"Denizler cinayet işlemezler,
Aslında kimseyi istemezler."
_____
"Yani diyorsun ki metal söylemeyi daha çok seviyorsun?"
Han sorduğunda Ömer, hamburgerinden bir ısırık aldı. Uzun zaman olmuştu vir abur cubur yemeyeli. Babası kilo aldıran her bir şeyi ona yasaklamıştı. Kendisinin zayıf olması gerektiğini böylelikle daha rahat hareket edeceğini söylüyordu."Evet." Ağzındaki çiğnediği parçayı yuttu. "Aslında her bir türden söylemeyi severim. Ama metal ve savaş müzikleri daha çok hoşuma gidiyor."
"Öyle bir tip olduğun belli." Kaan kolasından yudum alırken.
"Kaan iyi bir dinleyicisin aslında ne okumayı planlıyorsun?"
"Psikoloji." Berkay Akçay, Kaan'dan önce cevapladı. "Ona Konservatuar okumasını öneriyoruz ama reddediyor."
"Hey!" Kaan dudaklarını büzdü ve morali bozulmuş gibi oldu. "Benim sesim o kadar da güzel değil."
"Boş yapma Kaan." Berkay dilini çıkarttı.
"Ee gençler siz ne olmak istiyorsunuz? Biliyoruz ki Han hariç hepimizin son senesi."
"Çömez." Berkay kendi arasında Han ile dalga geçti.
"İnan ki bilmiyorum." Hürkan oradayken ilk kez konuştu. "Belki biraz daha youtube ile ilgilenirim. Video çekmek hoşume gidiyor ne kadar yorucu olsada."
"Aynen." Han Hürkan'a katıldı. "Bende başlamayı düşünüyorum aslında."
"Emin değilim hala." Berkay omuzunu silkti.
"Ömer'e sormaya gerek yok gibi. Onun işi belli "
Ömer, bunu söyleyen Kaan'a baktı ve hamburgerinden geriye kalanı masaya bıraktı. Sanki bunu demesinden dolayı morali bozulmuş gibiydi.
Ama yine de omuzlarını silkti."Her an her şey olabilir." Diye de ekledi. Kaan onun hızlı ruh değişimini gözleri ile gördü. Ama söylemedi.
"Ben dışarıya çıkıyorum sigara için gelecek var mı?" Hamburgerini çoktan bitirmiş olan Ali ayaklanmaya başladığında Ömer kafasını kaldırdı ve kafasını salladı.
"Bekle bende geliyorum."
"Yoldaş oluyum bende." Kaan'da ayaklandığında Berkay da kalktı. "Berkay kıçin yer yüzü görsün."
"Sensiz bir yere gitmem bekle beni."
"Montunu al üzerine." Kaan söylendi. Berkay sandalyenin üzerine astığı bordo montunu aldı ve yanına hızlı adımlar attı.
O anda Hürkan'da gitmek istedi ama yapamadı.Dördü dışarıya çıkıp, kaldırımların üzerine geldiklerinde Ali ve Ömer yere çöktü. Berkay ve Kaan duvara yaslandı.
"Garip birisin Ömer." Kaan söyledi. Seninle ilk kez konuşma fırsatım oldu. İlk konuşmada bile yüzünde kalın bir maske olduğunu gördüm."
"Öyle mi?" İçine çektiği dumanı soğuk havaya bıraktı.
"Biraz ilerde konuşalım mı?"
"Ne istiyorsun Kaan?" Ömer sırıttı. Kaan ise gözlerini devirdi.
"Yürü hadi." Ömer'in ensesinden tuttu ve onu kaldırdı. Bu hareketi grubuna çok yapıyordu. Hepsi söz dinlemez ergendiler. Özellikle Berkçay.
İkisi uzaklaşmaya başladığında, Kaan bir şey söylemeden Ömer konuşmaya başladı.
"Ben ilkokuldayken sürekli zorbalığa uğruyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hit & Run - Porgola
Fanfiction"Kavga etmeyelim sadece tekrar dans edelim. Dönelim, dönelim ve dönelim. " "Senin Adem'in olmalıyım, ama ben daha çok düşmüş bir meleğim..." - Mary Shelley, Frankenstein