Niall, trezeste-te!

1.5K 109 1
                                    

Lottie P.O.V.

-Niall , imi va fi dor de tine! spun si il sarut.

-Lottie, ma duc doar pana in Irlanda! Maine ma intorc. Dar si mie imi va fi dor de tine, de voi! a zis si m-a luat in brate.

-Niall, misca-ti fundul m-ai repede! a strigat Harry de jos.

-Vin! Pa Lottie, pa copii! zice si ne face cu mana.

-Pa! am zis.

Niall trebuie sa plece pana in Irlanda ca sa stea cu Theo o zi. Familia lui pleaca la munte si nu au cu cine sa-l lase. Niall a vrut sa ne ia si pe noi dar m-am gandit ca o se ne fie greu cu trei copii pana in Irlanda.

Harry P.O.V.

Dupa ce am ajuns la aeroport , am parcat masina vis-a-vi de intrare si l-am salutat pe Niall.

-Pa frate, ai grija de tine! am zis si l-am imbratisat.

-Pa Haz! a zis si a iesit.

Am vazut cum traverseaza strada dar inainte sa ajunga, o masina la lovit din plin. Nu, nu, nu! Nu se poate.

-Niall! am tipat cand am iesit din masina.

Lottie P.O.V.

Stateam cu si ma jucam cu copii pe covor cand dintr-o data telefonul imi suna. Era Harry.

-Da Harry? am zis.

-Lottie, Niall e la spital, la calcat o masina, veniti repede! a zis iar eu am inceput sa plang. Nu se poate.

I-am lasat pe copii mei si ai lui Eleanor cu Sophie si am plecat. Ne-am hotarat sa facem cu schimbul.

-Harry? Cum e? am intrebat plangand cand am ajuns la el.

-E, e in coma! a zis si in ochi i-au aparut lacrimi.

-Nu se poate! am zis si am cazut in genunchi.

Nu pot sa cred. De ce el? Totul era perfect. Nu trebuia sa-l las sa plece. Trebuia sa-l tin acasa. Acum puteam fi toti acasa,ca o familie. Nu in spital.

-Pot sa-l vad? am intrebat.

-Sigur ! a zis Harry.

Am intrat in salon iar Niall era intins pe pat. Era palid. Si era conectat la o  multime de aparate. Arata ca o fantoma.

-Niall! Trezeste-te! am zis. Avem nevoie de tine. Nu poti sa stai aici. Tu trebuie sa fii acasa, alaturi de copii tai. Niall, te iubim! Te rog! Nu ne face asta! am zis si am izbucnit din nou in plans.

# Hei mofos. Ce faceti?  Imi cer scuze pentru capitol. E cam scurt. Nu va suparati! Va iubesc :* ♥♥♥♥♥♥

Louis's little sister | Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum