Intalnirea de ieri a fost incredibila. Baietii sunt la repetii, iar eu am hotarat sa merg la mall. Ce poate fi mai frumos decat mall-ul? Da, Niall. Baietii au zis ca ne intalnim la mall in jumatate de ora. M-am pregatit. Zayn mi-a lasat masina lui deci m-am suit in masina si am plecat. Am ajuns. Baietii erau in fata mall-ului. Am vrut sa traversez strada. Dar la mijlocul strazi, o masina venea cu viteza spre mine si apoi, totul negru.
Niall P.O.V.
A calcat-o . Nu pot sa cred ce vad. E pe jos . Intr-o balta de sange. Nu se poate. NU!NU!NU!.
- Lottiiiieeee! am strigat toti la unison.
Zayn a sunat la salvare .
Louis P.O.V.
E in operatie de 3 ore. De ce ea? Repetitii nenorocite. Daca nu erau ele acum eram la mall cu Lottie care ne alerga prin tot magazinul. Dar nu, noi suntem toti aici plangand si asteptand. Dintr-o data usa de la sala de operatii se deschide si pe ea iese un doctor.
- Cum este? am sarit toti la el.
- Pai a avut noroc , nu a lovit-o prea tare, nu a intrat in coma dar trebuie sa stea aici cateva zile bune. Acum nu mai e niciun pericol.
- Da? Multumim.apoi ne-am imbratisat cu toti.
-Putem s-o vedem?am intrebat.
-Desigur,dar pe rand.
-Eu primul. a strigat Niall.
Niall P.O.V.
E bine. Sunt cel mai fericit. Am intrat in salon. Era intinsa pe pat, cu fata alba. Dar macar stiu ca o sa fie bine. M-am asezat pe scaunul de langa pat si i-am luat mana intr-a mea. Dormea atat de frumos. Asa ca am lasat-o sa se odihneasca.
Lottie P.O.V.
A trecut o saptamana de la accidentul meu. O saptamana in care Niall a avut extrem de multa grija de mine. A fost peste tot cu mine si m-a tinut de mana in caz ca se intampla ceva va fi si el cu mine.
Il iubesc enorm de mult.
Ne intelegem la fel de bine ca in prima zi.
Mi-am facut rutina de dimineata si am coborat jos.Acolo baietii mancau.
- Neata baieti, ce faceti?
- Bine. au zis toti la unison pentru ca se jucau fifa.
-Atat?
- Bine , tu? au zis dinnou toti la unison.
- Vai , ce schimbare.
- Vas happenin' ? a zis Zayn
- Awww, in sfarsit cineva care ma iubeste. am zis iar Niall a sarit de pe canapea si mi-a sarit in brate.
- Neata iubire ce faci?
-Bine tu?
-Bine.i-am spu si l-am sarutat.
Ziua a decurs normal.
Lottie P.O.V.
Maine e ziua lui Niall. De bea astept . Totul este pregatit . M-ai trebuie doar sa stea cineva cu el pentru a aranja clubul. Deci, acum suntem in pat. Niall doarme iar eu ma gandeam la ziua de maine. Sper doar sa iasa totul bine.
CITEȘTI
Louis's little sister | Niall Horan
FanfictionO singura intalnire le-a fost de ajuns. O singura zi, un singur moment le-a fost de ajuns. O singura privire, o singura atingere le-a fost de ajuns. Au fost de ajuns pentru a se indragostii nebuneste unul de altul. Niall si Lottie, doua lumii total...