"Minho artık bu durumu Chan'a anlatmalısın." Hyunjin endişeli bir şekilde konuşmuştu.
"Evet hemen şuan git yanına,notu da göster." Felix kağıdı Minho'nun eline tutuşturup odadan çıkarmıştı.
Minho Chan'ın odasının kapısını çalıp içeri girdi.Yine Seungmin Chan'ın yanındaydı.Bunlarda iyice mıçmıç olmuşlar diye geçirdi içinden.
"Ne oldu Minho? Bir sorun mu var?" Chan ciddi bir şekilde Minho'ya dönmüştü.
"Evet var patron." Minho elindeki notu Chan'a uzattı.Chan notu okuyunca kaşlarını çattı.
"Kim gönderdi bunu?"
"Adını bilmiyorum patron.Sürekli beni izlemeye geliyor ve notlar gönderiyor odaya şampanya ile birlikte.Artık rahatsız olmaya başladım."
"Tamam ben ilgileneceğim sen korumalardan birine göster bir daha gelince."
"Teşekkürler patron.Biz çıkıyoruz artık,iyi geceler." Minho odadan çıktığında Seungmin tekrar Chan'ın kucağına yerleşti.Elinde ki notu alıp okumuştu oda."Adam takıntılı birine benziyor Chan,bu meselenin peşini bırakma."
"Farkındayım,kimse benim dansçılarıma zarar veremez." Chan sinirlenmişti farkında olmadan Seungmin"in belindeki elini sıklaştırmıştı.
Seungmin onu rahatlatmak için ellerini vücudunda gezdirip kucağına yerleşti.Bu hareketle Chan gülğmseyerek Seungmin'in dudaklarına yapıştı.
...
"Hallettin mi?" Hyunjin ve Felix kapıda Minhoyu görünce merakla sordular."Söyledim,Chan halledeceğini söyledi ."
"Bu arada Changbin aradı." Felix'in dediğiyle Minho' kaşlarını çattı.
"Bu saatte? Neden?"
"Bir şeyler yapalım dedi.Bende onları bizim eve davet ettim."
"Neden böyle bir şey yaptın Felix! Zaten yarın bulunmayacak mıydın onunla? Hem onları derken başka kim geliyor?"
"Jeongin ve Jisung'ta geliyor.."
"Sana inanamıyorum Felix! Saat 2 farkında mısın? Bu saatte ne takılması?"
"Tamam hyung ya amma abarttın hadi eve gidelim yoldalarmış onlarda."
"Gerçekten sabrımı sınıyorsunuz! Ne bu böyle neredeyse her gün beraberiz onlarla."
Eve geldiklerinde Minho hala sinirliydi.Hem bu gece ki adam hemde Felix'in onları davet etmesi iyice germişti.İşin aslı Jisung ile daha karşılaşmaya hazır değildi Çünkü daha geçen gece beraberlerdi.Sırayla duşa girip rahat bir şeyler giydikten sonra kapı çalmıştı.
"Felix kapıya bak!" Minho sinirli ses tonuyla seslenmişti.
Kapının açılma sesinden sonra diğerlerinin seslerini duymaya başlamıştı.Daha sonra dikkat kesildiğinde Jisung'un sesini duydu.
"Minho yok mu? " Geldiği gibi beni sormuştu.İstemsiz gülümsemişti.
O kendi kendine gülerken odasının kapısı çalındı.Hyunjin sanıp sinirle ayağa kalkıp kapıyı açtığında Jisung ile karşılaşmıştı.Çatılmış kaşları düzelip yüzüne bir gülümseme oluştu."Biz geldik." Jisung gülümseyerek Minho'nun boynuna atladı .Minho kollarında ki bedeni hissettiğin de onu özlediğini fark etti.
"Seni özledim Minho "
"Daha geçen gün birlikteydik Jisung." Geri çekilip sevimli surata baktığında Jisung kaşlarını çattı .
"Anladım sen özlememişsin."
"Hayır öyle demek istemedim.Bende seni özledim." Minho Jisung'un dudağına küçük bir öpücük bırakmıştı.Bu hareketle Jisung aşırı derece de mutlu olmuştu.O geceden sonra Minho'nun soğuk davranacağını tahmin ediyordu.Hatta buraya gelmeyi bile ilk başta istememişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanfictionGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...