Kezdet 1.rész

7 0 5
                                    

Napló        Kezdjük máris a legelején. A nevem Milán. És most 8.osztályos vagyok. Hamar túl voltam a központin es egesz jol sikertült.A Kossuth Lajos gimnáziunban írtam meg és oda is szeretnék menni tovabbtanulni. Csak egy a baj. Van egy lany, akit mar 4.osztály óta szeretek. Gyönyörü lány. A legszebb akit valaha láttam, a szép fénylölő barna haja, a csillogó szemei. Mindig olyan szépen és bájosan néz rám. Mindig elvarazsol puszta pillantásával. Ohh még nem is mondtam életem szerelmének a neve, a világ legszebb női nevet kapta: REGINA
Ahh csodás név.Mikor meghallom ezt a nevet menten ő jut eszembe. Egyszerüen nem bírom kiverni a fejemből. Mindig csak rá gondolok.

Hétfő

Reggel hatalmas örömmel pattantam ki ágyambol. Tudtam hogy ma ismét láthatom Regit.
Na de mikor elkezdtem készülődni és már indultam volna a suliba, jött egy üzenetem. Az osztálycsoportból hogy írunk földrajzból.Miii???Hajjj ne már nem tanultam semmit sem, most hogy puskázzak Vinyónál? Hhh na mindegy majd megkérdezem Pankit hogy segít-e. Na végre sikerült elindulnom a buszhoz. Gyorsan be is értem a terembe de legnagyobb bánatomra Regina nem jött suliba😔.Nem lesz ez egy jó nap ide látom. Menten le is vágtam magam a helyemre de még Panki sincs itt. Remélem azért jön suliba. A biztonság kedvért írok puskát es megprobálok valamennyit a fejembe tuszkolni.Annyira belemerültem a "tanulásba" hogy már csak jóbarátom Panki hangját hallom.
-csá Taka!!
-szevasz Panki
Jah igen a becenevem Taka és mindenki így szólít kb. 3.osztály óta. Jóbarátom azt mo dta segít a dogában én ezt meg is köszöntem neki.
Majd egy pár perccel később végre valahára beleppet az ajtón Regi is. A szívem megkönnybült.
Végre láthatom. Micsoda gyönyörű teremtés.

Pár órával később

Már megírtuk a földrajz dogát és mikor végre vége lett az óranak támadt egy hatalmas ötletem.
Igen Reginalval kapcsolatban. De addig míg kitervelek mindent lemegyek a büfébe és veszek magamnak egy vagy talan még kettő montain dew-t.Sokszor iszom ezt és álltalaban ilyenkor támadnak a legjobb ötleteim.Az agyam dolgozni is kezdett egy jó terven mikor velekortyoltam szénsavas üditőmbe.MEGVAN!!Tökéletes terv..

Álomvilágحيث تعيش القصص. اكتشف الآن