Chapter 8

1K 72 8
                                    

Usa se deschide si incremenesc atunci cand acolo apare Niall. Ochii mei se măresc la propriu si incep sa tip atunci cand ridica pistolul spre fata lui Christian.

"Niall! Nu face asta, nu o face!"

Intr-o fractiune de secunda piciorul lui Christian se izbeste de stomacul lui Niall, acesta cazand jos si scapand pistolul. Christian incepe sa rada amar si ridica pistolul din pragul usii.

"Christian, te rog!"

Acesta isi intoarce privirea spre mine si rade.

"Ti-am spus sa vii singura, Lottie, daca nu ei vor avea de suferit. Spune-i 'adio' sotului tau, pentru ca o sa moara!"

"Nu!" tip si mă ridic de pe jos.

Nu apuc sa fac un pas, ca el indreapta pistolul spre inima lui Niall si apasa pe tragaci. Glontul intra prin hainele lui si sangele isi face aparitia.

"Niall!"

Urlu si mă arunc pe jos, simtind  cum inima mea se rupe in doua. Christian se apleca peste Niall si isi aseaza doua degete la gatul lui, apoi rade.

"A murit! Acum esti doar a mea!"

Incep sa tremur dar ajung intr-un final la corpul neinsufletit al sotului meu. Pieptul lui nu mai urca si coboara cum facea odata, aerul nu mai ii paraseste gura, iar ochii nu ii se mai deschid.

"Niall!"

Ochii lui se deschid pentru un moment si atunci o lacrima ii paraseste ochiul.

"Lottie, cred ca asta e sfarsitul. E momentul ca eu sa mă retrag din aceasta lume. La revedere Lottie. Ai grija de cei trei ingerasii ai nostri si fă tot posibilul sa o gasesti pe Lucy. Te iubesc Lottie!"

"Niall, nu. Te rog, nu. Nu mă poti lasa. Ai promis ca vom lupta impreuna. Nu mă lasa aici. Nu mă parasii. Nu mă poti lasa singura, cu trei copii. Noi nu vom rezista fara tine. Copii au nevoie de tine. Eu am nevoie de tine. Nu ne poti lasa aici. Trebuie sa o gasim pe Lucy. Mă lasi singura sa o caut? Mă parasesti? Te iubesc Niall. Nu mă lasa aici!"

Atunci cand buzele mele le saruta cast pe ale lui, ochii lui se inchid si imi pot da seama ca aici s-a sfarsit totul. Tot ce a inceput atat de banal dar frumos, se termina aici. El chiar a murit. A plecat si m-a lasat singura. Niall nu mai e.

Hei, dragilor. Imi primul rand imi pare rau ca v-am lasat sa asteptati. Imi pare rau ca au trecut aproape 2 luni in care nu am mai dat niciun semn. Nu am abandonat carte si nici nu o voi face. Da, deci in sfarsit, dupa o pauza indelungata, am postat. Sper sa va placa si astept parerile voaste, cat mai multe. Cam atat. Va iubesc :* :* ♥♥♥♥♥♥

Louis's little sister | Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum