6. rész

4 0 1
                                    

Tehát éppen készülödtem a korizásra mikor drága édesanyám bejött a szobámba. Mégpedig azért hogy lebasszon mert tesin megint nem volt felszerelésem. Vagy 10 percig ordítozott velem és azt mondta ha kigyűlik az 1-es elveszi a telefonom. Én csak annyit feleltem.
-Jójó nem fog.
-Persze fiam, de úgy is legyen.

Na szóval visszatérve a programomra. Anyám hamar elvitt a pályára. Hamar megérkezett Kormi, Kova, Panki, és még az évfolyamból egy páran. Bementünk, kifizettük a jegyet és felvettük a korcsolyánkat. Nekem van sajátom ezért nem kellett kölcsönöznöm. Már este 7 óra körül lehetett de bogyókámék még mindig nincsenek itt. Kicsit keztem kétségbe esni hogy nem jön. Csak a tömegen keresztül bámultam a bejáratra higy hátha meglátom a távolból. Egy kis idő elteltével megláttam kedvesemet a távolból közeledni másik osztálytársunkkal S Dorinával és neki nővérével. Próbáltam úgy csinálni mint akit nem érdekel a jelenléte. Nem tuom hogy sikerült-e a művelet de azt biztosan hogy belül ugráltam és ordítottam az örömtől. Pankiékkal bementünk a pályára és korizni keztünk. Regiék még nem jöttek fel a jégre.
-Miért nézed folyton a pálya bejáratát? Kérdezte egyik haverom mellettem korizva.
-öö m-m-mi?? Nem nézem.
-Ahham. Persze. Mondta kissé szerkaztikus és flegma hanhsúllyal.


Végre bejöttek. Ezaz. És tud korizni. Mint mindenbe ebbe is tökéletes bogyókám.
Nem nagyon mertem a közelükbe menni. Még köszönni se mertem. Mentem egy pár kört a jégen őket messzire elkerülve mire összegyűjtöttem minden létező bátorságomat hogy akkor itt és most megkerem a kezét. Mégpedig az a tervem hogy a DJ-től kérek egy romantikus zenét, a közönséget a szélére terelem, majd szépségemet pedig középre hívom és letérdelek előtte és felteszem neki a kérdést.( Regina, lennél a királyném? ) Máris elökapnám a gyűrűt de, n-ne hol van? Itt kell lennie. Nemár. Aztán beugrott. Otthagytam az aztalomon a szobámban. Ahjaj most mit csináljak? Nagyba törtem a fejem mikor egy női hangot hallotam meg a hátam mögül.
-Taka.
-M-mi?
Seres volt az bogyókámmal mellete.
-Már nem is köszönsz a feleségednek?

HONNAN TUD LÓLA??
-Ja de... szia bogyó.
Letudtam ennyvel majd mire elakartam húzni a belem mert túl kínos volt, megbotlottam es majdnem elestem de relfexből mefogtam Regina kezét. Csak nevettem egyet és elmentem. Ahhj Milán hogy lehettél ennye béna.? Majd beugrott egy fabtasztikus ötlet. Felhívom anyámat higy hozza el a gyűrűt.
-szia anya.
-hello kisfiam, baj van?
-nemigazán csak az asztalomon hagytam a gyűrűt, eltudnád hozni?
-hát persze pár perc és ott vagyok.
-oksi szia


10 perc sem telt el anyám megérkezett és átnyújtotra a gyűrűt. Akkor kezdődhet a lánykéres. Indulok a DJ-hez....

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now