4.rész

6 0 3
                                    

Hamar véget ért ez a hét is és a hétvége méggyorsabban telt. És sehol sem tarok Regina meghódításában. Arra gondoltam mi lenne ha eloszöris összeszámolnám mennyi pénzem is van!Lássukcsak.
-10
-20
-30
-50
-70
-80
-100 ezer
Ennyi talán elég hogy vegyek egy szép gyűrűt és az egész osztály előtt fogom megkérni a kezét hogy lássa én szeretem és felvállaom őt. Egyépként is elvileg ő is szeret szóval nem lehet rosszul kijönni belőle. Nem? De mindenesetre direkt egy kicsit poénosra veszem a stílusom hogy ha nemet mondana lehessen arra fogni hogy ez csak egy ártalmatlan tréfa. Mellesleg már talán megszokhatta ha kicsit🤏bunkó vagyok vele vagy poénkodok mert végülis ez volnék én és ez kapóra is jött az elmult néhány évben. Röviden tömören az történt eddig hogy mindig hülyültem vele meg flegmáztam, bunkóztam hogy még véltlenül se sejtsen semmit az égvilágon. Szóval a terv az hogy honap úgyis hétfő tehát suli után ugyis feltudok menni a városba venni egy csodaszép ékszert számára mert bigyókám csakis a legjobbat érdemli. Jolan szerdáig még ráérek egy kicsit gondolkozni rajta mkost viszont törit kéne tanulni meg az angol tételeket sem ártana mostmár elkezdeni mert már este 7 óra és még mindig Reginán agyalok, mint mindig. Nem meglepő.

Nos, mire megtanultam már vagy 11 óra körül lehetett.Ahhj annyira fáradt vagyok. Gyorsan megfürök és előkészítem a pént honapra a 100ezer forintomat +még anyámtól kell kérjek hogy tudjak venni magamnak montain dew-t mert hát az fontos része az éltemnek. Mint Regina iis.
10 perc alatt megfürödtem, most pedig megyek anyámtól pénzt kunyizni.

-ANNYAAAA!!
-tessék fiam mondjad!
-adsz még pénzt mert nekem már nincs?
-oooo fiacskám hát ma adtam neked 2000forintot nehogymár ne legyen belőle egy forint se!
-de nincs mert meghirdették szigligetet és beadtam a 2000ft előget hogy biztos helyem legyen.
-ahh jolvan gyere adok még 5000-et de oszt be mert kifujt.
-oksi kösziii anya

Na megy még a kamuzás és nyalizás anyámnak. Hát akkor mehetünk is aludni, bár nem érzem magam olyan fáradtnak mint azt egy oár perce.
Mindegy ha lefekszem biztos hamar bealszok.
Legalább 2 órán át csak forgolódtam az ágyban egyik oldalamrór a másikra. Csak dobáltam magam ide-oda de valahogy nem jött álom a szemere. Az igaz hogy mostanában nehezebben alszom el a szóbeli vizsga miatt de ez most egeszen más. Valami nem hagy nyugodni. Folyton cikáznak a gondolataim hogy vajon helyesen cselekszem? Biztos jó ötlet megkérni egy 14 éves lány kezét? Amíg elvoltam gondolataimmal megszakította a folyamatot valami. Egy könnycsepp folyt ki íriszeim közül. És valamiért egyre jobban kedtem zokogni míg vésül álomba sírtam magam.

Soha sem sírtam még egy lány miatt. Talán ez azt jelenti hogy tényleg ő az igazi.


ÁlomvilágTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang