Plimbare esuata!

2.3K 113 3
                                    

Lottie P.O.V.

-Niall, esti gata? am intrebat.

-Iubire, stai putin! a zis el din dormitor.

-O sa intarziem! am zis.

-Gata! a zis dupa ce a iesit din dormitor cu Ernie in brate.

Astazi mergem la mama in vizita. Ei nici macar nu stiu ca aveam tripleti. Am preferat sa nu le spunem. Afara era cald asa ca am hotarat sa luam caruciorul si sa mergem pe jos. Am pornit spre casa mamei.

-Mergem? am intrebat.

-Da, haide! a zis.

Am iesit din casa, indreptandu-ne spre garaj. Acolo se afla caruciorul pentru tripleti. Il tinem acolo pentru ca nu incapea in casa.

-Niall, uite , inghetata! am zis.

-Eu ma asez pe banca, aici, cu copii iar tu du-te sa cumperi, da? a zis.

-Bine! am zis.

M-am indepartat de ei. Am ajuns la marginea strazi si am traversat. Mergeam pe strada cand o masina m-a lovit si dupa, totul negru.

***

Lottie P.O.V.

-Niall, unde sunt? am intrebat plangand.

-Lot, nu stiu, i-am lasat la gradinita, apoi m-am intors si nu m-ai erau, profesoara a zis ca i-a luat o femeie, care pretindea ca e bona! a zis.

-Nu pot sa cred ca i-am pierdut! am zis.

-Stiu, politia ii cauta, stai calma! a zis.

-Pot? am intrebat plangand.

Dupa 2 ani *

-Ok, am inteles! am zis cu lacrimi in ochi.

-Imi pare rau, am facut tot ce se putea,dar dupa 2 ani, ar fi o minune sa-i mai gasiti! a zis poltisitul.

-Poate , nu stiu, nu m-ai exista alta cale? am intrebat.

-Nu, imi pare rau, dar o sa m-ai cautam! a zis politistul.

-Multumesc! am zis si am iesit din sectie.

Au trecut doi ani, doi ani in care am trait fara copii mei. Nu i-am mai vazut de doi ani. Acum, daca ar fi trait ar fi avut 6 ani. Ar fi fost in curtea din spate jucandu-se fotbal cu Niall. Off, Niall. Pot spune ca intre mine si Niall nu m-ai exista nici o iubire. Nu stiu cand am mai vorbit cu el. Nu m-ai sta pe acasa, nu m-ai comunicam. Nu m-ai suntem o familie. Nimic. Totul, viata aia frumoasa s-a dus. Nu pot sa-mi refac viata, nu pot sa m-ai am copii, nu pot, dupa ce am pierdut 3 ingeri. Ingeri mei.

-Am ajuns! am zis cand am intrat in living. Acolo se aflau Eleanor,cei trei nepoteii ai mei si baietii inafara de Niall

-Lottie, ce au zis? a intrebat Louis.

-Nimic, banuiesc ca au murit! am zis si m-am abtinut sa nu plang ca sa nu ma vada ce-i mici.

-Ouuu! a zis Louis.

-Copii, ce faceti? am intrebat iar atunci ei m-au vazut.

-Matusa! au strigat toti trei si mi-au sarit in brate.

Asa puteau fi si copii mei. Nu pot sa cred ca nu sunt aici cu noi. Ca nu se joaca impreuna cu verisorii lor.

-Lucy, ce coada frumoasa ai! am zis uitandu-am la parul ei frumos impletit
-Eu sunt Ashley! a zis ea.

-Si eu ce-am zis? am intrebat.

-Lucy, ai zis Lucy! a zis Josh.

-Ooo, scuze , am gresit! am zis si mi-am simtit lacrimile pe obraz.

Am plecat la mine in camera si am inceput sa plang. Nu m-ai pot trai asa. Asta nu este viata.

Atunci Niall a intrat in camera fara sa ma bage in seama

-Niall? Am intrebat.

-Ce vrei Lottie, ma grabesc! a zis el indiferent.

-Nimic! Vroiam sa stiu de ce m-a ignori. De ce nu ma m-ai iubesti?

-Lottie, nu te m-ai iubesc. Am vorbit despre asta. Am hotarat sa ne refacem viata si sa uitam ce a fost. Daca nu pierdeai copii poate acum eram fericiti! a zis.

-Eu, eu am pierdut copii! am zis plangand.

-Nu, nu Lot, scuze , nu vroiam sa sune asa! a zis .

-Ba da, pentru ca asa este! am zis si m-am indreptat spre bucatarie.

Am hotarat sa mor. Nu m-ai pot trai asa. Nu mai pot. Am luat din dulap o cutie de pastile si am dat-o pe gat. In cateva momente am simtit cum se inmoaie picioarele. Atunci mi-a trecut prin cap toata viata. M-ai important, momentul cand mi-am vazut pentru ultima oara copii.

-Nuuuu! am tipat.

***

Niall P.O.V.

A trecut o luna. O luna in care , in fiecare zi am stat aici, cu ea. Nu pot sa cred. Copii sunt acasa cu Sophie. Dar sunt foarte agitati de cand mama lor e pe moarte.

-Lottie, iubire, trezeste-te! am zis din nou aceasta propozitie. Propozitie pe care o zic de o luna.

Atunci am vazut ca si-a deschis ochi.

-Lot, te-ai trezit! am zis fericit.

-Copiii mei! a strigat.

-Lot, ce ai? am intrebat.

-Unde sunt? a intrebat .

-Acasa, cu Sophie. Tu ? Cum te simti?am intrebat.

- Ce s-a intamplat cu mine? a zis.

-Ai fost in coma! am zis.

-Cat timp?

-1 luna! am zis si ceilalti au intrat pe usa.

-Te-ai trezit! au tipat.

-Da nebunilor! Copii! a strigat in timp ce Sophie ii inmana copii.

-Mi-a fost dor de voi toti! a zis.

-Si noua! au zis si au imbratisat-o cu toti.

Am mers si am anuntat doctorul in timp ca ceilalti erau cu Lottie in salon.

-Ce a zis? a intrebat Lottie.

-Astazi poti merge acasa! am zis si am sarutat-o.

-Ieii! Niall, mi-a fost dor de tine! a zis.

-Si mie! Te iubesc , Lottie! am zis si am sarutat-o iar.

-Si eu, Nialler! a zis.

Louis's little sister | Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum