Az sonra Sınıfa Bi kız girip yanıma oturdu ve elini uzattı.
"selam ben emel sende bilge olmalısın Kaan abi senden bahsetmişti"
"Aa evet dün yada önceki gün söylemişti yanıma geleceğinizi ama oğuz diye birisinden bahsetmişti sanki?"
" evet oğuz benim abim oda on ikinci Sınıf bende on birim abimde karşı sınıfta arkadaşları var diye gelmesi biz gidelim mi?"
"olur gidelim" dedim gülümseyerek.
Sonunda okuldan olan birileriyle muhabbet kurmuştum.Sıradan çıkıp test kitabımı kapattım. Telefonumun cebimde olduğunuzda kontrol edip emel'in peşinden ilerledim.
Sınıfa girince sadece dörtlü erkek gurubu vardı. Birisi kıvırcık saçlı ve gözlüklüydü. Diğerleri ise düz saçlıydı.
Hepsi yakışıklı!
"abiş bak bu bilge dün Kaan abinin bahsettiği kız"
"AA merhaba bilge ben oğuz"
"memnun oldum" diyip uzattığı eli tuttum. Ardından kıvırcık çocuk elini uzattı.
"bende atlas memnun oldum"
"bende" dedim gülümseyerek.
" berk " dedi çocuk elimi öperken.
Kaşlarım hafif çatılmış bir şekilde memnun olduğumu söyledim." bende taha"
"memnun oldum." dedim odana gülümseyerek.
"ee oturun kızlar"
Dedi atlas. Sandalye çekip bizde muhabbete dahil olduk."ee bilge hangi sınıftasın?" dedi berk.
"karşıdayım 12 E"
"ne güzel bizde bu sınıftayız şu bücür tek aşağı katta." dedi taha emel'in saçlarını karıştırıp.
"sensin be bücür"
"boyum 1.90"
"sorun boyda değil bebeğim boy devedede var"
"sevgilin var mı bilge?" diye sordu berk.
Bu günde sapız çok şükü-
"kanka Kaan uygar varya onun sevgilisi aynı evde kalıyorlar bizim üst mahallede" dedi oğuz.
Detaya gerek yoktu, aslında sevgilide değiliz."anladım. Kanka lan Kaan abi babamın malları sokucaktı içeri noldu o iş"
"hiç Bi fikrim yok dayım işe başladıklarını söylemişti ama bilmiyorum. Ha bilge bu arada Burak benim dayım"
"ne malları?" dedim sakince.
"mal işte. Uyuşturucu türü"
"türkiyeye mi getirecekler"
"evet yurt dışından hemde. O malları sağlam getirsinler varya kaç milyon kazanacaklar he"
Dedi oğuz.
Kaç genç çocuğu zehirleyecekler?
Kaç kişi onun uğruna annesini babasını ölüdürüp parasını alacak?Çok kötü bu!
"iyi misin bilge Bi durgunlaştın"
"iyiyim. Dinliyorum sizi"
"konuşmadık ki"
"e konuşun hadi biz gelmeden önce ne konuşuyordunuz"
"ya benim Bi tane manitam var idil ayrıldık nası barışcam diye taktik soruyordu"desi atlas.
"niye ayrıldınız?"
"her ortama ayak uyduruyor abi kız dediğin biraz toplu olur"
"Allah Allah. Sende ona ayak uydur"
"ters kaçar"
"barışmak istiyorsan böyle atlascık" dedim sakince. Ama aklım Kaan ve uyuşturucu olayında.
Telefonumun çalmasıyla yerimden doğrulup telefonu açtım.
Bakma gereği duymadım çünkü numara sadece kaan'da var!
"efendim."
"napıyosun güzelim"
"emel ben oğuz, atlas, berk, Taha oturuyoruz"
"atlas, berk, Taha?"
"yeni arkadaş" diyip masadan kalktım ve biraz uzaklaştım.
"ya siktirtme şimdi arkadaşını emel'le konuşuyorsan konuş konuşmuyorsan tek takıl insanın asabını bozma"
"taam. Kaan bişey sorcam?"
"sor"
"sen yurt dışından türkiyeye uyuşturucumu getireceksin?"
"getirmek üzereyim yolu yarıladı nereden du-"
"Kaan niye? O kadar genç zehirlenerek onlar yüzünden?"
"zorla aldırtmıypruz ki kimseye güzelim almasınlar"
"bağımlılığı bırakmak zordur Kaan bilirmisin?"
"biliyorum bilge, bende seni bırakamıyorum ya?"
"seninki bağımlılık değil takıntı."
"geliyim mi okula özledim seni"
"gelme"
"kızdın mı?"
"kızdım Kaan? İptal edicekmisin kızdım diye... Of neyse ya kapatıyorum"
"o piçlerin yanına gitme sorarım bizim çocukla-"
Telefonu yüzüne kapatıp kendi sınıfıma gittim.
Ben neyin içine düştüm!
Resmen insanları öldüren, uyuşturucu işlerinde olan, takıntılı, ruh hastası, piskopatın elinde tutsağım!
**
Bilge öyle deme kız yerinde olmak isteyen var (Bn)jsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN SEVDİĞİ 2'
RandomSeni seviyorum bilge' Peki ben.... Ona aşık numarası yapıp elinden kurtulmak isterken. Sanırım ona gerçekten aşık oldum. Kitabın ilk serisi @pilli_bebeq68 hesabında bulunmaktadır buradan 2. Seriye devam edilecektir.