Hyunjin bugün kontrole gitmek için yatağımdan kalktı.
"Off her yerim tutulmuş." Kaslarını gevşetmek için banyoya gidip sıcak bir duş aldı.Bİr kaç bir şey atıştırmak için mutfağa gittiğinde Minho'nun kahvaltı hazırladığını gördü.
"Günaydın,hayırdır erken kalkmışsın?"
"Ne bileyim uyuyamadım fazla,bende kalkıp kahvaltı hazırlayım dedim.Çıkıyor musun yoksa?"
"Hayır daha vaktim var bir şeyler ağzıma atmak için mutfağa gelmiştim.Yardım edeyim sana bari."
Birlikte kahvaltıyı hazırlarken sese Felixte uyanmıştı.
"Bu ne gürültü sabah sabah ya!"
" Ne sabahı Felix saat 1."
" Gece 5 te uyuduğumuz için benim için hala sabah."
"Geç otur ye yemek çok konuşma."
"Kontrole gidiyorsun dimi?" Minho'nun sorduğu soruyla heyecanla Felix'te ona dönmüştü.
"Bende geleyim belki kaslı doktorumu görürüm."
"Hayır Felix otur götüne." Minho'nun karşı çıkmasına kızmıştı.
"Sana ne oluyor hyung banane gideceğim.Hem planımız var unuttun mu?"
"Offf bıktım sizden,taktınız adamlara cidden."
"Takmadık hoşlandık.Sen anlamazsın duygulardan."
"Sahi Minho,sen hiç aşık oldun mu? "
Hyunjin'in alayla sorduğu soruya Minho bozulmuştu ama belli etmiyordu.
"Evet Hyunjin anana ilk aşık oldum.Hatta birlikte olduk sen dünyaya geldin.""Ha ha ha çok komiksin."
"Yeyin ne yiyorsanız siktirin gidin kafamı dinleyim biraz."
...Felix ve Hyunjin kliniğin içine girerken etrafı süzüyorlardı.
"Benimkini görürmüyüm acaba ya?""Dur bakalım belki görürsün,geç otur bekleyelim sırayı."
Kısa bir süre sonra karşıdaki odanın kapısı açılmasıyla Changbin görünmüştü.Asistanına bir şeyler söyledikten sonra tam içeri tekrar girecekti ki Felix'i fark etti.Gülümseyerek yanlarına doğru ilerledi.
"Merhaba siz geçen hafta olay çıkartanlarsınız,ee bir kişi eksik gelmişsiniz." Ağzını yaya yaya gülüyordu Changbin.Felix biraz bozulsada ayağa kalktı.
"Evet bizler onlarız,aklınızda yer edinmişiz belli ki unutmamışsınız.Ben Felix." Flörtöz bir şekilde gülümseyip elini uzattı.
"Bende Changbin K.B.B dokturuyum."
"Güzelmiş,memnun oldum Changbin Bey."
Jeongin Hyunjin'in adını söylemesiyle gitmek için ayağa kalktı Hyunjin.
"Görüşürüz içeri gitmeliyiz şimdi." Felix seksi seksi gülümserken kıvırta kıvırta Hyunjin'in arkasından odaya girdi.
Jisung onları görünce hemen tanımıştı ama biri eksikti.Yakışıklı dansçının burda olmamasına neredeyse üzülmüştü.Daha bir kaç gün önce Jeongin ile beraber bara gitmişti tekrardan uzak karanlık bir köşede onları izlemişlerdi yine.Artık neredeyse kendini sapık gibi hissediyordu Jisung.Çünkü adamın seksi dansını izledikten sonra kendine kaybediyordu resmen.
"Hoşgeldiniz umarım bu sefer bir olay çıkarmazsınız." Jisung ayağa kalkarken konuşmuştu.
"Tekrardan özür dileriz doktor bey.Arkadaşımız biraz sinirlidir affedin zaten onu yanımızda getirmedik bu sefer." Felix'in konuşmasıyla Jisung içinden 'Keşke getirseydiniz.' diye geçirdi.
Muayene ettikten sonra bir sorun kalmadığını açıkladı Jisung O arada Hyunjin Jeongin ile bakışmaktan onu dinlemiyordu bile.Konuşma bittikten sonra çıkmaları gerekirken hala orada dikiliyordu ikisi.
"Bir sorunuz mu var? " Jisung'un sorusuyla Felix konuşmaya atladı.
"Aslında size bir şey sormak istiyoruz.Yani bizim geçen hafta yaptığımız terbiyesizlik çok içimizde kaldı.Sizi çalıştığımız yere davet etmek istiyoruz özür maksadında."
" Buna gerek yok bayım.Teşekkür ederim." Jisung istemeyerek reddetsede Jeongin'in lütfen bakışları engel oluyordu.
"Güzel bir şekilde eğlenmeniz için,içtiğiniz herşeyin tamamı bizden olacak.Size barın adını söylemiştik zaten." Hyunjin konuşması bitirdikten sonra Jeongin"e baktı lütfen gel der gibi.
"Hyung gidelim eğleniriz " Jeongin fısıldamıştı."Ha bu arada Changbin beyi de davet ediyoruz oda çok uğraştı o gün."
"Tamam düşüneceğiz Hyunjin Bey.Asistanım size ulaşıp bilgilendirir geleceğimiz zaman."
"Ah çok teşekkür ederim doktor bey."
Hyunjin mutluluktan havalara uçuyordu resmen.Birde tatlışının ona ulaşıp haber vermesi mükemmel bir fırsattı.Umarım kendi telefonumdan arar diye düşündü.
Oradan çıktıktan sonra hızla eve gidip Minho'ya herşeyi anlattılar.Heyecandan oturdukları yerde oturamıyorlardı.Minho ise gergindi.Tekrar o adamla karşılaşacağı için,karşılaştığında nasıl davranacağını bilmiyordu.Aslında içten içe sevimli bulmuştu Jisung'u.
"Saçmalama Minho o koskoca doktor seninle mi ilgilenecek ." Diye düşünüyordu devamlı.Aslında Jisung'un hiç öyle meslek kompleksleri yoktu.Herkes onun için eşitti.
Jisungta oldukça heyecanlıydı bu tekliften sonra oraya saklanmadan gidecek olmak içini kıpır kıpır ediyordu.Minho'nun seksi vücudunu gönül rahatlığıyla izleyecekti sonunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Doktor Müthiş Dostum (Minsung)
FanfictionGay barda çalışan striptiz dansçısı Hyunjin'in merdiven altı bir doktora yaptırdığı dudaklarını düzeltmek için gittiği üst sınıf elit bir doktora Minho'nun dibi düşer ve olaylar gelişir. Genel olarak Minsug hikayesidir.Diğer shipler ChangLix,HyunIn...