-REGIIIII!!!! Már fél 5 van, gyere mert indulunk.
-jolvan jolvan 1 percet kérek még és készen is vagyok aztán indulhatunk!
-oké.Nyílván gyalog megyünk mivel gecc 15 vagyok és anya nem engedte hogy vezessem a kocsit😒😒kurva. Namindegy. Szóval hoztam magammal egy szép nagy plédet, és egy táskát amiben a többi kellendő dolgok vannak mint például, kis muffinok, szendvicsek, szalvéták, tányérok, poharak, kanál, kés, villa, egyéb rágcsálnivalók, üdítők, és természetesen kihagyhatatlan a titkks zsebben egy doboz koton! Igen itt fogjuk megtenni, persze ha ő is beleegyezik. Jahh meg hoztam egy T&G t is hallgatni egy kis zenét a piknik közben és persze egy pár olyan ritusos zenét is mentettem le amire lehet akciózni. Khhmmm khmmmm. Térjünk csak vissza a valóságba, nem álomvilágban élünk. MÉG! Nemsokára odaérünk arra csodás helyre ahova én terveztem egy nagyon szép kis titkos tisztásra. Remélem tetszik majd neki a hely. Annyi hogy mivel titkos és senki sem jár ezen a helyen nem csak Reginát fogom megszentségtelníteni hanem a helyet is😂😂. Ez egy szörnyű poén volt de nem baj seni nem hallotta!
-gyere mindjárt ott vagyunk még sétálunk egy kicsit és megérkezünk.
-okés, nem gond.
-mindjárt, mindjárt. Egy perc ééééés, itt is volnánk!-ITT AKARSZ PIKNIKEZNI??!?!?😡😡😡😡😡
-M-m-miért? Nem tetszik?
-látod ott azt a kisebb sziklát?
Én nem bírtam megszólalni csak bólintottam.
-ott kérlek szépen a nagymamám van eltemetve, ez volt a kedvenc helye és az utolsó kivánsága az volt higy ide temessünk őt és vegye körbe a sírját a kedvenc virága!😑😑😑ezt nem hiszem el! Én hazamentem.
-d-de...
-DE?
-ö-ö-ömm...........?......?...MIVAN?!!
-HA-ZA ME-GYEK felfogtad?
-hát..hát..nem..?
-haggyuk, hülye vagy!MOST MEG MI AZ ANYÁM KURVA PICSÁJA VAN? KOMOLYAN EZEN SÉRTŐDÖTT MEG ENNYIRE MERT A DÖGLÖTT NAGYANNYÁNAK ITT VAN A BŰZLŐ HULLÁJA????!!!JÓÓÓ ENNYI... PANKIVAL JOBBAN JÁRTAM VOLNA🤬🤬🤬🤬🤬🤬.
YOU ARE READING
Álomvilág
RomanceEgy 14 eves fiu mar 4 eve szerelmes az oszalytarsaba de nem mert elmondani komolyan mert attol fel hogy visszautasitjak. Majd kesobb varatlan dolgok tortennek...