Chapter 1

1.5K 94 13
                                    

Ma plimb dintr-un colt in altul al camerei biroului asteptand sa sune telefonul, lucru pe care il fac de cateva minute bune. Rasuflu usurata atunci cand acesta suna, dar il prind repede si raspund.

"Niall?" intreb.

"Sunt eu, doamna Lottie!"

"O, buna Cassandra. S-a intamplat ceva?" intreb.

"Aveti un client!" spune.

"Pofteste-l inauntru!" spun si inchid telefonul apoi ma asez pe scaunul din piele, oftand. Cateva batai scurte se aude in usa.

"Intra!" spun, iar usa se deschide, pe ea intrand un domn de vreo 30-35 de ani, imbracat la costum, insotit de o servieta.

"Buna ziua doamna Horan!" spune. "Eu sunt Christian Mildner!" zambesc si ma ridic, dand mana cu el, apoi luand loc.

"Spuneti-mi, despre ce este vorba?" intreb.

"Pai...!" spune si scoate din servieta o foaie. "Aici avem un clasament a mai multor case de moda renumite, iar Lottie Clothing este pe locul 2, imediat dupa Victoria's Secrets!" imi inmaneaza foaia iar eu zambesc.

"Am muncit mult ca sa ajung aici!" oftez.

"Stiu doamna, dar asta nu e tot. Pentru a promova si mai mult firma, va trebuii sa o raspandim in intreaga lume!" spune. "Mai pe scurt, va trebuii sa plecam la Milano pentru a o provoma in fata marilor critici!"

"Va trebuii sa plecam?" intreb.

"Da!" spune. "Trebuie sa va ganditi bine. Aveti timp pana la sfarsitul saptamanii!" spune si se ridica.

"Bun. O sa ma gandesc!" spun si dau mana cu el.

"Bine. Mi-a facut placere!" spune si paraseste incaperea. Oftez si ma asez dinnou pe scaun, cautandu-mi cu privirea iphon-ul. Il gasesc si formez rapid numarul lui Niall, acesta raspunzand intr-un final.

"Niall! Ai spus ca ma suni de indata ce aflii!" spun oftand.

"Scuze iubito, am uitat. Da, Lucy e bine, pana la urma era doar o raceala. Va putea canta dinnou in curand!" spune iar eu zambesc.

"Bine. Acum plec si eu, trebuie sa discutam ceva important. Ajung imediat acasa!"

"Bine iubito, te asteptam!" spune si inchide.

Ma ridic si ma privesc in oglinda asezata pe suprafata totala a peretelui. Port o camasa eleganta si o pereche de jeansi skinny, iar in picioare o pereche de tocuri. Imi iau paltonul si geanta Channel apoi parasesc camera.

"Cassandra, am plecat. Daca este vreun client, il amani pana maine, okay?" spun.

"Bine, doama Lottie. O zi buna!" spune. Zambesc si urc in lift, acesta ducandu-ma la parter. Ies din firma si caut cu privirea Range Rover-ul meu, si il gasesc exact acolo unde l-am lasat. Urc in el si imi asez geanta pe scaunul pasagerului, apoi pornesc spre casa. Ajung destul de repede si cobor din masina. Intru in casa, gasindu-i pe baietii jucandu-se fotbal.

"Baietii, fara fotbal in casa!" spun, iar cei doi isi intorc privirea spre mine.

"Buna mami!" spun ei la unison.

"Ce faceti?" spun si ii imbratisez.

"Suntem cuminti!" spun cei doi.

"Tatal vostru unde este?" intreb.

"E sus impreuna cu Lucy!" spun cei doi.

Urc sus si pornesc spre camera lui Lucy, gasind usa deschisa.

"Ce faci draga mea?" spun si ma asez pe pat si ii sarut fruntea.

"Sunt bine mami!" spune zambind.

"Ma bucur. Eu si tatal tau avem ceva de discutat!" spun.

"Bine. Eu merg jos!" spune si iese din camera.

"Ce faci iubito?" spune si isi lipeste buzele de ale mele.

"Bine. Niall, astazi a venit domnul Mildner, si mi-a spus ca firma mea e pe locul 2 in lume si ca va trebuii sa plec la Milano ca sa o promovez!" oftez.

"Trebuie sa pleci?" intreaba.

"Da, defapt am timp pana la sfarsitul saptamanii sa ma gandesc!"spun si ma cuibaresc in bratele lui.

"Si daca mergem toti?"

"Cum adica?" intreb.

"Ii luam si pe Lucy, Ernie si James!" spune. "Ar putea fi o mica vacanta in Milano!"

"Da. E o idee geniala!" spun si ma ridic. "Trebuie sa-l sun pe domnul Mildner!" spun si imi scot telefonul. Vorbesc cu el apoi inchid.

"A spus ca e bine!" spun.

"Perfect! Haide jos, Ernie sigur a spart ceva!" spune dupa ce se aude o bubuitura.

Coboram jos unde ii gasesc pe cei trei stand 'nevinovati' pe canapea.

"Ce ati spart?" intreb.

"Nimic!" spun Ernie si James la unison.

"Lucy!" Spun.

"Pai...pentru ca si ei m-au parat atunci cand ti-am rupt tocurile, Ernie si James au spart vaza ta preferata de la bunica Johanna!" spune Lucy iar cei doi o privesc urat.

"Baietii!" ma plang. "De cate ori v-am spus fara fotbal in casa?" intreb.

"De multe ori!" spun ei. "Ne pare rau!"

"Bine, dar sa nu se m-ai repete, okay?" intreb.

"Da!" spun ei si imi sar in brate.

"Copii, in weekend vom pleca intr-o vacanta, in Milano!" spune Niall.

Fetele lor se lumineaza si incep sa tipe si sa fuga prin tot living-ul. Ma asez pe canapea si oftez.

"N-o sa ma satur niciodata de asta!" spun razand.

"Mie imi zici?" spune si ma ia in brate. "Te iubesc!" spune si ma saruta.

"Si eu!" spun.

Louis's little sister | Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum