7.rész

4 0 3
                                    

Szóval elindultam a DJ-hez, majd eszembe jutott valami....
-Kova Kova
-mivan?
-hallid tereld már le Tomár meg Serest a jégről.
-mivan? Hogy?
-hát nemtudom. Mondjuk küld ki valamiért vagy kérdezd meg hogy megy-e veled kürtőskalácsot venni.
-jójo.
-na indíts!!
 

Szóval mihint kimentek szólok a közönségnek hogy ha jönnek vissza akkor mindenki mennyen ki a szélére addigis,megyek a DJ-hez számot kérni. Az a zene fog menni ami az esküvőkön is amire a menyasszony és a vőlegény táncolni szokott. Remélem higy tetszik majd neki. Ohh most mentek ki. EMBEREEEEEK!EGY KIS FIGYELMET KÉRNEK..AZT SZERETNÉM KÉRNI MINDENKITŐL HOGYHA JÖN VISSZA EGY BARNAHAJÚ LÁNY MELLETTE EGY SZŐKÉVEL FULL FEHÉR CUCCBA AKKKR KÉREK MINDENKIT HOGY MENNYEN KI A SZÉLERE ÉS A DJ I DÍTSA EL A ZENÉT AMIT KÉRTEM MERT MEGSZERETNÉM MÉRNI A KEZÉT ÉLETEM SZERRLMÉNEK. MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNÖM SZÉPEN. Nah ez letudtuk. Tok kedvesek higy ideadták a mikrofont. Hhh jönnek vissza jönnek jönnek.!!!!! Nah ebből látszik hogy ezek értelmes emberek félreálltak az útból ki a szélére. Tökéletes minden a terv szerint. Zenét!!!(elindul a zene es mindenki a falnál áll és figyeli az eseményeket. Regináék nem értik hogy mi is történik éppen. De seresnek és tesójának hamar leesik ezért Regikémet betolják középre ők pedig a többiekhet a szélére. Minden tökéletesen alakul. Szép lassan oda siklok hozzá és megszólítom.
-Regina, azt szeretném kérdezni hogy: lennél a királyném?
Bogyókám értetlenül tekint rám, majd a közönségre aztán ismét rám.
-Igen
Egy egyértelmű igen hangzik el ajkai közül bársonyos hangon.
Majd felálltam(mivel hogy felterden voltam) és megcsókoltam. Hatalmas tapsvihar ünnepelt minket. Aztán haverom Kormi be is hozta a hatalmas 10 emeletes esküvői tortát (igen én magam sütöttem egy tortát is és hoztam rengeteg tányért és villát is)  higy megvágjuk és megkóstoljuk. Fiatalabbik haverom Panki a lapírtányérokat és műanyagvillákat hozott. Ujjra felcsendültegy romatikus zenne az ujjabb talsviharral együtt. Úgy éreztem én avgyok a világon a legboldogabb. Kedvesemé a megtisztelő feladat hogy fölvágja a tortát és megkóstolja az első szeletet. Majd a mindenkit sorba állítottam hogy megkóstolják a tortát amit én magam sütöttem és minden erőmet beleadtam. Ahhj remélem hogy ízlik bogyókámnak a torta. De ahogy láttam rajta nem kell izgulnom. A DJ igen jó számokat indított amire tudtunk táncolni de sajnos hamar eltelt az idő. Ugy döntöttem hogy elviszem Regit hozzánk mert anya úgyis elment a dolgára JÓÓÓÓÓÓÓ hosszú időre apa pedig üzleti úton van ezért az esküvőnk alkalmából lehet történik még valami izgalmas is. Direkt voltam a boltban is és vettem egy csomaggal. Különlegeset. Megyek megkérdezem a feleségem hogy átjön-e. De csak akkor teszem meg ba ő is akarja.

-Regi
-mond babu
-van kedved kori után átjönni hozzám?
-hmmm nem is tudom..mit csinálunk majd?
Nehh nem mondhatom el a tervem
-hát tudod szokásosat film, rágcsa ilyesmi.

Vége a korinak és elindultak Milánékhoz...

ÁlomvilágTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon