A sasea luna.

1.8K 127 1
                                    

Lottie P.O.V.

A mai trecut o luna. O luna in care tripleti mi-au dat batai de cap. Au dat din picioruse. Louis e ceva gen ' Vor fi fotbalisti, ti-am zis eu! '

-Auuuu! am tipat eu din living.

Atunci Harry a luat-o la fuga pe scari pana jos, dat fiind ca el e singurul care e acasa. Restul au plecat sa vorbeasca cu Simon iar el s-a oferit sa stea cu mine.

- Lottie, esti bine, nu o sa nasti, nu? a zis el panicat.

-Tantalaule, cum sa nasc la 6 luni? am zis eu . Auuu! am tipat eu m-ai tare.

-A tunci ce ai? De ce tipi?! a intrebat si m-ai speriat.

-Ma doar, ma lovesc cu picioarele! am zis intinzandu-ma pe canapea .

- Pai si ce aş putea sa-ti fac? a zis.

-Nu stiu, adumi niste inghetata!am zis cu niste ochi de catelusi.

-Bine! a zis oftand.

-Asa,stii ca te iubesc! am zis.

- Stiu, stiu! a zis si a intrat in bucatarie.

Peste 3 minute.

-Auuuuu! am zis iar.

-Lottie, gata, vin acum! a zis si a iesit din bucatarie.

-Okey! am zis.

A venit si mi-a dat o portie mare de inghetata!

-Mult-Auuuuu! am tipat iar.

-Lottie, gata, mergem la spital! a zis si m-a ajutat sa ma ridic de pe canapea.

-Dar inghetata mea! am zis si am intins o mana catre masa pe care se afla inghetata.

-Bine! a zis si mi-a dat-o.

-Multumesc! am zis.

Ne-am urcat in masina si am pornit catre spital. Pana la spital am terminat de mancat inghetata.

-Doamna Lottie? a intrebat o asistenta cand a iesit din cabinetul doctorului.

-Domnisoara! am tipat eu.

-Scuzati-o , e insarcinata si e foarte agresiva! a zis Harry.

-Mda...acum puteti intra! a zis asistenta asta.

Harry m-a ajutat sa ma ridic de pe scaunul din hol si am intrat!

-Buna ziua, domnisoara Tomlinson.a zis doctorul .

-Horan, domnisoara Horan! am zis .

-Ok , deci, ce problema aveti? a intrebat.

I-am povestit doctorului ce s-a intamplat iar apoi mi-a zis.

- Asezati-va! a zis si mi-a facut semn spre pat.

-Ok! am zis si m-am asezat pe pat.

Mi-a aplicat acel gel si apoi a inceput sa plimbe aparatul de colo-colo.

- Da, nu este nimic grav, doar ca aveti niste copii foarte energici si au inceput sa isi miste piciorusele. a zis doctorul.

-Atat? am intrebat.

- Da , stati calma, apropo, aveti niste copii foarte sanatosi! a zis.

-Bine, multumim! am zis si am iesit din cabinet cu Harry pe urmele mele.

Ajunsi acasa , bineinteles ca am fost asaltata de o mie de intrebari.

-Iubire , unde ai fost ? a sarit Niall ca ars de pe canapea cand am intrat in casa.

-La spital! Copii aveau azi chef de fotbal! am zis.

-Ti-am zis eu ca o sa fie fotbalisti. a zis Lou si a batut palma cu Niall.

-Buna Lot! a zis Eleanor cand a iesit din bucatarie.

Ouuuu. Are o burta la fel de mare ca a mea.

-El, ce faci? Ca dor mi-a fost de tine! am zis si am imbratisat-o . De fapt am incercat pentru ca cu burticile noastre nu prea am reusit

-Si mie mi-a fost dor de tine. a zis aceasta.

Noaptea a decurs relativ normal . Baietii s-au jucat toata noapte fifa iar eu si El  am cautat diferite articole vestimentare pentru bebelusi si gravidute. Pentru ca hainele de acum nu ma mai incap.

Louis's little sister | Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum