Eve geldiğimizde Kaanın zorla giydirip düğmesini ağzıma kadar kapattırdı gömleğimi çıkarttım ve koltuğa atladım.
Koltuğun yastığına sarılıp gözlerimi kapattım."kalk güzelim odamıza geç burda uyuma"
"tamam kalkcam" diyip yerime daha çok yerleştim.
"hıhı kalkarsın" diyip beni kucağına aldığında gülümseyip başımı göğsüne koydum. Odaya girdiğimizde yataktaki sabah çıkarttığım gecelikleri giyinip yatağa girdim.
Kaan üzerindeki ceketi ve gömleği çıkartınca gözlerimi kapattım.
Az sonra o yatağa yatıp sırtını başlığa koyunca gözümü açtım.
Elinde telefon vardı ve kulağına tuttu.
Önce yabancı dilde Bi şeyler konuştuktan sonra Türkçeye döndü.
"tamam o zaman önümüzdeki perşembe. Bu gün cuma." dedi cumaya da gitmedi puşt.
"tamam kendine iyi bak selam söyle bücürede. Tamam onunda size var öpüyomuş çok çok"
Whatta fuck.
"kim o" dedim merakla.
"annem ya şu düğün işini konuştuk"
"ne" diyerek yerimde doğruldum.
"Kaan sen şaka mısın. Ben sabah ciddiye bile almamıştım saçmalama ne düğünü hiç senle evlenip seni çekemem "
Diye ardı ardına konuştum."ne yapalım aynı evin içinde dost hayatı mı yaşayalım"
"Kaan olmaz salakmısın sen?" dediğimde kolumdan tutup beni yatağa yatırdı ve üzerime çıktı.
"neymiyim ben?"
"nesin sen" dedim yutkunarak.
"bidaha söyle az önce dediğini"
Ayy bilge bu gargamelden mi korkucaksın kızım en fazla kızar ikide çarpar tamam.
Ama evlenemezsin sen bu hödükle.
Gerekirse anasına söv."salakmısın dedim. Evlenmek istemiyorum"
"sana kaldıysa burda kalmakta istemiyodun? Şimdi kollarımda uyuyorsun."
"hâla kalmak istemiyorum" dedim Bi anlık gelen duygusallık gözlerim dolduğunda kaan'ı itmeye çalıştım.
"n-nası hâla istemiyorsun. İstemediğin için mi yaşadık o kadar şeyi"
"sadece... Senden başka kimsem yok. Şu an hayatımda tek sen varsın ve böyle olmak zorundayız. Ben seni sonsuza kadar Red edebilirim ama sen takıntılı Bi psikopat olduğun için beni sonsuza kadar böyle çekemezsin" diyip yutkundum.
Oda sertçe yutkunurken üzerimden kalktı."ümitlenmiştim." diiyp gülümsedi.
Gözleri mi doldu onun? Başını diğer tarafa çevirip bir iki kelime daha etti."o kadar ümitlenmiştim ki, benim yanımda güldüğün için seni mutlu ediyorum zannettim. Yatağıma girdiğin için sevmeye başladın zannettim sanırım en büyük hatam sana ikinci defa güvenmek oldu"
"yanımda eğlenmiyomusun bilge? Tamam kızıyorum, sıkıyorum, bağırıyorum ama azıcıkta olsa sevemezmisin o sokakta gördüğün kediye verdiğin sevginin yarısını istiyorum senden sadece çok bişey değil ki"
dediğinde gözünden bir iki damla yaş aktı yerimde iyice doğrulup dibine girdim.
"Kaan üzülme. Yanında eğleniyorum inkar edemem. Doğru çok sıkıyorsun, kızıyorsun yalan yok kıskançlıkları ara ara hoşuma gidiyor bağırman arada tatlı oluyor. Seninle bunları tekrar yaşama fırsatın olsa yine yaşamak isterdim. Ama bu şekilde değil.
Seninle severek tanışsam sevgili olsak annemden gizli buluşsak annemle tanışsam düğünümüz olsa. Daha güzel olurdu. Ama sen bana yaşamak istemeyeceğim şeyler yaşattın. Yinede sevmeye çalışıyorum ben seni, zaman ver bana her sabah seninle gülüp her gece gizlice omzunda ağlıyorum. Kolay değil ki "dedim bende göz yaşlarımın arasında bana bakıp gülümsedi.
Beni kendine çekip omzuna yatırdı ve yatağa yattık." evlenicez bilge gerekirse beni evlendikten sonra yine sevmeye çalış. Ama sonunda seviceksin. Tek isteğim bana karşı duyduğun nefret gitsin" diyip saç tellerime öpücükler sundu.
Deniyorum Kaan. Emin ol çok deniyorum, gururumdan vazgeçicek kadar çok çabalıyorum bunun için...
**
Bu bölüm azcık duygusal ve kısa oldu sjjsjsjs.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN SEVDİĞİ 2'
RandomSeni seviyorum bilge' Peki ben.... Ona aşık numarası yapıp elinden kurtulmak isterken. Sanırım ona gerçekten aşık oldum. Kitabın ilk serisi @pilli_bebeq68 hesabında bulunmaktadır buradan 2. Seriye devam edilecektir.