2.rész

7 0 0
                                    

Miután korszakalkotóan és hihetelenül fantasztikus ötletem támadt. Arra gondoltam hogy 6.óra után el is kezdem kidolgozni a gondolatmenetemet.
Jolvan, jolvan mostmár elmondom mi az ötletem.
Arra gondoltam, mivelhogy én meg Bence és néha Dorina is bentmarad a terembe 6.óra után. És még Regina is néha napján bent marad.Megprobálom elcsábítani ragadozó ösztöneimmel. Sármos arcformámmal, magas alkatommal, 270-es IQ-mal és persze vonzó személyiségemmel. A terv az hogy mikor bent marad Dorinát meg Bencét valahogy kicsalogatom a teremből majd szep lassan és csábosan odasétálok Reinámhoz nekilököm a falnak, (de csak finoman nehogy fájon szegény macikámnak.Igen elneveztem maci-nak mert pont illik rá) megcsókolom, szépen érzékien.

Kedd este

Végre vége van a napnak és elkezdhetem kidolgozni zseniális tervem.
Csak az lesz a baj ha macikám nem lesz bent de majd megoldom higy bent legyen.
De hogyan?hhhmmmm?
Nagy gondolkozások közepette telefonom pittyegése félbeszakít.Üzenetet kaptam.

Panki: hé hallod taka?

Én: igen mondd mit akarsz?

Panki: azt hallottam Ankótól hogy Toma már 1. Osztály óta szerelnes beléd!!Úr isten!!

Én:  persze hogye

Panki:  de igen ez egészen biztos mert Anikónak mi dig igaza van ezt te is tudod

Én: jolvan majd akkor holnap kiderítem én az igazságot erről!!

Panki:  jolvan tesóóó na csá!!

Miután hallotam ezt a hírt örömömben elkezdtem táncolni és azt mondogattam magamba "Szeret téged Regiii yeyeye". Akkor remélhetőleg a reakció nem egy jó nagy büdös pofon lesz hanem visszacsókol engem.

Másnap...

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now