Merhaba güzel okuyucularım.. Nasılsınız? Ben çok iyiyim.
BUGÜN DOĞUM GÜNÜM!!! 18..
BU YÜZDEN ÖYLE BİR İÇİMDEN GELDİ ATTIM BÖLÜMÜ.
Bölüm tamamen +18..
Bir çoğunuz bu +18 kısmı bekliyordu "hadi artık" diyerek. Bazılarınız ise bunun yanında aralarındaki aşk'ın daha çok öne çıkmasını istiyor. Merak etmeyin her şey kararınca ilerleyecek..İnstagram Hesabımız
@alyeskagnsİyi okumalar..
༺♡༻
İçeriden gelen su sesi önce kısılmış, sonra ise tamamen kesilmişti. Birkaç dakika önce sarındığım havludan kurtulmuş ve hızlıca siyah dantelli iç çamaşırlarımı giyinmiştim. Ares ile eve geldiğimizde ben alkolden arınmak, o ise batırdığı pantolonundan kurtulmak isteyerek duşa girmiştik. Ayrı gayrı..
Aslında bakarsanız Ares önce benim saçlarımı ve yüzümü yıkamış ve bu sayede birazcık ayılmamı sağlamıştı. Sonra ise ben gidip kendisiyle ilgilenmesini söylemiş, onu banyodan bir güzel kovmuştum.
Kendimi gecenin devamı için, benim temizlemem gerekiyordu..
Ayılmış ve arınmış hissettiğim anlarda vücudumun geri kalanını temizlemiş ve bulduğum güzel kokuların hepsini sürmüştüm.
Şimdiyse Ares'in olduğu banyonun hemen karşısındaki odada, kendim için yaptırdığım prova odamdaydım. Burada bütün duvarlar aynalarla kaplanmıştı.
Tabii biraz kenarda duran striptiz direğini de sayarsak, ışıklandırmaları ayarladığımda gayet sıcak bir ortama dönüşen odaydı.
Parmaklarım direğin üzerine sarınmış, bedenim ise etrafında tam tur dönüş halindeydi. Bir anlık kendimi yukarı doğru çekmemle, bacaklarım birbirine karışmıştı. Bileklerim şimdi beni daha yükseye çekiyor ve direğin üzerinde birkaç tur döndürerek aşağıya doğru süzültüyordu. Geniş bir açıyla açılan bacaklarım sayesinde ters bir duruşta dönüşlerim süregelirken tekrar düz bir konuma gelerek tavana doğru yükselmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANSÇI +18 | TEXTİNG
Ficción GeneralLizen: (fotoğraf) Lizen: Baksana Lizen: İç çamaşırımdan bile belli ıslaklığım Lizen: Ona bile bulaştırdım Lizen: Çok kirli bir kız oldum Ares: Şu gördüğüm sulanmaya kirlilik demek haksızlık Ares: Telefonu sikeceğim şimdi. Zor zapt ediyorum. Ares: B...