10. rész

6 0 1
                                    

-TAAAAAKKAAAAA!!!!!!
-TAKAAA!!!-Süket vagy basszalak gyomron!!-heee hol vagy??!!!

Majd azonnal berontott a szbámba, én pedig nagyot ugorva pattantam le újdonsült feleségemről!
-Mivan?
-e-ez m-most ti? Mi, mit csinaltok?
-S-semmit!ez nem az aminek látszik!!
-TE MOST KOMOLYAN MEGCSALSZ ENGEM???!!!EZT NEM HISZEM EL!ARRÓL VOLT SZÓ HOGY ÖRÖKKÉ EGGYÜTT LESZÜNK😭😭!
-Ne panki, ne csináld ezt!
-ne hisztizz már megint!-tudod hogy én nem vagyok meleg!
-és mi van azzal az estével amikor átjöttem hozzád tanulni aztán egy kicsit iszgattunk mindketten beálltunk az italtól és te azt mondtad hogy szeretsz és megcsókoltál? Majd lefeküdtünk és azt mondtad hogy örökké eggyütt leszünk mert számodra csak én létezek senki más! Még gyűrűt is adtál nekem hogy összekössön minjet!!
-I-igen de sokat ittunk és nem voltam önmagam.
-3 ember mknd igazat, a gyerek, akinek felbaszták az agyát és  a RÉSZEG!!!
-De nem nem én Reginát szeretem!
-Ez nem igaz engem szeretsz!és az a ribanc mit keres a helyemen?AZ AZ ÉN HELYEM!-Mondd hogy ez csak vicc!
-Sajnálom de nem az, én már 4. Oszály óta Regit szeretem, érte küzdöttem ennyi éven át. És most vettem feleségül, szeretem, azért tettem!

-öööhhmm, mondhatok én is valamit?
-Ne most Regi kérlek
-igen ne most te ribanc!
-ő nem ribanc hanem a feleségem!
-nem ő csak egy kurva ő nem szeret téged, de én igen! Gyere visdza hozzám és elfelejtjük ezt az egészet . Gyere!
-Ő NEM KURVA SEM RIBANC!! Ha még 1x kimered mondani ezt a két szót megyűlik velem a bajod!!
-tudom jogy nem tennél ilyet hiszen szeretsz engem!
-igen de csak barátként!
-hallottad te kurva engem szeret és nem téged, hahaha🤣🤣
-na gyere ide te rohadék!!!!!

Nekiszaladtam pankinak és úgy állon basztam hogy kicsattant a szája és lett egy monoklija mert akkorát sújtottam rajta kezemnel hogy a fal adta a másikat!

-e-ez, ulyen nincs! Csak viccelsz. Jolvan megértettem, a csitri kell neked! De majd visszasírsz engem, és könyöröni fogsz hogy fogafjalak vissza!
-Nem foglak!és most takarodj a szobámból és a házamból is!😡😡

ÁlomvilágOù les histoires vivent. Découvrez maintenant