Chapter 4

1.1K 82 1
                                    

Sunt trezita din somn de soneria telefonului ce suna neincetat. Il ridic de pe noptiera si inima imi bate cu putere atunci cand vad numele lui Christian. Ies din camera pentru a nu-l trezi pe Niall si raspund.

"Ce vrei?" intreb.

"Buna dimineata si tie, doamna Lottie!"

"Scuteste-ma. De ce m-ai sunat?"

"Nu fii rea. Ai rezolvat. I-ai spus sa nu vina?"

"Da!" oftez.

"Stii ca daca va fii acolo, va avea de pierdur. Nu vrei ca dragul tau sot sa pateasca ceva, nu?"

"Esti un nenorocit!" scuip cuvintele.

"Ce vrei de la mine?"

"Nu vreau nimic de la tine. Te vreau pe tine!" spune.

"Stii ca pot suna oricand la politie nu?"

"Nu o sa faci asta!"

"De ce nu? Nici macar nu stiu de ce imi e frica de tine!"

"Lottie, ti-am m-ai spus. O sa-ti fac viata un calvar. Incepand cu Niall si terminand cu frumosii tai copii!"

"Ce ti-am facut?"

"Nimic. M-am indragostit de tine!" spune iar in momentul de fata am simtit ca vomit.

Inchid telefonul si ma intorc in camera. Dupa ce fac un dus scurt ma intorc in camera pentru a ma pregatii. Aleg sa port o pereche de jeansi skinny, o camasa eleganta, si o pereche de tocuri. Parul mi-l prind intr-o coada de cal iar la machiaj aleg sa folosesc doar fon de ten si rimel.

"Niall!" il trezesc.

"Da?"

"Eu plec!" spun si il sarut cast pe buze. "Programul este pe frigider. Nu uita sa-i duci pe copii la gradinita. Lucy are balet dupa gradinita, Ernie are echitatie iar James are lectie de pictura. Nu uita sa-i dai vitaminele lui Lucy, sunt in dulapul de sus. Inainte sa plece trebuie sa le dai micul dejun. Daca nu te descurci sa ma suni, okay? Te iubesc!" spun si imi pun palton pe mine.

"Asa o sa fac!" spune cu capul in perna.

"Niall!" spun. "Nu uiti de nimic, da?"

"Da, o sa fac totul. Ai scris si pe frigider, asa-i?"

"Da!" spun.

"Eu am plecat! Te iubesc!" spun si parasesc camera.

Inainte de plecare intru in camera la copii si le dau cate un sarut. Parasesc casa in liniste si urc in Range Rover-ul meu. Pornesc cu viteza spre firma si ajung destul de repede. Urc la etaj, unde o gasesc pe Cassandra.

"Buna dimineata!" o salut eu.

"Buna dimineata doamna Lottie!" zambeste.

"Cassandra, crezi ca poti sa gasesti un nou reprezentant, vreau sa-l schimbam pe domnul Mildner!" spun.

"Sigur, ceilalti au ramas valabili. O sa dau cateva telefoane si se rezolva!"

"Multumesc!" spun si ajung la usa.

"Doriti ceva de mancare?"

"Da. O salata si o apa plata! Multumesc!" zambesc.

"Imediat!" spune.

Intru in birou si ma dezbrac de palton. Ma asez pe scaun si oftez. Inchid ochii dar sunt intrerupta de cateva batai in usa.

"Intra!" spun.

Usa se deschide si pe ea intra Christian.

"Hei!" ma saluta.

"De ce ai venit?"

"Sa te vad!"

"Du-te dracu. Esti concediat. Am gasit pe altcineva. Asa ca, ori ma lasi in pace, ori vei avea probleme!" spun iar lui ii pica fata. "Am dosarul tau si stiu ce probleme ai avut in trecut!" zambesc.

"Nu-mi vei face asta!" spune stand intepenit in picioare.

"Ba da!" zambesc si ma las pe spate. "Te v-oi denunta la politie!" spun.

"Nu-mi face asta. Te rog!" se plange.

"Ma vei lasa atat pe mine, cat si pe familia mea in pace?" intreb.

"Da!" spune.

"Bine. Acum pleaca!" spun iar el paraseste camera.

Zambesc si imi iau telefonul din geanta. Formez numarul lui Niall, im asteptarea unui raspuns.

"Alo? Mami?" vocea lui Ernie rasuna.

"Ernie? Scumpule, te-ai trezit?" intreb zambind.

"Da!" spune.

"Tatal tau ce face?"

"Mami, nu se descurca deloc!" spune iar eu chicotesc.

"Ce se intampla acolo?"

"James plange pentru ca tata i-a luat mingea dupa ce a spart televizorul din living. Tata incearca sa-i gaseasca niste haine potrivite lui Lucy dar nu gaseste. Apropo, toate hainele ei sunt imprastiate prin camera pentru ca nu-i place. Nici macar nu ne-a preparat cerealele. A, si s-a m-ai infundat si toaleta!" spune chicotind.

"A spart televizorul?" aproape ca tip.

"Da!" chicoteste.

"Oh Doamne!" oftez. "Cheama-l pe tatal tau!"

"Tati!" striga el. Astept cateva momente pana cand vocea lui Niall rasuna in telefon.

"Da iubito?"

"Niall! Ce ati facut?"oftez.

"Totul e in regula! Te asigur!" spune dar imi pot da seama ca minte.

"James a spart televizorul?" intreb.

"Da!"

"Si lui Ernie e foame!" oftez.

"Imediat ii dau sa manance!"

"As veni dar in curand trebuie sa vina un reprezentant. L-am schimbat!"

"Ma bucur!" spune iar eu chicotesc.

"Te descurci?"

"Ma descurc! Pa iubito!" spune.

"Pa!" chicotesc.

Inchid telefonul si aud cateva batai in usa.

"Intra!" spun. Usa se deschide si pe ea intra Harry, imbracat cu o camasa si o pereche de jeansi mulati. Parul la fel de cret, poti spune ca nu s-a schimbat deloc.

"Harry?" intreb. "Ce faci?" spun si ma ridic de pe scaun.

"Sunt Harry Styles si sunt noul reprezentant!" spune zambind.

"Tu?" intreb si il imbratisez.

"Da!" spune. "Stii ca fostul tip e un derbedeu, nu?"

"Da. Tu de unde stii?"

"Il cunosc. Ma bucur ca ai scapat de el. Deci, mergem la Milano!" striga.

"M-ai incet!" chicotesc.

"Mergem la Milano!"striga in soapta.

"Nu te-ai schimbat deloc!" rad.

Dupa alte cateva schimburi de replici am decis sa vorbim despre lucrul pentru care e aici, si anume firma.

#Hei, dragilor. Ce faceti? Pentru ca celelalte capitole au fost destul de scurte, m-am decis sa ma revansez cu aceste capitol care nu este nici el prea stralucir, dar sper sa va multumeasca. Vreau pareri, ideii, orice. Sper sa va placa acest capitol. Va iubesc ♥♥. Si in curand si next-ul. :* :* ♥

Louis's little sister | Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum