"Neden senin evine geldik?" Jisung arabayı kendi evinin önüne park edince Minho gözlerini açmıştı.Karşısında ki evi görünce bir an şaşırmıştı.Eve götüreceğini sanmıyordu çünkü.
"Nereye istersen oraya götür demiştin.Ne oldu korktun mu?" Jisung alayla gülmüştü.
"Neden korkacakmışım?" atarlı bir şekilde indi arabadan Minho.Gülerek Jisungta inip eve doğru adımladı.Anahtarı girişteki dolaba fırlatarak ilerledi.Minho da arkasında onu takip ediyordu.
"Salona geç istediğin gibi takıl bende üstümü değiştirip geleceğim." Jisung'un rahat tavırlarının aksine Minho gergindi.Geçen gece buraya geldiklerini yarım yapamalak hatırlıyordu.Şimdi ise arkadaşları olmadan sadece ikisi olduğu için oldukça gergindi.
Salona geçtiğinde odayı incelemeye başladı.Daha önce buna fırsatı olmamıştı.Krem rengi rahat mobilyalarla döşenmişti oda.Karşıda büyük ekran bir televizyon vardı.Bu kadar büyük olmasına şaşırmıştı.
"Demekki bir şeyler izlemeyi seviyor." kendi kendine mırıldandığında arkadan Jisung konuştu.
"Evet evde boş zamanlarımda oturup film,dizi,anime izlemeyi severim."
"Ev kuşu olduğunu düşünmemiştim."
"Çoğu kişi bunu duyunca şaşırıyor.Dışarıdan çok genelde evde takılmayı severim ben.Ee ne izlemek istersin? İstersen sen bir şeyler seç bende atıştırmalık hazırlayım."
"Olur." Jisung odadan ayrıldıktan sonra Minho da izleyecek bir şeyler bulmaya çalışmıştı ama hiç birine karar verememişti.Jisung'un ne tür sevdiğini bilmiyordu.Kenara bir kaç film ayırdıktan sonra Jisung elinde bira ve cipslerle içeri girdi.
"Buldun mu? Bira getirdim içersin dimi?"
"İçerim.Bir kaç film seçtim onların arasından seç."
Jisung elindekileri masaya bıraktıktan sonra direk Minho'nun dibine oturdu.Bu yakınlıktan gerilen Minho ise az biraz kaymıştı öbür tarafa.
"Neden benden kaçıyorsun?" Jisung bu hareketten sonra ona kafasını çevirmeden sormuştu hala televizyonda film seçmeye çalışırken.
"Kaçtığımı nereden çıkardın sadece rahat oturmak için yana kaydım."
"Hah! Eminim öyledir.Neyse seçtiğin çoğu filmi izlemiştim ben tek başıma şu seçtiğini izlemedim onu açıyorum tamamsa?"
Film başladığında Jisung ışıkları da kapatmıştı.Minho hafif karanlık oda da biraz daha rahat hissediyordu.Biraz rahatlamak için alkole ihtiyacı vardı birasından büyük bir yudum aldı.Film başlamıştı ama dikkatini ona veremiyordu.Neden bu şekilde hissettiğini bile anlamıyordu.Jisung'tan gerçekten etkilendiğini kabul etmek istemiyordu kendi kendine.
Jisung'a yan gözleçaktırmadan baktığında tamamen rahat bir şekilde bacaklarını kendine çekmiş ağzına cipsleri doldurmaya çalışıyordu.Bu görüntü istemsizce onu güldürmüştü.Güldüğünü duyan Jisung ona döndüğünde anlamsızca bakmıştı.
"Neden gülüyorsun?"
"Komik gözüküyorsun cipsleri ağzına tıkarken."
"Beni izleyeceğine filmi izle.Hem sen neden yemiyorsun ?"
"Yağlı şeyler pek yemem,biliyorsun ki muhteşem vücudumu korumalıyım."
"Onları yemiyorsun ama bira içiyorsun."
"Alkol her zaman kullanmam nadir içerim."
"O zaman neden kabul ettin benimle içmey başka bir şey getireyim sana." Jisung kalkmaya çalışırken Minho kolundan tutup yerine oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanfictionGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...