11. rész

5 0 1
                                    

Miután panki elment odafordultam Regihez és már készültem vona megmagyarázni az imént történteket, de az ujját a számra rajta és elkezdett nekem sssssstegni mint valami kígyó és csak annyit mondott majd később megbeszéljük most aludjunk!
-o-oké

Lefeküdtünk az ágyamba és próbáltam mihamarabb elaludni de valahogy nem sikerült.
Bogyókám viszont hamar elszenderült a mellkasomon.
Folyton az előbbi események és mondatok játszódtak le előttem és hatalmas bűntudatom támadt legjobb havarom iránt. Sokat gondolkoztan hogy hogyan is hozhatnám helyre a dogokat vele.de semmi sem jutott az eszembe.

Vasárnap reggel

Reggel arra keltem higy valaki mocorog mellettem az ágyban, odafordítottam a fejem és természetesen feleségemmel talatam szemben magam aki még éppenséggel aludt. Ugy döntöttem én is visszaalszom még, csak egy pár percre.
Később egy lágy hangra keltem és egy apró kezet éreztem meg arcom környékén.
-Milán , Milán, kelj föl 10 óra van anyád már vár minket a reggelivel.
-mmmm még nem akarok felkelni, aludj velem, gyere!
-nem lehet inkább te ia kelj fel végre, anyád a kedvencedet készítette. Ha nem jösz ki fog hűlni.
-MII?? NUTELLÁS PALACSINTÁT? INDULJUNK!!!
-gyere te álomszuszék.

Elmentünk reggelizni. És tényleg az volt. Helyetfoglaltunk az asztalnál és mielőtt enni kedtem volna feleségemmel, megcsidáltam a tökéletes ételt.
Aaaaaaaa! Frissen és tökéletesen átsült palacsinta, jóvsok nutellával töltve, mézzel csurgatva, porcukorral meghintve, friss és tökéletes gyümölcsök a tetején, banán karkákkal, vérvörös ribizlivel és édes málnával díszítve, majd kramellizált vanilíás cukorral bevont tökéletes földieper a ráadás. Aaaaahhh egyszerűen imádo ezt a reggelit🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤aaaa már csorog a nyálam de még várunk apára.
2 percen belül ő is belèpett a konyhába és végre ehettünk.
Miután megregfeliztünk visszaindultunk a szobámba átöltözni. Mivel Regit váratlanul hívtm meg nem volt váltóruhája ezért adtam neki egy szürke melegítőt egy fekete pólót és ea kedvenc pulcsimat. Rohadt jól állnak neki a ruháim.
Én is fekvettem egy sima farmernadrágot, egy szimpla pólót és pulóvert.
-Regi!?
-tessék, mond!
-eljönnél velem ma délután piknikezni az erdőbe? Tudok egy nagyon szép csendes és 😏titkos😏 helyet ahova elnehetnénk.
-öööhhm jó miért is ne! Hánykor?
-délután 5körül jó?
-persze.

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now