kimse gözükmüyordu.Kapıyı aralayıp açtığımda yerde bir kutu gördüm.Merdivenleri kontrol ettiğim de kimse yoktu.Kutuyu alıp içeri girdim.Salona geçip kutuyu tam açacakken Jisung gözlerini ovuşturarak içeri girdi.
"Kim geldi?"
"Kimseyi göremedim,sadece bu kutu vardı kapıda."
Jisung endişeli bir şekilde yanıma geldi.
"O adam göndermiş olmasın Minho?"
"Bilmiyorum açınca göreceğiz."
Kutunun kapağını kaldırdığımda gördüğüm şeyle gözlerim büyüdü şaşkınlıktan.
"Bu ne demek oluyor? Tanrım bu adam kafayı yemiş.Notu oku Minho!" Jisung kutunun içindekini eline aldığında sinirlendiği çok belliydi.
Notu elime alıp sesli bir şekilde okudum.
'Seninle buluştuğumda bunu giyip bana dans etmeni istiyorum Lee Know...'
"Bu adam kafayı yemiş Minho! Hemn polise gidip şikayette bulunmalıyız bu böyle olmayacak.Chan'ın yaptığı hiç bir işe yaramamış belli ki."
"Sakin ol sevgilim.Bana hiç bir şey yapamaz merak etme.Kendi kendine saçmalıyor sadece."
"Nasıl sakin olayım Minho! Delinin teki sevgilime sexy bir iç çamaşırı gönderiyor ve seni bunun içinde görmek istiyorum diyor! Normal mi karşılamalıyım? Ev adresini bile biliyor!"
"Normal karşılamanı beklemiyorum tabi ki ama lütfen biraz sakin ol.Hemen Chan'ı arayıp haber vereceğim."
İçeri gidip Chan'ı aradım ve gelen kutuyu herşeyi anlattım.Halledeceğini söylemişti.Polis konusunu açtığımda karşı çıkmıştı.Tekrar salona geçtiğimde koltukta düşünceli bir şekilde oturuyordu Jisung.Yanına gelip kollarımı sardım.Sevgili olduktan sonra bu gün ilk günümüzdü,güne böyle başlamayı istemezdim.
"Özür dilerim Jisung."
"Neden özür diliyorsun Minho,bu senin suçun değil ki.Ben sana sinirlenmiyorum,o takıntılı pisliğe sinirleniyorum.Elime geçirirse geberticem onu."
"İlk günümüzü mahvettim."
"Saçmalama sevgilim,hadi hazırlanalım dışarıda kahvaltı yapalım."
"İyi bir fikir mi bu? Chan dışarda dolaşmamı istemiyor bu ara."
"Korkak gibi eve mi tıkılacağız Minho? Ben yanındayken sana hiç bir şey yapmaz."
"Seni seviyorum."
Birlikte hazırlandıktan sonra Jisung onu güzel bir yere götürmüştü.Yeşillik alanda yer alıyordu mekan.Temiz havayı içine çektiğinde huzurla doldu Minho.Bir kaç gündür evden işe işten eve gidip geliyordu sadece.
"Dışarı çıkmak çok iyi geldi.Buraya bayıldım Jisung."
"Bende çok seviyorum burayı arkadaşlarım ile gelirim bazı zamanlar."
"Kahvaltısı da çok güzelmiş."
Keyifle kahvaltılarını ederken yanlarına iki kişi gelmişti.Direk Jisung'a yönelmişlerdi.Jisung onlara gülümseyerek karşılık vermişti.Samimi gözüküyorlardı.Kısa süre sonra Jisung bana döndü.
"Sizi tanıştırayım,sevgilim Minho.Bunlarda üniversiteden arkadaşlarım."
"Memnun olduk Minho.Ben Juyeon,bu da Eric.Jisung ile üniversitede çok yakındık."
"Evet uzun zamandır görüşemiyoruz Jisung.Sevgili yapmışsın nedeni belli oldu." Eric'in dediğiyle Jisung'a baktım.İkisinden de hoşlanmamıştım.
"Boş zamanlarımı genelde Minho ile geçiriyorum ondan." Jisung bana gülümseyerek cevaplamıştı.
"Tebrik ederim yeni ilişkini.O zaman biz daha fazla rahatsız etmeyelim sizi.Daha sonra görüşelim." İkisi vedalaştıktan sonra masadan ayrılmıştı.Onlar hakkında bir şey dememiştim normal kahvaltıma devam etmişti Minho.
"Daha uzun izin günün olmuyor mu Minho? Yani şöyle 3 günlük falan."
"Çok nadir o kadar uzun izin alabilirim.Pek Chan izin vermiyor."
"Eğer izin alabilirsen beraber tatile gidelim diyecektim."
"Güzel olurdu aslında.Ben sorarım Chan'a uygun bir zamanda."
"Üniversiteye girmeyi düşünmüyor musun hiç?"
"Aslında aklımın bir köşesinde var bu konu.Gitmemek için hiç bir engelim yok şuan mesela.Geçen bizim çocuklarla konuştuk bu konuyu.Felix pek olumlu bakmıyor ama Hyunjin çok istiyor üniversiteye gitmeyi."
"Gitseniz güzel olur daha iyi yerlerde çalışma imkanı bulabilirsiniz hemde üniversite hayatını tatmış olursunuz."
"Gidersek beraber gideriz zaten.Tekrar bu konuyu açacağım onlara."
"Minho,bende mi kalsan bir süre? O adam evine kadar geliyor bunu düşündükçe sinirlerim tepeme çıkıyor."
"Bizimkileri yalnız bırakamam Jisung.Ya onlara zarar verirse?"
"Ben Changbin ve Jeongin ile konuşurum onlarda kalırlar.En azından bir süre olmaz mı?"
"Onlara da sormam gerekiyor Jisung,kendi başıma karar veremem."
"Peki sen nasıl dersen."
Kahvaltılarını yaptıktan sonra ormanda biraz yürüyüş yapmak istemişlerdi.Elele yürürken sohbet ediyorlardı keyifle.Jisung Minho hakkında her şeyi bilmek istediği için devamlı bir şeyler soruyordu.Minho'nun bara gitmesine de daha vardı zaten.
"Eğer bana taşınırsan güzel olmaz mı Minho?"
"Yeni güne senin yanında uyanmak bana tarif edilmez bir mutluluk verir Jisung."
"Seninle yaşamak istiyorum." Jisung'un dediği ile Minho ne diyeceğini bilememişti.
"Sen istemez misin?"
"Çok isterim Jisung ama bu biraz hızlı olmaz mı? İlişkimiz yeni başladı ya hani."
"Haklısın,çok hızlı gidiyorum farkındayım ama ne yapayım seni hep yanımda görmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanfictionGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...