A treia luna!

1.9K 128 16
                                    

Lottie P.O.V.

Am mai trecut o luna , in total 3 luni.

Astazi ma duc cu Eleanor la control.

Ne-am hotarat sa nu le spunem baietiilor. De obicei cand vin cu noi, ba lesina, ba plang si alte chestii.

-El, esti gata? am intrebat.

- Da Lot, imediat! zice si isi i-a geanta de pe pat.

-Hai, intarziem! am zis.

-Gata, gata! a zis.

Am coborat jos, ne-am dus la masina lui Lou, m-am urcat pe locul din dreapta, iar El la volan.

-Am emotii! am zis.

-Tu ai emotii mereu, nu inteleg de ce!

a zis.

-Nu stiu, doar ca imi doresc ca Josh sa fie bine. am zis.

Daca va intrebati, da, deja i-am pus nume.

M-am trezit din gandurile mele cand masina s-a oprit. Am intrat in spital apoi in cabinetul doctoritei McAnne.

-Buna ziua, Anne! am zis la unison.

-Buna fetelor. Hai sa incepem.

M-am asezat pe pat , doctora mi-a intins acel gel si a inceput.

-Lottie, am o veste mare! a zis.

- Ce, ce e? Copilul meu e bine, nu? am zis.

-M-ai bine spus copiii. Felicitari, o sa ai tripleti. a zis i-ar eu am ramad socata.

- Tripleti? Eleanor, ai auzit? O sa avem echipa de fotbal! am zis si am zambit. Ce sunt?

-2 baieti si o fetita! a zis.

- Da! Multumesc mult.

A urmat Eleanor. A procedat la fel.

-Eleanor, voi sunteti pe sincron? a intrebat Anne.

-Poftim? a intrebat aceasta mirata.

-Pai, cum sa-ti spun , o sa ai si tu tripleti, tot 2 baieti si 1 fata. De obicei asa se intampla la tripleti!

- Serios? Lot, o sa avem 6 copii in casa + aia 5. a zis fericita.

- Da! am zis.

I-am multumit lui Anne si am plecat. Am ajuns acasa iar baietii erau pe canapea jucand fifa.

-Baietii , am ajuns! am zis si am intrat in sufragerie.

- Hei, unde ati fost?.

-Pai , avem niste vesti , dar m-ai intai opriti jocul si uitati-va la noi. a zis El.

-Ok! au zis dupa ce au oprit televizorul si s-au intors cu fata la noi.

- Deci, cum sa incepem, Niall o sa ai 2 baietii si o fata! am zis iar acesta a ramas masca.

-Poftim? a zis iar pe fata i-a aparut un zambet. Nu pot sa cred , mai facut cel mai fericit ! zice si ma saruta.

Louis P.O.V.

- Da , pana acum sunt 2 ! am zis.

-Lou, stai asa! zice Eleanor.

-Cum adica? am zis.

- Crezi ca tu scapi? O sa ai si tu 2 baieti si o fata! a zis Eleanor fericita.

-Ooo, deci , asta inseamna 4 , si 2 fetite?.

- Da Lou. a zis Lot.

- Wow, Niall!

Lottie P.O.V.

Dupa ce au aflat veste, Niall si Lou au inceput sa sara si sa se loveasca piept in piept.

-Nu pot sa cred! a zis Niall.

- Niall, o sa avem in total 6 copii! a zis Lou.

-Da! a zis Niall fericit.

-Wow, deci o sa avem 6 pici in casa? Asta o sa fie tare! au zis baietii!

Louis's little sister | Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum