9.rész

5 0 0
                                    

POV. Regina

Itt van anya értünk! Gyere Milán, elvisz hozzád.
-j-jó.

Végre itt vagyunk. Kicsit zavarban vagyok hogy mit is fogunk csinni, jó igaz hogy azt mondta "csak" filmezni. Dehh...hogy is mondjam ő nem éppen az a srác aki csak filmezni akar. Nem mintha nem akarnám de..azt se akarom hogy könnyenkaphatónak nézzen. Igaz par órája kérte meg a kezem és igent mondtam de az mostmellékes. Most másról van szó.

Annyira elmerültem a gondolataimban hogy már csak újdonsult  fértjem hangjára lettém figyelmes. Bevezérelt a szobájaba és arra utasított hogy míg ő kimegy nasiért én válaszzak filmet.
Úgy gondoltam hogy a verdákat megnézni vicces lenne. Csak mikor visszjött megkérdezte hogy sikerült-e döntenem. Én kicsit félenken és dadoga mondta hogy igen. Mily meglepő egyből rá is kérdezett. Hát elmondtam hogy a verdákat. Ő csak elmosolyodott és perverzen tekintett rám majd elsütött egy poént. "Ahányszor autót látunk benne smarolnunk kell" Remélem hogy csak viccnek szánta. De hamar leszűrtem íríszeiből hogy ez full komoly. Mihamarabb rá is vágtam hogy inkabb nézzük a harry pottert.

Már a film kb. A felénél járhatott mikor egy kezet éreztem meg a derekamon. Több nem is kellett férjem már rögtön fölöttem tornyosult. Eléggé zavarba jöttem. Éreztem hogy lángol az arcom szinte ide láttam hogy olyan vörös vagyok mi t a vér. Kicsit megijedtem és kirázott a hideg mikor elkezdett a keze méglejjebb vándorolni rajtam. Épphogy belekeztem mondatomba, már el is kellett hallgatnom mert megcsókolt. Ezt a pillanatot  sak a levegőhiány szakította félbe.

Mikor elvált tőlem megszólított.
-kedvesem!
-i-i-igen? Csak dadogni tudtam a zavarodottságtól
-szeretlek.
Csak néztem rá mi t egy hülyére. Szerinte nem tudtom? Most házasodtunk össze.
-én is.
-akkor jó...

Mihint ezt kimondta leszállt rólam és az éjjeliszekrénye felé  fordította fejét. Majd elővett egy kis dobozkát és valamit ami be van csomagolva. Remélem hogy nem azt vette elő.
Jajjjneeee de igen az. Egy csomag koton és síkosító.

Szinte azonnal visszamászott az ágyra lerántotta farmerét és polóját. Gyorsan kibontotta kotont és már készült vona megszabadulni alsójától is mikor Panki váratlanul rontott be a szoba ajtaján.

-TAAKAAAAA.!!!!!

ÁlomvilágDove le storie prendono vita. Scoprilo ora