15.Bölüm

92.3K 1.5K 97
                                    

Merhaba güzel okuyucularım.. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Ares'e güzelliğimi bir sonraki bölüm yapma kararı aldım. Kavuşturacağım bizimkileri az kaldı.

 Kavuşturacağım bizimkileri az kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar..


Lizen'den

23.34

Dudağımın kenarına bulaşmış olan pizza sosunu masadan aldığım dağılmış peçetelerden biriyle temizlerken bir diğer taraftan da Ares ile mesajlaşıyordum.

Akademiden yeni dönmüştü ve epey yorgundu. Yine de bana bugün neler yaptıklarını ve yarışma hakkında yapılan toplantıda hocaların nelerden bahsettiğini anlatıyordu.

Yakışıklı panterim benim ya

Aşık bana aşık

"Yine şu dansçı çocukla mı konuşuyorsun?"

Yeni bir pizza dilimine uzanmışken yandan gelen Alessa'nın sesiyle kafamı sağ çaprazımda oturan bedenine çevirdim.

Sarı saçlarını tepeden at kuyruğu toplamış, üzerini değiştirmiş ve siyah saten geceliklerini giymişti.

"Evet" diye kısa bir cevaptan sonra uzandığım pizza dilimini elime alıp ağzıma doğru götürdüm ve kocaman bir ısırık aldım.

Alessa da ortada duran pizza kutusuna eğilerek bir dilim aldı ve küçük bir ısırık aldı.

"Iy. Şu pizzayı soğuk yemekten ne anlıyorsun?"

Bunu söylerken yüzünü buruşturmuş ve kaşlarını çatmıştı.

"Buz gibi bu pizza ısıtalım."

Ona ukala bir bakış atıp "ben böyle seviyorum bebeğim sen istersen kendine yeni bir tane sipariş edebilirsin." dedim ve arkama doğru yaslanarak yakışıklı panterimden mesaj gelip gelmediğine baktım fakat mesajlarımı hâlâ okumamıştı.

Telefonun tuş kilidini kapatıp sol tarafıma bıraktım ve Alessa'ya doğru döndüm.

"Bir hafta sonra gidiyorum, babam uçak biletimi ayarlamış." Dedim ve yüzümü asarak üzüntülü bir ifadeyle konuştum.

"Eşyalarımı toparlamam gerekiyor."

Aslında hem mutluydum hemde mutsuz. Buradaki arkadaşlarımı ve hayatımı çok özleyecektim.

DANSÇI +18 | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin