"Çok heyecanlıyım,şuraya bayılabilirim." Hyunjin oturduğu yerde bacağını sallarken konuşmuştu.
Bugün uygulamalı sınav günüydü.Biraz sonra gösterilerini sergileyip okula girip girmeyeceklerini öğreneceklerdi.
"Sakin ol,her zaman yaptığımız gibi dansımızı sergileyip çıkacağız." Minho soğuk kanlılıkla sırasını bekliyordu.
"Evet Hyunjin bu kadar heyecan yaparsan hata yaparsın,rahatla biraz."
"Lee Felix!" Görevli seslendiğinde ikimizde Felix'e sarılmıştık.
"Rahatla,başarabilirsin."
Felix derin bir nefes alıp içeri adımladı.Şimdi gergin bir şekilde bekleyiş sürecekti.
15 dakika sonra Felix nefes nefese kapıdan çıkmıştı.
"Nasıldı Lix ? "
"Hatasız gösterimi sergiledim.Umarım beğenmişlerdir,yüzlerinden hiç bir şey belli olmuyor adamların."
"Kazanacağımıza eminim."
"Lee Minho!"
"Göster kendini Minho!"
Minho içeri girdiğinde bomboş sahnede gerilmişti.Normalde barın kalabalığı ve gürültüsüne alışıktı.Bu sessiz ortam ve her konuşmada yankılanan ses daha da geriyordu.
"Nasıl bir koreografi hazırladınız bize Bay Lee?"sahnenin önünde 3 adam ve bir kadın vardı.Masada bir şeyler yazıp not alıyorlardı.
"Hazırladığım koreografi break dans ve biraz lirik tarzda harmanladım efendim."
"Lütfen başlayın,müzik!"
Minho derin bir nefes alıp müziğin başlamasıyla kendini ritme bıraktı.Sürenin nasıl geçtiğini bile anlamamıştı.Dans bitip çocukların yanına döndüğünde meraklı bakışlarla bekliyorlardı.
"Harika geçti,sürenin nasıl geçtiğini bile anlamadım."
"Süper ! Süper! Kesin gireceğiz." Felix sarılıp yerinde zıplıyordu.
"Daha ben girmedim." Hyunjin'in sesiyle ona döndüler.
"Seninde başaracağına eminim Hyunjin."
"Hwang Hyunjin!"
"Hadi göster onlara seksi Lamayı."
Hyunjin gittikten sonra Felix yerinde duramıyordu gerginlikten.
"Ya başaramazsa Hyung? Ne yaparız o zaman?"
"Hatasız yapacağına eminim sen bilmiyor musun Hyunjin'i. Her gösteri,yarışma öncesi hepimizden çok o heyecanlı olur ama sahneye çıktığında herkesi kendine büyüler."
"Haklısın.Neden bu kadar uzun sürdü ki?"
"Sabret çıkar şimdi." Demesiyle Hyunjin kapıdan çıkıp koşarak üstümüze atlamıştı.
"Hata yapmadım! Yapmadım !"
"Biliyorduk Hyunjin." Hep birlikte sarılıyorlardı.
"Hadi aşağı inip yemek yiyelim beklerken.Açlıktan ölüyorum."
Bir kaç saat sonra sonuçlar açıklanacaktı.Sabaktan beri hiç bir şey yememişlerdi.Okulun cafesine girdiklerinde oldukça kalabalık olduğunu gördüler.Sınavdan çıkan buraya gelmişti belli ki.Kendimize bir masa bulup oturduğumuzda telefonumun çaldığını fark ettim.Bu gürültüde konuşamayacağım için bizimkilere haber verip dışarı çıktı.
"Minho! Haber vermedin çok merak ettim.Evde heyecandan durduğum yerde duramıyorum." Jisung'un heyecanlı sesi Minho'yu güldürmüştü.
"Üçümüzde sırayla girip sergiledik şuan okulun cafesindeyiz bir şeyler yemek için .Seni habersiz bıraktığım için özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanficGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...