Peste o saptamana!
-Lottie, esti bine! o aud pe Eleanor si Sophia strigand dincolo de usa baii mele.
- Da, sunt bine! zic si simt cum imi vine iar tot ce am mancat.
Am terminat de scos mancarea afara apoi am iesit din baie. Cand sa ies am simtit cum ma i-a ameteala. Noroc ca fetele erau langa mine.
-Lot, ce ai? intreaba Sophia.
- Nimic, doar ca de cateva zile am stari de ameteala si voma. am zis asezandu-ma pe pat.
- Tu si Niall a-ti facut-o de revelion? a intrebat El.
-Da, de ce? am zis stanjenita.
- A folosit protectie? a intrebat Sophie .
- Nu, din cate imi amintesc nu! am zis.
-Lottie, esti insarcinata! au strigat la unison.
-Nu , nu , nu, nu este posibil! zic si simt cum lacrimile imi aluneca pe obraz.
- Sophie , du-te si cumpara un test de sarcina, acum! a zis Eleanor .
-Bine, acum! a zis si a luat-o la fuga pe scari.
- Lottie, tu iti dai seama? Daca esti insarcinata, o sa fiu matusa , si copii nostri o sa fie cei mai buni prieteni. zice si eu raman socata!.
- Stai putin, copii nostri, ai ceva sa-mi spui? zic si ea ramane socata de ce a putut zice mai devreme.
-Nu, nu de ce crezi asta ! zice si vad cum se panicheaza
- Ooo, nuuuu, Eleanor, esti insarcinata? zic si un zambet tamp imi apare pe fata!
- Nu o sa fiu singura! zice si m-a i-a in brate.
- Si Louis stie? am intrebat.
-Nu, m-am gandit sa-i spun cand se intoarce din New York! a zis.
Am uitat sa mentionez ca baietii sunt plecati intr-un mini turneu in New York si se intorc abia maine, iar eu sunt acasa doar cu Sophia si Eleanor
-Am venit! o vad pe Sophia la usa abia respirand.
-Ok, pot s-o fac! zic si intru in baie.
Peste 2 minute!
-Deci? intreaba fetele si sar ca arse din pat cand ies din baie.
- Pai, cred ca o sa aveti nepotei! zic si zambesc.
-Aaaaaaa, nu pot sa cred! zice Sophia si ma imbratiseaza iar Eleanor o urmeaza.
Peste 2 zile!
-Am ajuns! ii aud pe baieti iar noi sarim ca arse de la masa si fugim in bucatarie.
-Mi-a fost dor de tine Niall! am zis si l-am sarutat.
-Si mie! a zis.
Baietii s-au dus sus sa-si lase bagajele iar apoi coboara.
Am decis cu Eleanor sa le spunem cand coboara jos.
-Gata! au zis cei 5 si au coborat jos.
-Bun! am zis si i-am facut semn lui Eleanor.
- Deci , eu si Lottie avem sa va dam o veste! a zis Eleanor. In special tie Lou si tie Niall!
- Ok , ascultam! au zis acestia.
-Noi...pai noi suntem-am zis dar a continuat Eleanor
-Noi, baieti, suntem insarcinate! a zis ea iar ei au ramas cascati.
-Lottie, esti insarcinata? a zis Niall.
-Da Niall, daca nu-l vrei inteleg, dar sa stii ca eu nu fac avort!
-Glumesti, o sa fiu tata . zice si sare in sus.
Louis P.O.V.
- Iubire , esti insarcinata? am zis.
- Da Louis, dar daca- a zis dar am intrerupt-o.
-O sa fiu tata, nu pot sa cred. zic si o imbratisez. Si unchii. zic si o imbratisez si pe Lottie.
Baietii au venit si ne-au felicitat pe toti patru.
Nu pot sa cred. O sa fiu tata. Ma bucur extrem de mult. Adica ne doream asta de mult, mult timp. Sper sa fie baiat. Vreau sa-l invat sa joace fotbal. Si ai lui Niall. Sa fie tripleti, si ai mei la fel. Dar sa fie toti baieti. Vreau echipa de fotbal.
Niall P.O.V.
O sa fiu tata. Nu pot sa cred. Ma bucur extrem de mult. Sper sa fie, defapt nu conteaza, dar sper sa fie trei. Imi doresc multi copii.
Lottie P.O.V.
Nu pot sa cred. O sa fiu mama. Ma bucur extrem de mult. Dar tot ma framanta ceva. Daca nu sunt pregatita sa fiu mama. Daca nu o sa fiu o mama buna. Dar baietii, Niall au promis ca o sa ma ajute. Mai e si Sophia, pe El n-o putem ca i-a o sa nasca in aceasi perioada cu mine.
Eleanor P.O.V.
Nu pot sa cred . O sa fiu mama. Ma bucur extrem de mult . Ma bucur ca Louis a fost fericit sa afle. Nu ma ingrijorez. Baieti, Louis, au promis ca-mi vor fi alaturi. La fel si Sophia. Deci nu-mi e frica!
CITEȘTI
Louis's little sister | Niall Horan
FanfictionO singura intalnire le-a fost de ajuns. O singura zi, un singur moment le-a fost de ajuns. O singura privire, o singura atingere le-a fost de ajuns. Au fost de ajuns pentru a se indragostii nebuneste unul de altul. Niall si Lottie, doua lumii total...