Niall P.O.V.
A mai trecut o luna. Deci Lottie este in luna a cincea. Ma bucur extrem de mult ca o sa avem 3 copii. Tripleti. Ce poate fi mai frumos. Astazi mergem sa o anuntam pe mama ca va fi bunica.
-Lottie, esti gata? am intrebat deja plictisit pentru ca o asteptam deja de 30 de minute.
- Niall, asteapta, vreau sa arat bine! a strigat ea din camera noastra.
- Iubire, tu esti frumoasa oricum!am zis.
-Da bine, acum asteapta , nu ma m-ai grabi, sunt gravida! a zis in timp ce iesea din camera noastra.
-Stiu, esti gravida cu 3 ingeri, care in curand vor fi aici , cu noi! am zis.
-Stiu, sunt nerabdatoare sa-i vad, dar tot imi este frica! Daca nu voi fi o mama buna! a zis aceasta si zambetul acela incredibil de frumos i-a disparut de pe fata.
Urasc s-o vad asa. Nu pot sa cred ca se considera o mama rea. Va fi o mama excelenta. Va fi cea mai buna si sexi mama!
-Iubire, vei fii cea mai buna mama, acum haide, pierdem avionul! am zis si i-am luat si ei bagajul, al meu fiind deja in masina.
-Ok, haide. a zis si m-a prins de mana.
Ne-am urcat in masina si am plcat spre aeroport . Ajunsi acolo ne-am luat bagajele si ne-am urcat in avion.
-Niall, crezi ca mama ta se va bucura ca va avea nepoti? a zis.
-Iubire , sigur ca se va bucura, nu vrei sa stii cat de fericita a fost cand a aflat ca Greg o va avea pe Theo! am zis.
- Serios? a zis aceasta parca inveselindu-se.
-Da, acum culcate, avem 3 ore de mers.
-Ok. a zis si a inchis ochi.
Lottie P.O.V.
-Lottie, am ajuns, trezeste-te! striga Niall.
-Ce? Am ajuns? am zis.
-Da, haide! a zis iar eu m-am ridicat de pe scaun si l-am prins de mana.
Drumul pana la casa lui Niall a fost unul scurt. Ajunsi acolo am intrat in casa.
-Am ajuns! a.strigat Niall.
-Copii, ati- a zis Maura dar s-a oprit cand m-a vazut. Tu , voi, o sa fiti parinti? zice ea si ii apare un zambet mare pe fata .
- Da! am zis eu si Niall la unison
-Copii, nu stiti cat ma bucur! zice si ma imbratiseaza. Dar in cate luni, pare ca o sa nasti in curand. a zis ea
.
- O sa avem tripleti! a zis Niall.
- Serios? Asta e si mai bine! a zis aceasta fericita.
- Si Louis va avea tot tripleti! a zis Niall.
-Si Eleanor in cate luni este? a intrebat Maura.
-Tot 5 , e diferenta de cateva zile! am zis.
-Oou, super.a zis aceasta.
Am ramas peste noapte la Niall acasa. Cina a decurs bine. Si tatal lui Niall era la fel de fericit. Ma bucur ca sunt de acord cu copii.
CITEȘTI
Louis's little sister | Niall Horan
FanfictionO singura intalnire le-a fost de ajuns. O singura zi, un singur moment le-a fost de ajuns. O singura privire, o singura atingere le-a fost de ajuns. Au fost de ajuns pentru a se indragostii nebuneste unul de altul. Niall si Lottie, doua lumii total...