Lottie P.O.V.
Ne apropiem incet incet de momentul mult asteptat. Nu pot sa cred ca in mai putin de 2 luni voi fi mama. Si nu orice mama . Mama a trei copii. Si ii voi creste cu 5 bezmetici. Inca nu m-am obisnuit cu faptul ca Niall va trebuie sa plece in turnee. Nu vreau asta. Vreau sa fie aici ca sa isi vada copii crescand. Dar niciodata nu-l voi pune sa renunte la asta. Este visul lui. Si stiu ca tot ce face face pentru noi. Eleanor este si ea la fel de fericita. Nu pot sa cred ca (,) copii nostri vor fi de aceasi varsta. Ma bucur ca vor fii doua fete. Asa ele vor fi cele mai bune prietene ( sper) cum sunt eu cu Eleanor. Si baietii. Baietii vor fi fotbalisti ca tați lor. Deci acum o sa avem 6 fotbalisti. O sa fim o familie frumoasa. Acum suntem acasa si ii asteptam pe baietii sa ne dea vestea. Daca vor pleca in turneu sau nu.
-El, de ce intarzie? am intrebat.
-Lot, stai calma , vor ajunge ei! a zis El.
Chiar atunci s-a auzit usa de la intrare.Pe ea au intrat Louis si Niall.
-Deci? am sarit eu ca arsa de pe canapea.
-Vom pleca in turneu. a zis Niall iar eu si El ne-am intristat.
Probabil va intrebati de ce? Pentru ca e posibil ca noi sa nastem mai devreme. Si asta inseamna ca baietii nu vor fi aici ca sa-si vada copii.
-Si cat va dura? am intrebat eu.
-Cam o luna! a zis Louis.
-Niall daca nu vei fi aici cand se vor naste copii? am intrebat eu in timp ce-l luam in brate.
-Stai calma , iubire, poate totusi nu veti naste inainte de termen. a zis acesta si m-a sarutat.
Eleanor P.O.V.
-Louis , daca nu veti fi aici cand se vor naste copii? am intrebat..
-Iubito, poate totusi veti naste la termenul stabilit ! a zis si m-a sarutat.
-Sper, Lou, vreau sa fiti aici! am zis.
-Si eu ! a zis si m-a sarutat.
#Hei crazy mofos! Scuze pentru aceste 7 capitole. Doar ca m-am gandit ca perioada ei de sarcina sa fie povestita in mare. Ati observat ca in primele 2 sau 3 capitole doar am povestit dar m-am hotarat ca in urmataoare , dupa cum ati vazut, sa bag si intamplari. Promit sa ma revansez dupa ce nasc cele doua. Va iubesc ! ♥♥♥♥♥
CITEȘTI
Louis's little sister | Niall Horan
FanfictionO singura intalnire le-a fost de ajuns. O singura zi, un singur moment le-a fost de ajuns. O singura privire, o singura atingere le-a fost de ajuns. Au fost de ajuns pentru a se indragostii nebuneste unul de altul. Niall si Lottie, doua lumii total...