~ Gizemli Arama ~

47 16 4
                                    


Kanatlarımı germem gerekiyordu ona . Öyle germem gerekiyordu ki bi daha hiç bir taş gelmesin sırtına , bir daha hiç bir yağmur ıslatmasın onu , bir daha hiç bir zelzele sarsmasın...

Babası alkolik herifin tekiydi , annesiyle istemeyerek evlenmiş bildiğim kadarıyla . İstenmeyen bir çocuk olarak gelmiş dünyaya . Dayım olması , bir kan bağımızın olması demek miydi cidden ? Ben böylesine ruhsuz bir canavarla aynı kanı taşıyor olamazdım . Arven öylesine kalpsiz , bir insan müsveddesinin eseri olamazdı . Arven onun eseri olabilmek için fazla temizdi , fazla güçlüydü . Adı gibi...

O aşşalığın eline renk renk boyalar ve bir tuval verselerdi , çıkarabileceği eser cansız ve soluk tonlarda çizilmiş alkolden başka bir şey olamazdı . Nasıl olurda böylesine güzel , cıvıl cıvıl bir tabloya sebep oldu ve nasıl oldu da değerini asla bilemedi .

Annesi acınası bir kadının tekiydi . Arven onu küçücük kalbine sığdırmayı başarmıştı fakat kendisi bunu zor mu bulmuştu ? Neden tüm ilgisini pervasızca , hiç karşılık alamayacağını bildiği kocasına adadı . Neden bütün ömrünü , hayattaki bütün zevklerden doymuş ve değer bilmez o şerefsize harcamıştı ? Halbuki bu kurtlar sofrasının en ücra köşesinde kendi karar veremediği seçimlerden dolayı aç bırakılmış bir Arven vardı . Hayatını kötü emellere adamış insanların çocuğu olarak dünyaya gelmek onun seçimi miydi ? Annesi bu açlığı fark etsede , kabul etmeyeceğini bildiği kocasını ilgisiyle doyurup ziyan etmekte ısrarcıydı .

İşte bu yalan ve yılanlarla dolu hikayede yanan , her şeyden çok sevdiğim kuzenim , her şeyden fazla değer verdiğim kardeşim Arven olmasın diye o gün bir yemin ettim . Onu koşulsuz savunup koruyacaktım . Hatta o ki , kendimden bile...

-Ahsen Yanaç , Anne Yürekli Kadın 🫀

(Ahsen Yanaç Notları , Part 1 )

(Ahsen Yanaç Notları , Part 1 )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


—-—————————————

İtalya / Milano - 4:30 pm

Arven Soylu Anlatımıyla :

Tahmin edemediğim şekilde spontane gelişen bu kargaşa , bu hengâme beni yarına bir zombi olarak hazırlayacaktı belli ki . Eve geldiğimde anahtarı koltuğa fırlattım topuklularımı yok etmek istercesine çıkartıp köşeye attım . Henüz Ahsen gelmemişti . Normal şartlarda bu saate kadar evde olurdu . Aramalarımı kontrol ettim fakat ne bir mesaj ne de arama vardı .

Kendim aramaya karar verdim ve " Anne Yürekli Kadın 🫀" ı seçip tıkladım .

.
.
.
.

Bir süre çalan telefona cevap yoktu . Meşgul olduğunu düşünerek aramayı bıraktım . Acilen duşa girip üstümü değiştirmem gerekiyordu . Bu günlük kendimi ödüllendirmeyi planlayarak küveti yarısına kadar doldurup köpük yaptım . Aslına bakarsak ben küveti zorlasak 3 kere kullanmamışımdır . Neden evde diye sorucak olursak , Ahsen'in zengin işi fantezileri işte...

SafderunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin