38"

435 22 12
                                    

Kaan beni yatağıma yatırdığında yan tarafıma dönüp gözlerimi tekrar kapattım. Kaanın gülme sesi geldiğinde onu ittip mırıldandım.
"sessiz olsana uyuyorum"

"tamam hanım kızma."
Dedi tekrar gülerek.
Tam uykuya dalmışken taytımı çıkartıp altıma bol Bi şort giydirdi.

Üzerimdekini çıkartıp yarım atletle kaldığımda umursamayıp yan tarafa döndüm ve kaan'ı yanıma çektim.

"hadi uyuyalım" dedim sesiizce kafamı kaan'ı boynuna gömerken.

"eminmisin?"
Başımı salladığımda elini belimin altına yerleştirip beni kendine daha çok çekti.

"uyuyalım o zamana. Sabah ağzıma sıçmak yok ama" dediğinde güldüm.

"tamam yok."

İkimizde sessizce uykuya dalarken kolumu Kaan'ın üzerine attım
Üsteki bacağımda bacaklarının üstüne atıp en sevdiğim pozisyonda uyumaya başladım.

**

Gözlerimi açıp yan tarafıma döndüm birazdaha yatıp kalktıktan sonra yanımda yatan kaan'a baktım.

Ne değişik birisi.
Ondan vazgeçemiyecek hâle getirdi beni... Şey gibi eskiden çok kullandığınız Bi eşyanızı artık kullanıyorsunuz ve kalabalık geliyor size ama atmakta istemiyorsunuz.

Onu istemiyorum ama bırakmakta istemiyorum.
Aşık değilim uzun süredir her anımda yanımda olduğu için devam etmesini istiyorum.

Hayatımı- gerçek hayatımı ortaya çıkartıp beni öldürdü, ve şimdi yeniden canlandırmaya çalışıyor.

Onunla olmak kötü hatta berbat.
Ama onunla olmanın güzel yanlarında vardır eminim?
Bulmaya çalışmak o kadar zor değildir.
Herkes bir şansı hak eder... Evet o da hak ediyor.

Yataktan kalkıp dolabın kapağını açtım.
Üzerime bol kahverengi bir tişört giyip altıma bol beyaz bir pantolon giyindim ve tişörtü içine koydum.

Saçlarımı at kuyruğu yapıp parfüm sıktım.

Yukarı çıkıp yüzümü yıkadıktan sonra direkaşağı mutfağa indim.

Kahvaltılıkları masaya yerleştirip ikimize o et yapmaya başladım.

Ben yas tutmaya karşı birisiyim, gerekirse her gün hayatımı yaşayıp her gece bedelini öderim ama kendimi bir gecede öldürmem.

Ben bilge özen...
Hayat hikayesi hep yalan olan ve bunu annesi olmayan anneden öğrenmek varken tanımadığı, hayatına sonradan çat kapı giren
Onu sevdiğini iddia eden Kaan uygar tarafından öğrendim.
Bundan sonraki hayatımda ne annem nede babamın mezarı var.

Sadece ben ve olgunlaşmış dün büyümüş yetişmiş kız çocuğu olan ruhum var.

Sadece yapman gereken onunla olmak.
En kötü ihtimal geçirdiği bir sinir krizinde beni öldürmesi - ki çokta önemli değil-
Belki bu gidişatın sonu iyi biter belki hemen biter.
Ama ben bundan sonra  Kaan uygara şans verip hayatımı siken herşeyden uzak durup düzene sokmaya çalışacağım.
Kendim ve büyümek zorunda kalan ruhum için....




**

Oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum...

MAFYANIN SEVDİĞİ 2'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin