Másnap
Reggel ismét felkeltem majd gyorsan elkészültem.
Szokásomhoz híven ismét suliba mentem. Mikor beértem elkeztem átnézni a fizika anyagot mert ismét kipattant egy tanárnak a fejéből hogy írjunk még dogát mert nincs elég jegyünk. Lebasztam magam a székemre és kezdődött az óra. Mint mindig majdnem elájultam Regina latványától és kisugárzásától. Ahh még mindig annyira gyönyörű.Visszatérve a valóságba az álomvilágomból figyeltem a matekórát. Mivel nemírtam semmit mert elvoltam fogkalva a képzeletem országában Katinéni ismét lebaszott hogy ami a táblán az a füzetben😒😒🙄🙄. Hisztis Kati.
Pár órával később
Nah már csak egy tesi van hátra aztán rakarodhatok haza.
Ahhhh Regina olyan dögös mikor fut.Néha alig bírom visszafoni magam nehogy odamennyek es lesmároljam. De csak álmomban igaz? Átöltöztünk és bementünk a tesiterembe. Szokásosan a lányok mennek előre így tökéletes rálatast kapok bogyókám seggére.
Szokásosan Dorina tartotta nekunk a hálót mert mért is neh.Én mindig csak annyit mondok.
-Kösz Seres
Igen mindenki seresnek hívja. Meg amúgy is van mégegy Dorina az osztályba csak ő Bogár.
A vezetéknevükön szólítunk szinte mindenkit.
HHH JAJJJ NEEEE. Elfelejtettem hogy tesia 6.óránk és így a tercemnek annyi. Most mi legyen?
💡💡💡 mégjobb ötletem támadt. Igen ez lesz az én lehetőségem megszerezni életem szerelmét. Márcsak a tökéletes pillanat kell hozzá, megfekelő közönség es természetesen a kelleg najd a lefontosabb.Az én bogyókám😜❤❤🍬.Jövöhétig meg is lesz.Egy héttel később..
YOU ARE READING
Álomvilág
RomanceEgy 14 eves fiu mar 4 eve szerelmes az oszalytarsaba de nem mert elmondani komolyan mert attol fel hogy visszautasitjak. Majd kesobb varatlan dolgok tortennek...