13.rést

4 0 0
                                    

Regina szemszöge

Ez most komoly!? Pont arra a helyre visz ahol életem legnagyobb trumáját éltem át. Ilyen nincs, de mégis van. Csak ő volt a családban akivel szótértettem. És meg 4 évvel ezelőtt meghalt, megpróbáltam elfelejteni őt. De nem ment. Erre idehoz ez a kurva hogy piknikezzek vele, hát most rábaszott.! Most szakítsak vele vagy ne? Kéne vagy nem? Talán megkérdezem a legjibb barátomat! Ááhh inkább nem ugyis azt mkndaná hogy dobjam. De nem akarom csak most egy picit haragszom rá!

Milán szemszöge

Jó akkor ennyi volt a nagy randi! Tökéletes, jobban nem is alakulhatott volna. JA DE!! Bazdmeg! Mindjárt kiásom a döglött nagyannyát és hozzávágom! Szakítok vele! Most rögtön, és összejövök pankival😌😌hhm! Fel is hívom! Akkkr ez a sok minden amit hoztam pankié lesz! És keresek valami más helyet!
-szia
-mivan?
-naaaa mkst miért vagy ilyen fkegma?
-uuhh hát nem is tudom, szerinted?
-csak bocsánatot szeretnék kérni, hibáztam, sajnálom!
-és?
-és ki szeretnélek engesztelni!
-mégjs hogyan?
-háát,..... szeretném ha eljönnél velem randizni!
-nemistudom hogy ez jó ötlet-e.
-kérlek válaszolj!
-ahhh jolvan. Hol? Hova mennyek?
-ezzzaaazzz!!!!! Az erdő szélére, tudod itt a park mellett!
-rendben 10 perc és ott vagyok!
-okés várlak, baby😏😏

Remek! Most medig Reginával kell szakítsak!
De nem akarok! Talán megoldható lenne hogy egyszerre mindkettőjükkel egygütt vagyok! Igen ez egy kurva jó ötlet. Akkor nem szakítok vele. Még!!!

Megérkezett panki. Végre. Akkor vele fogok akciózni😏😏😏😏😏hehe. Ő még nem is sejti hogy mjcsoda élvezet vár rá!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now