Razele de soare se strecurau prin geam facandu-ma sa-mi deschid ochii. Ceasul telefonului meu indica ora 12:30. Niall inca doarme asa ca m-am decis sa ma duc sa-mi fac rutina de dimineata. Am facut un dus scurt. M-am imbracat in ceva lejer si am cobort pentru a lua micul de jun. In bucatarie, nu erau decat Lou si Zayn.
-Neata baieti! am spus.
-Neata Lot! au spus la unison.
Mi-am luat laptele si cereale si m-am apucat de mancat.
- Lot, diseara e o petrecere, eu cu baieti am decis sa mergem, vii cu noi? intreaba Lou.
- Sigur, de ce nu? am spus.
Masa a fost destul de tacuta. Pana au coborat si restul si a inceput Harry cu glumele lui : Cioc-Cioc.
21 Harry, 21, nu uita.Baietii au fost de acord sa mergem la petrecere. Le-am sunat pe Perrie, Eleanor si Sophie , si am hotarat sa mergem la mall pentru a ne lua rochii.
Telefonul meu a vibrat in buzunar. Il deschid si vad un mesaj de la Sophie.
' Lot, noi suntem in fata casei tale'
-Ok , cobor acum.
'Bine xx'Mi-am luat geanta si am coborat. I-am salutat pe baietii si am iesit din casa. M-am urcat in masina pe bancheta din spate langa Perrie.
- Buna fetelor! am zis.
- Buna Lot! au zis la unison.
- Deci veniti si voi la petrecere? am intrebat.
- Da! au zis toate.
Am ajuns la mall si am luat toate magazinele la rand.
- Fetelor, ce ziceti de asta? intreaba Sophie.
Avea o rochie rosie, pe corp, cu o palma deasupra genunchilor si un decolteu nu foarte generos.
- E perfecta . O iei ! am zis.
-Bine!
Si-au cumparat si Perrie o rochie albastra, scurta, de la mijloc in jos cu volanase. Eleanor avea o salopeta neagra , mulata, pana jos.
- Ce ziceti de asta? am intrebat.
Era o rochie de un albastru inchis , mulata , cu o palma deasupra genunchilor, si cu spatele gol.
- E perfecta. Si iti vine perfect! Asta e! O iei!.
- Ok, o iau! am zis.
Pana la urma ne-am cumparat rochiile, apoi am mers sa ne luam pantofi. Am luat fiecare cate o pereche si am plecat acasa. Era ora 7:30 p.m. La 9 trebuia sa plecam. Am ajuns acasa si am plecat eu la mine in camera si fetele in camerele baietiilor. Era ora 9:00 p.m. iar noi eram toti gata.
- Mergem? am intrebat.
-Da!
Am ajuns la petrecere. Era acasa la Katy Perry. Ne-am impartit pe acolo. Asa se face ca in cinci minute fiecare era in parti diferite.
- Ma duc sa i-au ceva de baut! a zis Niall.
-Ok. am zis.
Au trecut 10 minute si Niall nu mai vine. M-am hotarat sa ma duc dupa el . Nu era la bar , asa ca m-am dus la toaleta.Cand am ajuns acolo nu-mi venea sa cred ce vad ochilor. Niall saruta o roscata focoasa.
- Niall! am spus printre lacrimi.
- Lottie, lasa-. am vrut sa zica dar l-am intrerupt.
- Ai uitat Niall, eu sunt doamna Horan. am zis si am plecat.
Am plecat de la petrecere si am ajuns acasa. Dupa ce am parcat a parcat si alta masina. Era Niall.
- Ce vrei? am zis printre lacrimi.
- Iubire, eu n-am vrut sa- a zis dar l-am intrerupt.
-Lasa-ma. am zis iar el m-a apucat de mana si a strans-o cat poate.
- Niall, ma doare.
- Asculta-ma.
- Niall, las-o. l-am auzit pe Liam care venea spre noi impreuna cu Sophie.
- Lasa-ti-ma , vreau sa vorbesc cu iubita mea.
- Niall! a tipat Liam si i-a dat un pumn iar Niall a ajuns pe jos.
- Esti bine. au spus ei si m-au luat in brate.
Am plecat in camera si m-am culcat . Stiu ca Niall a fost dus in camera de oaspeti.
Niall P.O.V.
- Niall trezeste-te.spune Liam.
- De ce?
- Pentru ca Louis o sa faca urat daca afla de la Lottie ce i-ai facut asa ca m-ai bine te duci si vorbesti cu ea.
- Stai putin , ce-am facut?
- Esti prost? Ai ranit-o !
- Ce-am facut? am tipat.
- Ai inselat-o apoi ai venit si ai ranit-o.
-Am inselat-o?
- Tu nu m-ai tii minte?
- Nu, stiu doar ca am fost la bar sa iau bauturile, acolo a venit o roscata si mi-a dat un pahar cu wiskey si apoi nu mai stiu nimic.
- M- a drogat! am tipat.
- Te-a drogat!
- Du-te si spune-i lui Lottie.
- Ok.
Am ajuns in fata camerei si am deschis-o. Ea statea in pat si se uita pe tavan.
- Lottie...
-Niall, lasa-ma.
- Lottie, nu am vrut, am fost drogat.
-De unde stiu ca nu minti.
I-am povestit tot apoi i-am zis.
- Ma ierti? am spus.
- Niall... nu pot...-am zis iar el m-am intrupt.
- Bine, pa. a zis si a iesit.
Cand am deschis el vroia sa coboare scarile.
- Nu pot ... sa traiesc fara tine ! am zis.
- Serios?.
- Da Niall. am zis si i-am sarit in brate.
- Teiubesc, iubire.
-.Si eu Nialler.am zis si l-am sarutat.
CITEȘTI
Louis's little sister | Niall Horan
FanfictionO singura intalnire le-a fost de ajuns. O singura zi, un singur moment le-a fost de ajuns. O singura privire, o singura atingere le-a fost de ajuns. Au fost de ajuns pentru a se indragostii nebuneste unul de altul. Niall si Lottie, doua lumii total...