Multimedya:Alçin
Düzenlenecektir.
.
.Mükemmel kuş cıvıltıları, rengarek bir dünyada
sadece ben ve yüzüne hasret kaldığım vardı. Şu an rüyada olduğumun farkındaydım ama o kadar güzeldi ki asla evdekilerin seslendiklerine kulak asmıyordum.Bana doğru yaklaşıyordu. Uzun yılların ardından o hoş kokusu ve kendisi bana gelmişti. Ve hiç alışagelmemiş olan ise rüyamda beni öpüyordu.
O kadar rüya gördüm onunla ilgili ama bu yoktu. Nasıl bir beyin karmaşasındaysam hiç düşünmediğim şey rüyamda beliriverdi.
Sürekli burnumla o hoş kokuyu koklayıp duruken artık abimin o kalın sesi beni mükemmel kokudan alıkoymuştu.
Alçin!!! diyen abimin sesine uyandım. Gözlerimi kırpıştırıp ovaladım. Kendime gelmeye çalışırken abime cevap verdim.
"Efendim abi."
Düzgünce bir rüya da gördürmüyorlar adama."Kalk hadi, çok güzel bir sofra hazırladım kendi ellerimle, annemgil uyandı sofrada bekliyorlar gel sende."
"Tamam geliyorum."
Abim hafta sonları kafasına esince erken kalkar sofra hazırlardı. Her seferinde kendi yaptığını vurgulayarak söylerdi. İlerde evlenirse eşi çok şanslı olurdu. Ahhh bana yenge gelecekti. Ama abimde ki bu kafayla daha çok beklerdim.
Banyoda elimi yüzümü yıkayıp, salona doğru ilerledim. Çok güzel kokular geliyordu. İçeriye girdim.
"Günaydın çekirdek ailem."
Annemle babam hep bir ağızdan "günaydın kızım" dediler.
Abim de kısık sesle "günaydın" dedikten sonra:
"Kahvaltının keyfini çıkar Alçi, kim sana böyle güzel sofra hazırlar ki? İyice ye hem biraz kilo da alırsın."
Ağzıma yeşil zeytin attıktan sonra abime cevap verdim.
"Annem de bana güzel şeyler hazırlıyor abi, çok abartıyorsun bence bu işi sen, hem ben gayet de ideal kilodayım, neden alacakmışım?"
"Bir deri bir kemik kaldın kızım, ye iki lokma bir şeyler, miden açılır işte."
"Sanane abi, sen kürdan bir karın olursa dersin bunları ona, ben gayet de fitim."
Annemle babam bizim didişmelerimize sürekli şahit oluyorlardı. Bazen gülüyorlar bazen de abime kızıyorlardı.
Çayımdan bir yudum daha aldım ve masada ki aileme ben biraz dışarıya çıkacağım diye söyleyip salondan ayrıldım.
Abim arkamdan seslendi.
"Alçin!! bulaşıkları yıka öyle çık, ben hazırladım sen de yıkarsın artık, hadi canım kardeşim," dedi.
Annem de ordan seslendi:
"Ben yıkarım kızım, sen git nereye gideceksen dinleme abini."
"Tamam annem sen birtanesin," diye söyledikten sonra odama girdim.
Önce üstümü değiştirdim. Üzerime kot pantolon ve siyah bir tişört giydim. Saçlarımı da tarayıp yatağımın üstünde duran telefonumu elime aldım. Kişilerimden Aleyna, Sude ve Melis'i konferans aramasıyla aradım. İlk cevap veren Sude oldu diğerleri de Alo deyince konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA MAHALLESİ
RomanceEvet, platoniğim çocukluğumdan beridir onu seviyorum vazgeçemiyorum onu sevmekten. Vazgeçer misin bizi sevmekten? Gider misin birgün? Beni hep küçük bir kardeşi olarak gören adam ve onu hiç abisi yerine koymamış ben. İnandım beni sevebileceğine, art...