5. rész

6 0 0
                                    

Másnap

Reggel kisírt szemekkel keltem. Zegnap éjel nagyon elfogtak az érzelmek.

Hamar megmosakodtam, reggeliztem majd felkaptam magamra egy szokványos átlagos farmet majd egy pulcsit. Elraktam a pénzem és útnak indultam az iskola felé a buszmegálóban telefonáltam a korzóban lévő ékszeres tulajának hogy mikor mehetek gyűrűt gravíroztatni. Hamar lerendeztük délután már mehetek is érte. Ahigy terveztem. Tökéletes.
Fölszálltam a buszra és nagy meglepetésemre összefutottam Kormánnyal és Benivel. Furcsa volt. Mármit nem az higy ott voltak hanem a látvány amit a retináim nem fognak elfelejteni soha de soha. Ez kész felmegyek a buszra erre előttem nyalják falják egymást Beni és Kormi. Fúúúj. Ratyik. Úristen ezek mióta??najó megkérdezem.
Ahogy feléjük közeledek elválnak egymástól és mindkető ratyi egyből zavarva jön és elkezdtek magyarázkodni.

-oohhm szia taka.
-amit láttal, feltételezem hogy igen, ez ez n-n-nem ugy v-van!-dadogja kormány lesütött szemekkel.
-felőlem ratyiskodjatok de legalbb ne előttem ha lehet jó. És nem kérdezem meg hogy mióta vagy míért vagy hogy. Jobb ha inkább ti se mondtok semmit. Kíméljünk meg engem a sokktól jó!!
-oke nem gondt tesó-mondja Beni kaján vigyorral az arcán miközben kormira vándorol tekintete.
-oke-kormány is helyesel de ő már inkább zavartabb tekitettel figyeli párjat.

Mikor beértünk a suliba és beléptünk kapunk, nagy nehezen battyogtunk a lépcsőn. Kormály meg is töri a csendet.
-nincs kedvem itt lenni.
És és Beni szótlanul vándorluk tovább a 3.emeletig.
Beleptünk az ajtón és egyből jobb kedvem lett mikor megpillantottam széoségemet. Legszívesebben odamentem volna és lágyan ajkára csókoltam volna. Ha megtehetném én lennék a legboldogabb.
Első óra rögtön töri.
Mikor a bambafejű buzidagadt nokedli testű Gabi bá kiosztja a füzeteket egyből diktálja is a 2 kérdést amire kíváncsi. Tegnap este nem bírtam belebaszni a fejembe az anygot ezert majd Pankiról lelesem az egeszet. Ami amugy sikeres hadművelet volt. Mikor letelt az idő kugli Gabi beszedte majd rögvest kijavította. Szinte mindenki 5 öst kapott egy pár ember kivételével.

Mikor vegt ért az első óra valamit hallottam.
Anikó szerint én szerelmes vagyok Annába.
Fúúúúj. Dehogy!! Az olyan mint valami ribi. Egy kurváskodó kis hisztérikás picsa. Ráadásul olyan
Hülye mi t hat másik.

De egyepkent el is gondolkoztam ezen hogy majd később hasznát veszem ennek a pletykának. Felhasználhatom vedekezés gyanánt.

Jópár órával később

Hála magasságis szent szűz mária és jézus szobra mózes kurvája hát végre vége van a napnak.
Mehetek a gravíroztatott gyűrűèrt. Amibe pontosan az van írva.
~Regina bogyókám~
Kifizettem az ékszert és rohantam a buszhoz. Mázli amúgy hogy Regina, legjobb barátja B.Dorina, Beni és Kormi is ugyanazzal a busszal járnak haza mint én. A buszon Beniék megint egymásnak estek és folyamat azzal poénkodtak hogy csókot loptak egymástól. Majd kéjesen azt mondogatták.-megloptalak babuu!!
Ewwe! Hányok! Ratyik, nem megmondtam hogy ott ratyiskodjatok ahol nem látom??

Mikor hazaértem elterveztem hogy szombaton elmegyek korizni a white party-ra. De természetesen csak azért mert bogyó is ott lesz.

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now